۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱

انهدام باند رمالي و كلاهبرداري

فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت از انهدام يك باند رمالي و كلاهبرداري در اين شهرستان خبرداد.
کد خبر : ۴۸۱۳۶

به گزارش صراط سرهنگ سپهوند در گفت‌وگو ايسنا در اين باره گفت: در پي کسب خبري مبني بر اين که چهار نفر در کوهدشت با تشکيل باند رمالي و کلاهبرداري به بهانه نوشتن دعا، از مردم وجه نقد و جواهرات اخذ كرده بودند، روز گذشته ماموران پليس مبارزه با موادمخدر و اطلاعات كوهدشت با هماهنگي مقام‌قضايي و در اجراي طرح پاكسازي نقاط‌آلوده و كنترل صنوف، وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان كوهدشت خاطرنشان كرد: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي، چهار عضو اين باند را دستگير و از آنان 47 گرم ترياک و شيشه و وسايل استعمال موادمخدر، 72 عدد کتاب دعا، 20 ميليون ريال وجه نقد، 331 عدد انواع پلاک فلزي و وسايل تحرير، هشت عددگوشي موبايل و تعدادي سيم‌کارت و عابربانک، سه عدد پوست حيوان براي دعانويسي و استخوان و دندان انسان و انگشترهاي نقره قديمي، 25 حلقه فيلم، 68 عدد نوارکاست و پوست مار را کشف و ضبط كردند.

به گفته سپهوند در اجراي اين طرح و کنترل صنوف شش واحد صنفي متخلف نيز به علت رعايت نكردن قوانين و مقررات صنفي پلمپ شدند.

فرمانده انتظامي كوهدشت افزود: ماموران مبارزه با موادمخدركوهدشت همچنين در اجراي اين طرح در بازرسي بدني، منزل و مغازه هفت نفر را دستگير و مقدار168 گرم انواع موادمخدر و يك عدد کيس‌رايانه را کشف و ضبط و دو دستگاه خودرو و موتورسيکلت را توقيف كردند.

وي افزود: ماموران آگاهي كوهدشت روز گذشته در اجراي طرح در سركشي از پارکينگ‌هاي سطح شهر، دو دستگاه موتور سيکلت هوندا داراي سابقه سرقت در سال 89 و 90 را نيز کشف و ضبط كردند.