۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵

رئیس جمهور فردا به قم سفر می‌کند‌

استاندار قم از سفر رئیس جمهور به قم به منظور افتتاح چند پروژه مهم عمرانی استان خبر داد.
کد خبر : ۴۸۳۱۹

 
به گزارش صراط به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور با اشاره به سفر روز دوشنبه رئیس جمهور به قم اظهار کرد: در این سفر 5 هزار و 830 واحد مسکونی در قالب چهارمین مرحله واگذاری مسکن مهر استان توسط رئیس جمهور افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.
 
وی روند پیشرفت مسکن مهر در استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: تاکنون طی سه مرحله بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر در استان احداث و تحویل نهایی شده و با آماده‌سازی 4 هزار واحد در دست احداث تا پایان سال مجموع واحد‌های مسکن مهر استان به 13 هزار واحد خواهد رسید.
 
استاندار قم همچنین از افتتاح کارخانه سیمان نیزار قم توسط ‌احمدی‌نژاد خبر داد و بیان کرد: این کارخانه سالیانه یک میلیون تن سیمان خاکستری تولید خواهد کرد که توسط بخش خصوصی و با حمایت‌های دولت احداث شده است.
‌موسی‌پور با بیان اینکه این واحد تولیدی علاوه بر تامین نیاز استان قم کمبود سیمان استان‌های همجوار را نیز برطرف خواهد کرد افزود: برای راه‌اندازی این واحد هزار و 300 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و بیش از 200 نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کرده است.
 
وی با اشاره به برنامه بازدید رئیس جمهور از چند طرح عمرانی استان گفت: در این سفر وزیر راه و شهرسازی و مسئولان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت نیز ‌احمدی‌نژاد را همراهی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱
۰
یواش یواش چون نزدیک انتخابات میشیم پای محمود خان برای گرفتن تائیدیه از علما به قم باز میشه ! اینکه تعجب نداره ، داره ؟