۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
علی پروین

همیشه در کنار پرسپولیس خواهم بود

کد خبر : ۴۸۳۴۸
به گزارش سرویس ورزشی صراط به نقل از مهر، علی پروین در پایان تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دنیزلی مربی بزرگی است و مهم تر از آن اینکه از فوتبال ما شناخت دارد و هواداران او را دوست دارند.

وی در ادامه گفت: دنیزلی با زحمت رویانیان و مسئولان باشگاه به پرسپولیس آمد اما با توجه به اینکه در میانه فصل هستیم کار دشواری برای ساختن تیم پیش رو داریم.

پروین از تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان جدید خبر داد و گفت: درصدد هستیم چند بازیکن جدید به خدمت بگیریم اما نام آنها را نپرسید. باشگاه مذاکرات خوبی با آنها داشته و در صورت صلاحدید دنیزلی به تیم می پیوندند.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه موافق عدم حضور خبرنگاران و تماشاگران در تمرینات نیست، گفت: دنیزلی تازه به پرسپولیس آمده و نباید حواسشش به خبرنگاران و تماشاگران پرت شود.

پروین با شاره به سابقه حضور خود در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 45 سال است که در کنار پرسپولیس هستم و با ناراحتی این تیم ناراحت شده و با شادی این تیم خوشحال شده ام. من هیچگاه از این تیم جدا نبوده انم و همواره در کنار این تیم خواهم بود.

مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور دنیزلی در پرسپولیس اظهار داشت: من به هیچ عنوان مخالف حضور دنیزلی در پرسپولیس نبوده ام اما اعتقاد دارم مربیان درجه 3 خارجی نباید به فوتبال ما بیایند و در عین حال موافق حضور مربیانی چون کی روش و دنیزلی هستم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خاطرات خوب گذشته با مصطفی دنیزلی برای هواداران تکرار شود گفت: تماشاگران امروز حضور خوبی در ورزشگاه داشتند اما زمان استیلی نیز از تیم حمایت کردند اما متاسفانه نتایج مطابق خواست آنها نبود.