۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
توسط یکی از مشهورترین دانشگاههای پایتخت

معرفی دانشجویان نخبه به دوره های عرفان کاذب

در این موسسه در هر ماه چندین دوره فشرده سه روزه برگزار می شود که در هر دوره حدود 45 تا 50 نفر با واسطه ثبت نام می شوند.لیه اقدامات این موسسه به صورت زیرزمینی انجام می شود و برای هر دوره از شرکت کنندگان مبلغ گزاف 180هزار تومان دریافت می گردد.
کد خبر : ۴۸۳۵۳

"صراط" - کانون نخبگان یکی از مشهورترین دانشگاه های پایتخت در اقدامی عجیب و همسو با دشمنان ادیان، اقدام به معرفی دانشجویان نخبه کشور به یک موسسه تحلیلی می کند. این موسسه که با حرکت چراغ خاموش در سطح تهران تا به حال موفق به برگزاری دوره های زیادی شده است، با استناد به فعالیت در زمینه روانشناسی شرکتی را به نام خود ثبت کرده است و تحت مجوز قانونی کسب شده اقدام به ترویج عرفان های کاذب با عنوان کلاس های TM و گسترش فرهنگ معنویت دروغین می کند.

به گزارش خبرنگار صراط، در این موسسه در هر ماه چندین دوره فشرده سه روزه برگزار می شود که در هر دوره حدود 45 تا 50 نفر با واسطه ثبت نام می شوند. کلیه اقدامات این موسسه به صورت زیرزمینی انجام می شود و برای هر دوره از شرکت کنندگان مبلغ گزاف 180هزار تومان دریافت می گردد. افرادی نیز به صورت داوطلبانه، بدون دریافت حقوق به عنوان حامی در این موسسه مشغول به کار هستند. برای حفظ و ادامه فعالیت ها در این مرکز بسیار تاکید بر حفظ قوانین جمهوری اسلامی می شود به صورتی که ضمن رعایت حجاب و تاکید ظاهری بر تایید قوانین عرفی و شرعی جامعه موفق شده اند بدعت های جدیدی را با عنوان اصول روانشناسی و کمک متقابل و عشق ورزی در بین شرکت کنندگان، ترویج کنند.

امروزه، نو معنویت گرایی و عرفان های نوظهور از طریق ترجمه هایی چون مجموعه کتاب های مراقبه اشو، مراقبه تعالی بخش معروف به (TM) مهاراشی ماهش یوگی، عرفان سرخپوستی واکنکار پل تویچل، عرفان یوگا، فالون دافای لی هنگجی، موسیقی بلک متال «مرلین منسون» عرفان دارویی، استعمال قرص های روان گردان و توهم زا مثل پیوت و مسکالین و اسید لیزرژیک و در قالب رمان های نویسندگانی چون پائولو کوئیلو و داستان ها و خاطره ها در حال سر ریز شدن به جامعه ماست.

گفتنی است ضبط کردن و یادداشت برداری از صحبت های مرشد گروه به نام داوود در این موسسه ممنوع بوده و پیش از آغاز دوره از شرکت کنندگان تعهد گرفته می شود تا از فاش کردن هر آن چه در گروه اتفاق می افتد -به بهانه جلوگیری از کپی برداری غیرمجاز- خودداری کنند.

در این دوره ها که به صورت عملی و در قالب بازی انجام می شوند، مباحثی مانند ستم پذیری ، پلورالیزم و مدیتیشن به شدت تبلیغ می شوند. این معنویت‌ ها تنها افراد را برای تحمل همین وضع موجود زندگی آماده می‌کنند و سطح آمادگی او را برای زیستن در چارچوب تمدن کنونی با همه آسیب‌ها و کژی‌ها و کاستی‌هایش افزایش می‌دهند.


 

نظرات بینندگان
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۲
۰
نخبه معرفي كنيد ........ تحويل بگيريد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورش جنگیر بوده فکر کنم !
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
دانشگاه ....... ها و ........ ها!
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
پیشاپیش از صراط به خاطر منتشر نکردن نظرات ممنونم................................خیلی ممنون