۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹

زلزله در تهران فاجعه به بار می‌آورد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شهر بم بعد از زلزله 8 سال پیش همچنان با معضل رو به رو است، گفت: همه می‌دانند زلزله در تهران فاجعه به بار می‌آورد ولی هیچ‌کس به فکر بافت‌های فرسوده آن نیست.
کد خبر : ۴۸۴۰۵

به گزارش صراط به نقل از فارس، حسن بیادی با اشاره به سالروز زلزله بم، اظهار داشت: متأسفانه با گذشت 8 سال از وقوع زلزله بم و علی‌رغم اینکه همه ارگان‌ها دست به دست هم داده‌اند هنوز نتوانسته‌ایم به طور احسن ضایعاتی که آن حادثه ایجاد کرده بود را برطرف کنیم و این شهر همچنان با معضل رو به رو است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه همه سازمان‌ها و نهادها می‌دانند تهران از جمله شهرهایی است که موضوع بافت‌های فرسوده در آن یک خطر جدی محسوب می‌شود و با کوچکترین زلزله یک فاجعه رخ خواهد داد، هیچ‌کس به فکر بافت‌های فرسوده آن نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این در حالی است که برطرف کردن معضل بافت‌های فرسوده یک پارامتری نیست که بگوییم کدام ارگان مقصر است و مجموعه مدیریت شهری و مجموعه 3 قوا باید دست به دست هم بدهند و با یک مدیریت یکپارچه در رفع معضلات بافت‌های فرسوده اقدام کنند.

وی افزود: در این بین به دلیل عدم نظارت سازمان نظام مهندسی و استاندارد نبودن مصالح، ساختمان‌هایی که عمر چندانی از آنها نمی‌گذرد نیز در آینده‌ای نزدیک به بافت‌های فرسوده افزوده می‌شوند.

 

برچسب ها: زلزله تهران فاجعه
نظرات بینندگان
آرتین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
به نظر من باید نظر همه دوستان رو بررسی کرد
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۱۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
فتنه بزرگی است و بسیار خطرناکتر است چون نرم و مخفیانه است . آتش زیر خاکستری که عنقریب آتشش بلند خواهد شد.