۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳

دستگيري کلاهبرداران سايت‌ شرط‌بندي فوتبال

رييس پليس فتاي استان اردبيل از دستگيري دو كلاهبردار اينترنتي كه در پوشش سايت شرط‌بندي فوتبال از شهروندان اخاذي مي‌كردند، خبرداد.
کد خبر : ۴۸۶۹۸

به گزارش صراط سرگرد اميني در گفت‌وگو ایسنا، گفت: پيرو شكايت افرادي مبني بر كلاهبرداري اينترنتي از طريق سايت شرط‌بندي پيش‌بيني فوتبال، ماموران تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند.

رييس پليس فتاي استان اردبيل ادامه داد: ماموران پليس فتا با انجام بررسي‌ها دو متهم را شناسايي و دستگير كردند كه اين افراد با توجه به دلايل و مستندات موجود به جرم خود معترف و مدعي شدند كه با راه‌اندازي سايت شرط‌بندي از كاربران مبلغ ۱۵ميليون ۴۰۰هزار ريال كلاهبرداري كرده‌اند.

اميني با بيان اينكه يكي از روش‌هاي كلاهبرداري اينترنتي برداشت غيرمجاز از حساب بانكي افراد يا دريافت پول به روش‌هاي گوناگون از جمله شركت در سايت‌هاي شرط‌بندي است، گفت: بسياري از اين سايت‌ها جعلي‌اند و فرد معرفي شده به عنوان برنده همان مدير سايت با نام‌هاي مختلف است.

به گفته رييس پليس فتاي استان اردبيل در اين مسابقات اينترنتي تنها كاربران هستند كه قرباني شده و مبالغ قابل توجهي را از دست داده‌اند.

وي افزود: افرادي كه اقدام به راه‌اندازي سايت‌هاي جعلي با هدف كلاهبرداري يا سرقت اطلاعات به كاربران مي‌كنند مجرم‌اند و در صورت مشاهده، پليس با اين افراد برخورد قاطع و قانوني خواهد داشت.