۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

گاز گرفتگی ۴ نفر را در اردبیل به کام مرگ کشاند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل گفت: دو کودک و دو خانم بزرگسال بر اثر گاز گرفتگی در محله بهارآباد اردبیل فوت کردند.
کد خبر : ۴۸۷۴۲۸

مجید محمد غریبانی اظهار کرد: ظهر امروز گازگرفتگی 4 نفر از اعضای یک خانواده به مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل اطلاع داده شد.

به گزارش فارس وی افزود‌: به محض دریافت گزارش، تیم‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل در محل حادثه که محله بهارآباد گزارش شده بود حاضر شدند و متاسفانه دو کودک و دو خانم بزرگسال حاضر در منزل جان خود را از دست داده بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل تصریح کرد: هر چهار عضو خانواده شامل یک پسر بچه 3 ساله و دختر بچه 8 ساله و دو خانم بزرگسال بر اثر نشت گاز منوکسید کربن از بخاری جان باخته بودند.

وی بیان کرد: در طول سال گذشته بر اثر گاز گرفتگی 5 فوتی اتفاق افتاده بود که امسال تا به امروز 5 فوتی با نشت گاز منوکسید در استان رخ داده است.

غریبانی گفت: از مردم عزیز استان اردبیل تقاضا داریم با توجه به شروع فصل زمستان نکات ایمنی در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی را به شکل کامل اجرا کنند و باتوجه به وزش باد در سطح استان اتصالات دودکشی بخاری و آبگرمکن را به شکل مداوم کنترل نمایند.