۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
اشرف همچنان بر دل ایرانیان زخم می زند

حضور ادامه دار در مقابل پادگان گروگانگیری اشرف

از اینکه فرزندان ما از این اسارتگاه خارج می شوند و به جای دیگری در عراق می روند و بدین وسیله امیدی برای دیدار با آنان در دل های ما شکل گرفته است بسیار خوشحالیم.
کد خبر : ۴۸۷۸۸
"صراط" - روز گذشته، از حضور پرشور خانواده های قربانیان فرقه رجوی گرفتار در پادگان گروگانگیری اشرف، که هر روز بر تعداد آنان افزوده می شود، در شهرک آزادی در مجاورت این پادگان، و همچنین از حضور انبوه خبرنگاران و عکاسان و فیلم برداران رسانه های عراقی و بین المللی خبرهایی منتشر شد.
نزدیک به دو سال است تعدادی از هم وطنان مان برای نجات نزدیکان دربندشان در پایگاه منحوس اشرف، متحصن هستند اما سران این فرقه ضاله از برخورد نزدیک این افراد با خانواده هایشان سر باز می زنند.
به گزارش سرویس اجتماعی صراط، بعضی از خانواده ها از نزدیکانشان که به سازمان منافقین پیوسته بودند، نامه و پیام هایی دریافت کرده بودند مبنی بر تمایل به ترک اشرف و حتی بعضا به این موضوع اشاره کرده اند که جان شان در خطر است و هیچ راهی برای نجات شان متصور نیست.

نظرات بینندگان
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۳
۱
سازمان ملل مرده مگه؟ به اتفاق خبر نگاران بدون مرز يك گزارش از داخل پادگان اشرف تهيه كنند هر كس قصد جدايي از اين گروهك را داشت بگذارند بره.دموكراسي يعني همين.خدا ولي جاي حق نشسته دارن جواب خونهاي به ناحق ريخته شده در ترورهاي تحت پوشش و حمايت خودشونو پس ميدن.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲
۱
خدا لعنت اش کند رجوی ملعون که صدام حسینی که ایرانیان را از حیوان پست تر میدانست و اجازه هرگونه جنایت اعم از تجاوز به نیروهایش میداد می خواست ایران را تبدیل به 5 کشور کند را به دست بوسی اش رفت و باعث نه ضرر جانی که که برای وطن پرستانی که جانشان را برای وطن میدادند هیچ بود بلکه ضرر اصلی اش توهین به غرور ملی مان بود یک ایرانی(البته حیوان صفت) برای نابودی کشورش تلاش می کند
و علاوه بر ان چند هزارانسان را گمراه کرد
وانها را به این مصیبت دچار کرد وما نیز برای نجات سه هزار ایرانی و مسلمان از چنگال حیوانی بنام رجوی باید تلاش کرده
به امید برگشت گمراهان به را درست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۱
این قرارگاه اشرف هم شده مثل کره شمالی . درهاشو باز کنن بببینیم کی حاظره تو اون خراب مونده وایسه .