۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
محمد کاظم انبارلویی

ایران پس از فتنه 88

کد خبر : ۴۸۸۳۵

امروز جهانیان در کمال بهت و حیرت نظاره‌گر آن هستند که ایران پس از فرو نشستن گرد و غبار تبهکاریهای سیاسی دشمن در سال 88 متحدتر، منسجم‌تر و مقتدرتر سر برآورده است.
 محمد کاظم انبارلویی در سرمقاله روزنامه رسالت با عنوان "ایران پس از فتنه 88" نوشت:
استکبار جهانی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری وحدت و اقتدار ملی را هدف قرار داد و با بهره‌گیری از پیاده‌ نظام خود و نیز غفلت برخی خودیها، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داد.
رهبری هوشمند انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از بصیرت دینی امت همین «تهدید» را به شکل «فرصت» درآورد و از آن مقتدرانه عبور کرد.
راهبرد دفع حداقلی و جذب حداکثری در برابر راهبرد فعال کردن شکاف‌های دولت با ملت، نخبگان با مردم و شکاف‌های اجتماعی قومی و مذهبی قرار گرفت. این دو راهبرد به صورت هماورد دو اراده در برابر هم منجر به پیروزی اراده ملت در برابر دسیسه‌های دشمن شد.
صبر و استقامت توأم با بصیرت مردم، قدرت فوق العاده تحلیل رویدادها و شفاف‌سازی فضای غبارآلود مانده از لجن پراکنی‌های رسانه‌های دشمن توسط مردم و نخبگان باعث شد اصل و فرع آفرینندگان «بحران» به اردوگاه دشمن منتقل شوند.
امروز جهانیان در کمال بهت و حیرت نظاره‌گر آن هستند که ایران پس از فرو نشستن گرد و غبار تبهکاریهای سیاسی دشمن در سال 88 متحدتر، منسجم‌تر و مقتدرتر سر برآورده است.
آنها که در ذهن خود آشوبهای خیابانی را طراحی کرده بودند و دلخوش به سروصدا در چند خیابان شمال شهر تهران بودند، امروز شاهد فروپاشی نظامهایی هستند که رهبران آنها بیش از 30 سال در اردوگاه قدرتهای جهانی سربازی کرده‌اند.
آنها به یکباره دیدند که شعارهای 30 ساله ملت ما و انقلاب ما از زبان ملتهای منطقه شنیده می‌شود. جهانیان این شعارهای یکصدایی را که‌در خلیج فارس، خاورمیانه و شمال آفریقا می‌شنوند، صدای انقلاب اسلامی ایران است.
ارتعاشات زلزله‌ای که در منطقه روی گسل دولت ـ ملت‌های خاورمیانه رخ داده و جغرافیای سیاسی و نظامی منطقه را به طور عجیبی
به هم زده است، در اروپا و آمریکا قابل رویت است.
می‌خواهند ریشه جنبش ضد سرمایه‌داری در اروپا و آمریکا را اقتصادی جلوه دهند حال آنکه ریشه‌های سیاسی و اجتماعی آن به مراتب قویتر از ریشه‌های اقتصادی آن است.
جنبش وال‌استریت جنبشی است که حیات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در غرب را نشانه گرفته است. مؤسسات آینده‌پژوهی آمریکا چون روی ضخامت بازوی دولتمردان غربی و کلفتی صدای رسانه‌های صهیونیستی حساب باز کرده‌اند، هنوز آن را جدی نگرفته‌اند. امروز جرج سوروس و شرکایش بیش از آنکه به فکر راه‌اندازی انقلاب مخملی در ایران باشند باید به فکر مهار و مدیریت بیداری اسلامی در منطقه و سرکوب جنبش ضد سرمایه‌داری در کشورهای اروپایی و آمریکایی باشند.
امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت است. تهدیدهای دشمن دفع شده و به صورت فرصت درآمده است. امروز روز بهار فعالیت های دیپلماسی ایران در منطقه و جهان است. امروز پیشرفت‌های غرورانگیز علمی در زمینه‌های هسته‌ای، نانو تکنولوژی، هوا ـ فضا، پزشکی و ... در ایران نشان می‌دهد ملت قله‌های پیشرفت و ترقی را بی‌دغدغه و فارغ از آشوبهای منطقه‌ای و جهانی فتح می‌کند.
آرامش سیاسی و اجتماعی در ایران علی‌رغم توطئه‌های دشمنان اسلام با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست.
ارتش، سپاه، نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هیچ‌گاه در هیچ دوره‌ای از ادوار انقلاب اسلامی به اندازه امروز مقتدر و دست به ماشه نبوده‌اند.
آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی ـ مثلث توطئه، دسیسه و نیرنگ علیه ملت ایران ـ هیچ‌گاه به اندازه امروز ضعیف، درمانده و بیچاره نبوده‌اند.
سفیران جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی و آمریکایی و دیگر کشورهای جهان باید تصور درستی از تحولات ایران، منطقه و جهان داشته باشند تا بتوانند پیام ملت ایران را به ملتهای تشنه اسلام و انقلاب اسلامی ایران برسانند.
اگر دستگاه دیپلماسی کشور نتواند حرف نو ملت ایران را کشف کند نمی‌تواند به نقش‌آفرینی در عرصه دیپلماسی جهان بپردازد.
سفرا و مسئولان وزارت خارجه باید رهنمودها و روشنگری‌های مقام معظم رهبری در تبیین اوضاع ایران و جهان را جدی بگیرند و مرعوب آمریکا و دولت‌های اروپایی نشوند اوضاع آنها
به هم ریخته‌تر از آن است که دیده می‌شود.
امروز آرایش سیاسی دنیا به سرعت در حال تغییر است. ملت ایران و رهبری هوشمند و مدبر انقلاب اسلامی نبض این تغییرات و تحولات را در دست دارند.
امروز وقت آن است که به این تحلیل بنشینیم که ما چگونه به این مرتبت از عزت و عظمت رسیده‌ایم. پاسخ روشن است؛ ملت ما از روز 9 دی 88 تاکنون از یک پیچ تند تاریخی به سلامت عبور کرده است. به همین دلیل 9 دی یک نقطه عطف تاریخی در روزشمار طلایی تاریخ ملت ایران است.
9 دی روز پایان دادن به توطئه ها و دسیسه‌ها و ماجراجوییهای دشمن بود.
9 دی روز میثاق مجدد با ولایت فقیه و نظام و تحکیم مناسبات معنوی بین امت و امام بود.
9 دی روز زدن حرف روشن ملت به دشمنان نظام بود.
9 دی روز دفن سران مردود فتنه بود.
9 دی روز بازگشت نادمین و غافلین به خیمه انقلاب و روز احیای رأی چهل میلیونی ملت در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به مشروعیت مردمی نظام بود.
9 دی روز رویشهای جدید و شگفت‌انگیز انقلاب و ریزش‌های اجتناب‌ناپذیر آن بود.
9 دی روز پاسخ به این ندای رهبری بود که فرمود «اَیْنَ عمارها»
9 دی روز فریاد بر سر ساکتین علیه ستمکاری و تبهکاری سیاسی فتنه‌گران بود.
9 دی روز رونمایی از نفاق نو و پیوند آنها با نفاق کهنه بود.
9 دی روز ناامیدی دشمن و امیدواری ملت به آینده‌ای روشن و نویدآفرین بود.
و بالاخره روز 9 دی روز روشنگری و هدایت به سوی صراط مستقیم الهی انقلاب اسلامی بود.
اگر کسی در صراط مستقیم الهی انقلاب اسلامی حرکت نکند سرعت تحولات سیاسی در ایران، منطقه و جهان او را به جهنم توهمات شیطانی می‌اندازد.
امروز در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.
انتخابات آینده یک فرصت دیگر برای رصد کردن مشروعیت مردمی انقلاب است. مشارکت وسیع مردمی در پای صندوق‌های رأی پاسخی دندان‌شکن به تداوم توطئه‌های دشمن است.
اگر کسانی در سر سودای احیای فتنه سال 88 را داشته باشند و بخواهند حضور حماسی مردم را با طراحیهای شرورانه دشمن به نفع شیطان بزرگ مصادره کنند، از ملت سیلی خواهند خورد. آنها باید منتظر این تنبیه باشند.

 

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲
۵
و روز
9 دی روز سمپاشی مردم ولائی ایران برای زدودن موریانه های جا خوش کرده در ارکان نظام مقدس اسلامی بود.