۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
جوان فکر توضیح داد:

چرا احمدی نژاد بر دستان ملت بوسه می زند؟

احمدي‌نژاد با آن‌كه در اوج مقام و منزلت سياسي و اجتماعي قرار دارد، بارها گفته است كه به خدمتگزاري و نوكري مردم مي‌بالد و حاضر است خاك زير پاي آنان را جارو كند.
کد خبر : ۴۸۸۹۳

مدیر مسئول روزنامه ایران در سرمقاله امروز خود با اشاره به یوم الله ۹ دی و شعارهای مردم به مفهوم بت بزرگ از نگاه مردم اشاره کرده و در توجیه موفقیت احمدی نژاد در این موضوع نوشت: بت بزرگ، بت نفس است و احمدی نژاد موفق شده است بت بزرگ را بشکند!

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، در بخشی از این مقاله پیرامون اقدامات رئیس جمهور می خوانیم "او رئيس جمهور و دومين مقام رسمي كشور است اما با تواضع بسيار بر دستان پينه بسته كشاورزان، كارگران و پدران و مادران شهدا و هر شهروندي كه به ايراني بودن خود افتخار مي‌كند، بوسه مي‌زند تا به دل آنها راه پيدا كند. او آموخته است كه اسلام عزيز خواهان حاكميت بر قلب‌هاست و مسئول نظام اسلامي اگر راهي به دلهاي مردم پيدا نكند و نتواند با آنها همدل و همنوا شود، مديريتش راه به جايي نخواهد برد. احمدي‌نژاد با آن‌كه در اوج مقام و منزلت سياسي و اجتماعي قرار دارد، بارها گفته است كه به خدمتگزاري و نوكري مردم مي‌بالد و حاضر است خاك زير پاي آنان را جارو كند. آري او نفس خويش را لجام زده و آن را مهار كرده است. نه فقط مهار بلكه آن را لگدمال و سركوب كرده است تا منشأ اثري ماندگار شود. "

شایان ذکر است، طبق توجیهات مدیر مسئول روزنامه ایران، دست بوسی احمدی نژاد از آحاد جامعه به این علت است که ایشان بتواند چند صباحی بیشتر بر مردم حکومت کند و این موضوع نه تنها پسندیده نیست بلکه ذکر چنین مطالبی موجبات ناراحتی مردم انقلابی و متعهد کشورمان را از شخص ریاست محترم جمهوری فراهم خواهد کرد.

مردمی که بدون هیچ گونه چشمداشتی با هزینه شخصی خود تبلیغات کاندیداری مردمی شان را برعهده گرفته و به خاطر پایبندی احمدی نژاد به اسلام و شعار ولایت محوری اش به او رای دادند. چنین مردمی هنوز چشم امیدشان به رئیس جمهور است تا به قول هایی که در تبلیغات دو دوره ای انتخاباتی مطرح کرده است، عمل کند. مبارزه با فساد در جامعه بی شک نیاز به نفس زکیه دارد و گروهی که داعیه شکستن بت درون را دارد نباید به بهانه های مختلف مبارزه با مفسدین و زیاده طلبان و زر اندوزان را متوقف کند و خدای ناکرده بعضا به حمایت از بعضی از عوامل سست عنصر و مفسد رخنه کرده در دولت، بپردازند.

نظام متکی بر اسلام، مردم را به عنوان ولی نعمت خود، صاحب درایت و هوش و عقلانیت قلمداد می کند و هرگز با امت پابرهنه و مظلوم عدالت طلب به عنوان پلی برای دستیابی به قدرت حقیر و کوتاه مدت دنیوی نگاه نمی کند.

تواضع و متانت ریاست جمهوری در مواجهه با ملت شهید پرور مسلما برخواسته از توجه و دقت بالای ایشان به جایگاه رفیع مردم است نه خدای ناکرده برای حفظ قدرت و یا استفاده از شگردها و نمایش های عوامفریبانه که غربی ها متخصص آن هستند.

شاید بهتر باشد اطرافیان رئیس جمهور به جای چاپلوسی های هر روزه برای کسب قدرت بیشتر و حفظ جایگاه بی ارزش دنیوی، مشکلات مردم را در صفحاتی که با هزینه بیت المال مسلمین رنگی می شوند، منعکس کنند و داوری در مورد میزان تقوا و مبارزه با نفس مسئولین را به خدای متعال و قضاوت در مورد خدمات دولت را به چشمان بصیر مردم در گوشه و کنار کشور، واگذار کنند.
 

نظرات بینندگان
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲۷
۲۵
-
اگه از من بپرسی میگم چون جدا آدم با سخاوت ، قوی النفس و فروتنی هست

البته کاش در اعلام اشتباهاش هم کمی با جرات بود

========================================
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی هست به ما بگه چی شد که علامت و نماد v میرحسین و میرمحمود و دار و دسته ش مشترک شد ؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
بدون شک هر انسانی دارای اشتباهاتی است احمدی نژاد خود نیز یک انسان است ولی انصافا از اشتباهاتش بگذریم خداوکیلی تابوهای زیادی راشکست اگر به ده سال پیش برگردیم می بینیم همه چیز به سر عت درحال فراموش شدن بود امروز رهبری عزت بیشتری پیداکرده است امروز اقتدار مال ولایت ورهبری است
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن اولا اقتدار و شکوه ولایت از خداوند متعال و ائمه اطهار می باشد ، دوما بقول شما احمدی نژاد با طرح دوباره شعارهای اصیل انقلاب اسلامی شور دیگری در جامعه و سطح بین الملل به نفع جریان اسلامخواهی ایجاد کرد ، هر چند در نهایت همه این شعارها در عمل شکل عکس پیدا کرد ، بعنوان مثال در جایی که مقام عظمای ولایت انقلابهای منطقه را بیداری اسلامی مطرح و در راستای حمایت از آنها حرکت می نمایند ، طرح شعار بیداری انسانی و اتخاذ استراتژی خنثی در برابر این انقلابها و آمریکایی نامیدن این تحرکات چه سنخیتی هم با ولایتمداری و هم آن شعارهای اولیه مطرح شده توسط احمدی نژاد دارد ؟ علی ایحال ایشان این شعارهای اصیل انقلابی را مطرح کرد اما هم اینک و بصورت عملی مشاهده می کنیم ، عمیق ترین فتنه ها و برنامه ریزی ها یزیدی بر علیه ولایت از سوی جریان منتسب به ایشان در حال اجرا می باشد
حجتی
|
Iran (Islamic Republic of)
اقتدار ولایت فقیه از منش و مرام و رفتار خودش است نه از احمدی نژاد آقای محسن! جوگیری هم اندازه دارد عمو جان! تابو منظورت یک چیزی تو مایه های بت بزرگ است؟ اونم که باهاش لابی کرد.
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان به اين كار ميگن تقليد .
ولي دوستمون فراموش كرده كه مير حسين عزيز علامت v رو به ميليونها ميليون طرفداراش نشون ميداد ، ولي اين بنده خدا معلوم نيست داره به كدوم طرفداراش علامت v رو نشون ميده؟ انگار يادش رفته اونائي كه اومدن بهش راي دادن آدماي ...... بودن و ديگه تاريخ مصرفش براي اونها تموم شده.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
درجواب دوستان عزیزم منظور بنده این نیست که احمدی نژاد عزت به رهبری دادند شاید در کمترین بیان نتوانستم منظور خودرا برسانم من طی این سی سال سعی کرده هیچگاه قائل به افراد نبوده باشم در انتخابات هم مشکلی دیدم که چرا رقابت درست واخلاقی صورت بگیرد هیچگاه احمدی نژاد را کامل ندیده ام واز روی ناچاری به او رای داده ام رهبری عزیز را هم بنا به تکلیف و وظیفه تابع هستیم ولی اگر خودمان رامدعی تابعیت از رهبری بدانیم می دانیم نظرات رهبری بر این امر است که این سیستم با تمام عیوبش در حال حاضر باید به همین صورت پیش برود واین رئیس جمهور هم به پایان دوره اش برسد توصیه من این است طبق فرمایشات ایشان انتقاد با تخریب متفاوت است مسایل را اصلی فرعی کنید با صبر ومتانت توصیه های رهبری در روز بسیج خطاب به بسیجیان را سرلوحه قرار دهید تابع بودن به حرف نیست به عمل است آیل غیر از این است؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ان شاء الله روزی خداوند امثال این عاشق رو از جهل دربیاره. واقعا دل مان برای اینها می سوزد می گفتن که موسوی رو بگیرن ایران قیامت میشه! بیش از 300 روز از حبس این دو نفر می گذره و اصلا نفهمیدیم چطور گذشت.
Montazer313
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به محمد(عاشق مير حسين)
علامت v رو که موسوی نشون میداد میگفت هفت نفر بیشتر نیستیم چه غلطی بکنیم
علامت v رو که احمدی نژاد نشون میده میگه هفت نفر بیشتر نبودین و هیچ غلطی نتونستین بکنین
حالا منطورشون رو فهمیدین
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن قطعا انتقاد سازنده هست اما انتقاد از یک جریان سالم ، موجب سازنده بودن میشه چون یک جریان سالم همیشه از انتقاد استقبال میکنه ، اما یکی از ویژگیهای یک جریان منحرف ، غرور و دروغ ، خودرای بودن خود را آخرت همه چیز !! دانستن و .... هست. چنین جریانی هیچ میونه ای با انتقاد نداره چون خودش رو در راه باطلی که برگزیده عالم و مجتهد قلمداد میکنه ، توجه کردی که چه تعداد از علما و بزرگان کشور چه انتقادهای دلسوزانه و متعهدانه ای مطرح کردن و عکس العمل احمدی نژاد در برابر این انتقادها چی بود ؟ لذا ما هم مطمئن هستیم که نظر حضرت آقا این هست که فقط دوره این بنده خدا به خیر و خوشی تموم بشه و بره !!! یعنی تصور کنین اوضاع این جریان فکری چقدر غلظت انحراف تفکراتیش بالاست !!
هر چند نظر حضرت آقا بر اتمام دوره ایشون و ..... هست اما این جریان بنا نداره از قدرت کنار بره و خیلی نقشه ها و برنامه برای خودش کشیده که نهایت کار و هدف این جریان ضربه زدن و حذف ولایت فقیه و پیاده کردن تفکراتی هست که از نظر اعتقادی دارای مشکل هست و دارای تقابل با اهداف اصیل انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هست که براساس خون پاک هزاران هزار شهید پا گرفته ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشق میر چیز ...شما از کی تقلید کردی هان !؟ نکنه مهندستون در حال مهندسی و لهیم کاری !!!!این علامت را ابداع فرمودن
یه کار کردید سبز امام رضا را بعد از چندسال از دستم باز کنم تا مبادا جلبک به نظر بیام حالا علامت های جهانی را هم صاحب شدید جلبک متوهم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خدمت دوست عزیز ممل ضمن تشکر به نظر من کانونهای تحت قدرت ومدیریت رهبری به مراتب با نفوذ تر وقوی تر از هرجریان مخالف رهبری می باشند احمدی نژاد به دلیل هزینه هایی که بر روی دوش نظام وارد کرد انتظارات زیادی را هم از او می طلبد بر این اساس به نظر من اساسا با مطالعه تاریخ ایران چه در گذشته وچه در این 45 ساله مردم ایران ثابت کرده اند هرگاه احساس خطر کنند پشت رهبر دینی ومذهبی خود قرار می گیرند به نظر من بزرگ نمایی حلقه اطرافیان احمدی نژاد بیش از اندازه است ضمنا جریان انحرافی هرکسی می تواند باشد وقتی ماقائل به این باشیم که رهبری از ما بیشتر می فهمد وسابقه 40 ساله مبارزه و8 سال ریاست جمهوری واشراف به تمام امور مملکت می باشد هیچگاه نظر خودمان را بر ایشان مقدم نمی دانیم هفته خدمت یکی از دوستان با نفوذ وصاحب پست سیاسی اصول گرا بودم که ایشان نکته هوشمندانه ای گفتند : اگر جریان اصولگرایی سنتی (موءتلفه جامعه روحانیت خلاصه تمام راست های سنتی ) در انتخابات ریاست جمهوری از احمدی نژاد حمایت نمی کردند برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف می شدند بعد گفت خوبه بگذار احمدی نژاد این طرح هدفمندی وقضیه های مشکل دارو که کسی جرات ورود نداره را حل کنه بعد خودمون می آییم وحکومت رو دوباره می گیریم به هر حال مسائل مشکلات فراوان است به نظر بنده حقیر بزرگنمایی جریان انحرافی وتابو ساختن شخص احمدی نژاد کار جریان انحرافی واطرافیان هاشمی است که در بدنه قدرت هنوز نفوذ دارند مواظب باشیم وارد این بازی نشویم خدارا شکر کنیم که اگر فتنه 88 با موفقیت برچیده نشده بود همه چیز از بالا تا پایین از بین رفته بود بهزاد نبوی می گفت خوبه بگذارید .....................................................
خانواده وفامیل مادری وپدری من بیش از 20 شهید در راه انقلاب وجنگ تقدیم کرده ان از قبل از انقلاب وبعد از آن در تماه صحنه ها حضور داشتند متاسفانه اقلبشان در قضایای بعد از انتخابات هم کتک خوردند وهم زندان رفتند که البته هم حقشون بود وهم دلسوزی دارد که چرا بی بصیرتی واشتباه کردند همشون هم منو سرزنش می کردند چرا از آقا حمایت می کنی ....... چون استدلال وعقلشان را بالاتر از رهبری می دانستند هر گاه انسان دچار چنین خطایی بشود خواه احمدی نژاد باشد یا هر کس دیگر نابود می شود من خیلی نگران نیستم خون مظلوم شهدا وجود ارواح قدسیه و عنایات امام زمان مارا روز به روز به پیروزی نزدیک می کند انشاء الله همه باید دعا کنیم
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
دست اون خانمی را که بوسید ! کی بود ؟ معلمش بود ؟ حالا بگیم پیر بود و مسئله شرعیش هم در قالب سن وسال حل کنیم ! بالاخره بعضی دور از محضر علما ، ایشان مجتهد جامع الشرایط میباشند ! ! ! بعضی کلا بوسیدن ... را دوست دارند ؟ ورگرنه موقع تنفیذ چرا دست رهبری را نبوسید ! ! !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا احتمالا زمان تنفیذ ریاست جمهوری آلرژی دولت حقه مد نظر اح ....... عود کرده بود !!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان ممنونم از نظرتون.

فقط اضافه کنم که بین اح ......... و ها ......... هماهنگی و اشتراک خط و هدف با ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم وجود داره ... و برای امثال بنده این دو نفر در حال حاضر فرقی با هم ندارن !
چه بسا اینکه اح ........ به مثابه مهره وزیر هست برای ها .......... در صفحه شطرنج سیاسی کشور !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲۰
۳۱
مرگ بر جریان منحرف ضد ولایت فقیه که ترکیبی است از تمام انحرافات ، از حجتیه گرفته تا نازیسم نژاد پرستی و دروغگویی افراطی !! و مدعی دروغین ارتباط با ظهور و امام زمان و .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی ،به اینهیی که گفته اطمینان داری؟
بترس که قیامتی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون لازمه پاسخگویی صبر ومدارا است سعی کن احساساتت را کنترل کنی انشاء الله صبح پیروزی حق علیه باطل نزدیک است
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
عقلا میدونن اینی که من از انحرافات و شیطانی بودن اینا گفتم 1 درصد از یک میلیارد درصد !! ایناس !
ناشناس منظورت اینه که در قیامت باید جواب اح... و مش..... رو بدم یا جواب خدا و ائمه و شهدارو ؟؟
وقتی خط اینایی که گفتم خطشون هیچ سنخیتی با خط ولایت و شهدا نداره ، بازم باید جوابگو باشم ؟ بابت بیان انحراف ؟
خدا شفات بده
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل

من بالاخره نفهمیدم که دکتر ....... از نظر شما حج... ای است یا نا....ست؟
نژ........... است یا دروغگوی افراطی؟
خرافاتی است یا غربگرا و لیبرال؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
فروزان جریان فعلی از هر بوستانی !!! یه گل چیده !! اینه که حضرت آقا فرمودن فتنه عمیق ... یعنی ائتلافی هست از تمام فتنه ها اگه کمی فکر کنی متوجه میشی که نزدیکتر از ها ........ و اح ........... به یکدیگر وجود نداره و چقدر در اهدافشون با هم مشترک هستن
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا فکر میکنی اینکه دارن دم از کوروش و داریوش و چفیه انداختن گردن کوروش می زنن واقعا ملی گرا هستن و دلشون با این طیف هست ؟ نه اینم یه کلک هست واسه گول زدن جنبش سبزی ها که اونارو جذب خودشون کنن ... اینجوری یه گلی از بوستان ملی گراها چیدن همینطور گلهای دیگری از جاهای دیگه که اگه فکر کنین می بینین همش کلکه و هدفی پشت پرده اون وجود داره !
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
فروزان ، ممل درست میگه ،اگه محمود جان با اکبر خان مشکل داشتند که ایشون فرماندار و استاندارش نبود و برنامه مناظره تلویزیونی انتخابات علیه اکبر خان همش جنگ زرگری بود تا یک مهره جدید وارد بازی جدید بشه و آن کسی نبود بجز محود جان و حالا محمود بازی دیگری در زمین مقابل با مهره جدیدی بنام اسفندیار جان شروع کرده و باید مراقب تاکتیک همه جانبه آنها در انتخابات بود ! ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۸
۲۱
چون همه مقامات نظام میان و میرن فقط مردم باقی میمونن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونهایی که به این نظر منفی دادند لطف کنند دلیلشونو بگن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلیلش اینه که مقامات نظام، از میان همین مردم و با نظر خودشون انتخاب میشن و از مریخ نمیان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس آخر خیلیا از بین مردم اومدن ولی الان بین مردم نیستن و ربطی هم به مریخ نداره . یا بهتره بگم اومدن و طرد شدن !
حمیدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۶
۲۶
کاش یک بازنگری در اطرافیانش هم می کرد!
افسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۶
۳۳
باید بوسه زند همین دستها رای به صندوق انداختند که شد شخص دوم مملکت اما چه شد که دور اول بوسه بر دست اقا زد ولی دور دوم ............والعاقبت للمتقین
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۳۵
۲۶
هيچ ملتي در هيچ كجاي دنيا علاقه اي به بوسيدن دستشان توسط دولمتردان خود ندارند، ملت از مسئولان چه رئيس جمهور و بقيه صداقت و تلاش خالصانه ميخواهند، قربان صدقه رفتن براي گول زدن مردم است.
مردم ايران به آن سطح از شعور رسيده اند كه فرق بين خضوع و عوام فريبي را تشخيص بدهند.
سفیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا ارباب تو آخر عوام فریبی بود ولی مردم چون شعور داشتند و فهمیدن که آدم دورو ، ریاکار و منافقیه ، بهش رای ندادند و فرستادنش به زباله دان تاریخ و مردم باشعور و فهمیده ایران اسلامی به کسی رای دادند که صادقانه و خاضعانه در پی تلاش خالصانه و هدفمند و هوشیارانه بود و هست. در ضمن خودتو با چسبوندن به یه چهره منفور ضایع نکن و سعی کن عاقلانه فکر کنی تا آینده ات تباه نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدلیل همین سطح شعور بود که به اربابتون یک نه بزرگ گفت تا در تاریخ ثبت بشه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی میگی ملت شعور دارند و ه.......... را قبول ندارند خوب ............ که نوکری من هم همین را می گویم
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته علاوه بر آنچه نوشتی مردم از کسی که کانديدای رياست جمهوری است توقع خيانت ندارند. آن معشوقت ميرحسين خائن نه تنها برای مردم کار نکرد بلکه برای دشمنان مردم خدمت کرد و به ملت خيانت کرد. ننگ ابدی بر او باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس چرا موسوی جونت از این کارای خوب که میگی نکرد !؟ متوهم کمتر شعار بده ...خوبی ها را بد جلوه نده چون دست طبیعت اثرات منفیشو بهت بر میگردونه.....
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
ممد جون این لایک رو کامنتت بشه خار و بره تو چش بدخواهای مظهر ایستادگی و مقاومت.
یا حسین.....................تا ابد میرحسین....................
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲۳
۱۲
زیرپای مردم را جارو نزنید ! کمی غبار فقر و غم ، مواد مخدر ، اشتغال ، بی ثباتی در اقتصاد و... در جامعه پاک کنید که از هزاران جارو زدن بهتر است و غبار دلتان را پاک کنید و با شفافیت و خلوص به رهبری وفادار باشید .
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۱
۲۴
جوانفکر عزیز تند نرو
امام خود را خادم می دانست و هر وقت این حرف را در سخنرانی میزد مستمعین که حضور داشتند ، می زدند به زیر گریه، چرا که سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند.
چون امام زلال بود
اما جنابتان افاضات نفرمایید که مردم باهوشتر و هوشیارتر از این حرفان.
ایشان اگه مرحمت نمایند و چاکری و نوکریشان را در محضر ولی فقیه زمان به نمایش بگذارن ما راضی تریم.
لطفا ما ملت را بیش از این بازی ندین با سپاس فراوان.
علی عسگری
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت!
داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۶
۱۹
شما به سرافکندگی و حقارت عشق خودت برس بعدش نگران مردم دنیا باش که دوس ندارن کسی دستشان را ببوسند

آخه سبزهایی که با سلطنت طلبان آش و حلیم می خورند بر دست شیطان و طاغوت و صهیون بوسه می زنند

بوسه بر دست ولی کجا و بوسه بر پای نمیاینده یزید کجا!!!!!!!!

تو به عشقت برس و با همون ازدواج کن و نتیجه اون رو که ولایت شیطانه رو بزرگ کن تا سر آخر تو هم مثل فریبخورده هایی مانند اونایی که آرش حجازی کشت و فرار کرد شما هم بدست اربابانتون نیست شوید

9 دی بوسه ملت بر پرچم حسین بود وخفت عاشقان میر یزید در آتش زدن پرچم ابا عبدالله

با همان صهیون و دخترکان هرزه محشور شوید که تبلیغ شما همه بر بی دینی استوار است

نابود باد عاشقان نابودی اسلام و ولایت
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو با شخصیت ؟ غیر از فحاشی کلمه ای دیگری تو خونه بهت یاد ندادند . از باب امر به معروف به شما تذکر میدهم
دینی که در ان ظن و گمان بد نسبت به یگدیگر گناه نامیده شده و غیبت برابربا خوردن گوشت برادر مرده و زنای محضه مقایسه شده اینهمه تهمت و افترا چرا؟
دینی که پاکی روح انسان اساس تربیت او قرار دارد و جمیع عبادات برای رسیدن بدان منظور گردیده اینهمه اصرار بر نا پاکی چرا ؟
در دینی که ولی ان یتیم بر پشت نشانده و برای یتیمان ان نان می پزد و در همان حال زن خانه به ولی مومنین(بعلت دخیل دانستن حضرت امیر در جنگ ) توهین می نماید . با کدام مجوز اینگونه بر مومنین غیر همفکرتان می تازید ؟
فراموش نکن اسلام(سلم . سلامت . تسلیم ) بدون تسلیم در برابر خداوند نامیست همانند دیگر اسامی
اگر قصد فحاشی دارید بروید سر خیابان تا صبح فحاشی کنید اما نه با نام اسلام به به نام مقام معظم رهبری و دین .
بنام خدا
لایحب الله جحر بالسو الامن ظلم
اگر مبنایت سینه چاکی برای حزب و گروهت است که از گوزه همان برون تراود که در اوست
اما یقیننا به بهانه دفاع از انقلاب و رهبری و ارزشهای انقلاب بخواهی چنین کنی من بعنوان کسی که سالها خاک جبهه را خورده و عزیزترین عزیزانم را در این راه (استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ) در راه خدا هدیه نمودم چنین اجازه ای نه به تو بلکه به هیچکس نمیدهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده ی دفاع
اگر از جو...... دفاع می کنی بدا به حالت
که از آن دسته از رزمندگانی که شهید باکری فرمود دع کنید شهید بشین و الا سه دسته میشین که فقط یه دسته پیروزن و اونم دق میکنند.
جنابعالی ...... تشریف دارین که هنوز نفهمیدین جو....... و مش..... کی اند و چرا رئیس جمهور از مش..... دفاع میکنه.
ما که از توی رزمنده نا امید شدیم.
حق یار
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده دفاع مقدس سلام و عرض ادب
من عادت به اين توهين ها و بي ادبيها از طرف اين جماعت تندرو مثل اين برادرمون آقاي داودي دارم و زياد به حرفاشون اهميت نميدم چون اينها از اساس و ريشه نه به اسلام اعتقاد دارن نه به روز قيامت، چون اگر اعتقاد داشتن كه اون دنيائي هم وجود داره اينطور به ديگران فحاشي نميكردن و تهمت ناروا نميزدن.
به هر حال اميدوارم خدا همه مارو به راه راست هدايت كنه و عاقبت به خيرمون كنه منجمله برادرمون آقاي داودي رو.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین آقا دانیال عزیز، سلام به دوستان برسون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد عاشق میر جلبک این وسط دیگه چی میگه! مگه میرجلبک به اسلام و اهل بیت (ع) هم اعتقاد داره؟! اوج اسلام خواهی میر یزید رو در عاشورای سال 88 همگی به نظاره نشستیم!!!
حامی
|
Iran (Islamic Republic of)
هر وقت تعداد رای مثبت و منفیت یکی شد دم از جنبش همیشه سبز بزن
یاحسین............... تا ابد میرحسین................
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۴
۱۸
اقای باصطلاح عاشق میر ماسون در جاهای دیگر دنیا بردستان زنان وخوشگل ها بوسه که هیچ ... امت اسلامی دلسوز برای امت میخواهد که دشمن صهیونیستی از دستش عصبانی باشد وبا این عصبانیت بمیرد نه اینکه برای خوشنودی صهیونیستا امت را و عاشورا را بفروشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۳۴
۳
تموم شد بابا دوران احمدی هم تموم شد ولی حالا ببین چی جوری نقدش کنند .صد مرتبه بدتر از هاشمی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط 1 سال دیگه بیشتر نمونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و به سفارش ه.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين اوضاع كه مي بيني براي احمدي نژاد هم معماري شده است . شتري است درب خانه هر رئيس جمهوري ( ايران ) مي نشيند .
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
تازه دوره دکتر شروع شده میگید نه؟ کمی صبر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار احمدی نیستم ولی با توجه به سابقه تخریب رییس جمهور بعد از اتمام دوره فعالیتش روزهای سختی را برایش مصتورم روزهایی که از همین الان شروع شده .
عبدالرضا داوری
|
Netherlands
|
۰۰:۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱۱
۲۰
من برای آقای جوانفکر احترام زیادی قائل هستم و او را یکی از ایارن باوفا و صدیق دکتر احمدی نژاد می دانم که بی منت و بدون چشم داشت در خدمت به نظام و دولت جانفشانی کرده است.
ناشناس
|
Netherlands
آفرين . الحق كه داوري !!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۱۴
میدونید چرا امریکا به فکر حمله به ایران افتاده؟ زیرا انها به خطر بمب اتمی ایران فکر نمی کنند بلکه انها دیدند که ما منحرفین و فتنه گران و مشکلات دولت ریاستی و مجلس منفعتی و صدا سیمای غیر انقلابی و اموزش و پرورش غیر حرفه ای و مشکلات ناشی از انواع بیماری ها و مسمومیت های غذایی و ..... را شناخته و رد پای امریکا را در ایجاد این مشکلات را کشف کرده ایم و می خواهیم در ایران یک انقلاب فرهنگی اقتصادی و مدیریتی دست بزنیم که اگر ادامه پیدا کند در اینده امریکا باید فضانوردان ایرانی را در کهکشان ها دنبال کند و ما اکنون از شر دیپلماتهای فتنه گر انگلیس هم خلاص شده ایم.
ناشناس
|
Kazakhstan
احمقانه ترین تحلیلی بود که تا حالا خوانده بودم
فروزان
|
Kazakhstan
تحلیل همه جانبه و عمیق شما شبیه تحلیل های ، سیاستمدار کهنه کار ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.
بگم نگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۲
۱۹
بگم ... نگم ، بنظرم یکی از افراد موجه ولایت مداری که از طرف جریان انحرافی زده شد ! ......... ایشان بود که مصاحبه ای در خصوص دیدگاهها و عملکرد احمدی نژاد در دور اول سفرهای استانی داشتند ، که چنانچه این مصاحبه را صراط به رویت مردم فهیم وبا بصیرت قرار بدهند ، چرخه 180 درجه ای دیدگاهها و عملکرد رئیس جمهور مشخص میگردد ! که فکر میکنم خیلی از مردم حزب الهی این وارونگی را در رفتار ایشان دیده اند و قبلا صراط عزیز زحمت کشیده بودند و مطلبی تحت عنوان از احمدی نژاد تا احمدی نژاد جهت آگاهی مردم در سایت خود قرار داده بودند ، که بد نیست به آن مطلب هم دوستان نظری داشته باشند ، تا معلوم شود ولایت مداری ؟ یا ... جنابشان را ! و بیخود وبیجهت و کور کورانه از کسی دفاع نابخردانه و احساسی نکنیم . موئیدباشید
سرباز کوچک ، فدایی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۳
۲۳
سلام
با افسون کاملاً موافقم ، بنده شخصاً از روزی که ایشون دست آقارو نبوسیدند و به تمام عالم ارادت قلبیشونو به این روش نشون ندادند اردتم نسبت به ایشان کم شد و حتی وقتی آقا خواستن ایشون رو در آغوش بگیرن و ببوسند کنار کشیدند ، البته شاید بگید خب ایشون که گفتند من سرما خورده بودم که من میگم حرف کاملاً مردودیه ......................... قرار نبود آویزون بشن و از آقا رو ماچ مالی کنند ، با احتیاط سینه به سینه می چسبیدند و صورت به محاسن آقا می گذاشتند و در ضمن عذر خواهی هم می کردند که توفیق بوسیدن صورت مبارک و نورانی آقا رو ندارند .
بابا تو عالم چقدر آدم هست که آرزوش بوسیدن دست آقاست
اونوقت یکی به بهانه سرماخوردگی سفارش بعضی ها رو انجام میده و البته امیدوارم که سفارش کس دیگه ای بوده باشه و فکر خود ایشون نباشه .
ماجرای اون بیمار مبتلابه جزام و امام رضا علیه السلام رو یادتون هست ایشون هم از نسل همون آقای کریم و رئوفه ، آقای احمدی نژاد شک نکنه اگه دست آقارو می بوسید زودتر خوب می شد .
بند ه حرف زیاد دارم ولی می دونم حوصله شما نمیکشه ولی منتظر درد دلای دیگم البته نکته های صادق و واقعیت باشید .
یه خواهش نسبت به انتخابات این دوره مجلس بسیار روشنگری کنید و بصیرت بخرج بدید چون ماجرای ورود انحرافیون به مجلس خیلی جدی تر از این حرفهاست ، یه کوچولوشو مد نظر قرار بدید که اگر این گروه بدتر از خواص بی بصیرت و خرابکارای عاشورای 88 به مجلس راه پیداکنند و با افکار پلیدشون ولایت فقیه رو هدف قرار بدن چه خواهد شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط هم به تهران نگاه نکنید اینا می دونن که از تهران نمی تونن کاری انجام بدن ، رفتن سراغ شهرستانها و برای تمام شهرستانها برنامه چیدن اونم سرمایه گذاری روی چند نفر که اگر هر کدوم رد شدند نهایتاً روی یه نفرشون تمام توانشون رو متمرکز کنند .
چشم ها را باید شست
از پس حادثه 88
جور دیگر باید دید
یار را ، حتی دوست را
جور دیگر باید دید

یا علی
سرباز کوچک ، فدایی ولایت
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به بصیرتت ، دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرباز کوچک ، فدایی ولایت اگه پاش بیاوفته واقعا فدایی ولایت هستی ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱۲
۱۵
با سلام
مقاله آقاي جو...... منطقي و جالب بود. احمدي نژاد افسر ولايت و خادم ملت است. خدا وكيلي كي به اندازه ايشان براي سربلندي نظام و انقلاب تلاش ميكنه؟ جريان انحرافي را راه انداختند تا فتنه گران واقعي در حاشيه امنيت باشند و كسي سراغ آنها را نگيرد. جريان انحرافي واقعي سالهاي سال در اين مملكت فعاليت ميكرد ولي كسي جرات افشاي آن را نداشت. حالا متاسفانه .................. باعث شده كه هر توهيني بخواهند به رييس جمهور عزيزمان انجام دهند. به دعاي خير پيرزن روستايي در حق رييس جمهور اميد دارم. از نفرين مادران شهيد و قشر محروم عليه دشمنان رييس جمهورمان بترسيد. ملت فقط اينهايي نيستند كه سايت و رسانه مي خوانند، ملت ايران خود را سر بزنگاه نشان ميدهد. تاكور شود هر انكه نتواند ديد ما پيرو احمدي نژاديم هنوز اميرحسين متولي از اراك
رفیع
|
Iran (Islamic Republic of)
شما پیرو کسی هستی که از ابتدای انقلاب تا کنون کسی چون او نتوانسته بود سیاست و اقتصاد و ... مملکت را به زیرکانه ترین شیوه نابود سازد ، تورم سرسام آور ، فقر فزاینده و فساد اقتصادی از دستاوردهای مهم این حضرت عجل است ، برادر امیر برو به فکر نان باش که خربزه آب است ، البته این خربزه لرزش برای این مردم سالهای سال ادامه خواهد داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای رفیع ...این چیز هایی که داری میگی 30 سال تو این مملکت بود ه اما امثال تو انکار کردن ...چون خودشون راحت بودن ...حالا هم که یکی اومده تا به وضعیت سامان بده بهتون فشار اومده با شعار مردم و فقر افتادید جلو........وقتی دوره هاشمی را بهتر از الان میدونی میشه فهمید چیکاره ای ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱۶
۱۰
خاک پای ملت؟! این گرانیها و تورمهای سرسام آور مردم را به خاک سیاه نشانده.شعار کافیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۷
۱۱
منظور از بت برای ملت روشن است جو............ چرا بیراهه میروی اگر دلسوز اقای احمدی نژاد هستید از او فاصله بگیرید تا شفاف شود چاپلوسی دردی را دوا نمی کند ما ایشان را بدون امثال شما دوست داریم بی تقوایی دردی است که شما به ان مبتلا هستید درمانش توبه است مردم اگاهند زود باشد که خدای منتقم حسابرسی کند
سرباز کوچک ، فدایی ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱
۱۸
جواب آقا یا خانم ناشناس در مقابل این سوال: سرباز کوچک ، فدایی ولایت اگه پاش بیاوفته واقعا فدایی ولایت هستی ؟؟
.................................................
دوست ناشناس سلام
تمام تلاشم رو می کنم که به امید خدا سرباز ولایت باشنم ، البته یخورده تو زندگیم لق میزنم ولی قسم خوردم پای ولایت باشم ، بخاطر همین تفکراتم کارم رو از دست دادم اما بجون شما دوزار نگران نشدم .
خدایا مرا چنان دار که عمار را برای علی علیه السلام داشتی .
یا مظلوم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاءالله جهت تذکر به خودم وهمه به عرض می رسانم فامیل های ما طی این سی وپنج سال اخیر در تمام صحنه ها حضور داشتند وبیش از 20 شهید وجانباز تقدیم انقلاب کردند و عاشق امام بودند همه چادری حزب اللهی دو آتیشه و دبش دو نبش ونماز جمعه ای بودند متاسفانه در قضایای بعد از انتخابات هم کتک خوردند هم زندان رفتند سبزی بودند که خونشون هم سبز بود که البته حقشون بود وهم دلسوزی نیز دارد که چرا بصیرت نداشتند میدونید مشکلشون چی بود ؟ بی بندوباری نمی خواستند دنبال مسافرت دبی وکیش هم نبودند اصولا همشون هم از نظر مالی متوسط هستند تمام مشکلشون این بود که براین باور بودند عقلشان ....... کامل تر است ومسایل را بیشتر ... می فهمند امیدوارم در پیروی از رهبری جلوتر وعقب تر از ایشان حرکت نکنیم مداحان روحانیون همه خوبند ولی عقلمان تحت کنترل عقلمان باشد احساسمان تحت کنترل عقلمان امروز فصل الخطاب رهبری است امروز وقتی آقا می گویند مسایل را اصلی فرعی کنید امروز وقتی آقا می گویند انتقاد سازنده با تخریب فرق می کند امروز وقتی این همه توصیه از آقا می شنویم وارد بازی اختلاف افکنانه بین اصولگرایان نمی شویم امروز فصل الخطاب رهبری اند جریان انحرافی یا هرکس دیگر تحت این نام نمی تواند در مقابل قدرت رهبری باییستد آنها را بیش از اندازه بزرگ نکنیم امروز ا........ برای ماتابو نیست وجود اوهم به واسطه قدرت رهبری تایید می شود نگران نباش که با اندکی صبر صبح دولت حق نزدیک است دوست عزیزوانقلابی زمانی را قرار بده برای مطالعه تاریخ انقلاب که در مرکز اسناد ودیگر منابع موثق وجوددارد توصیه های رهبری در روز بسیج خطاب به بسیجیان را چندین بار مرور کن راه را نشان می دهد به امید ظهور حضرت مهدی (عج) التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۱۱
۲
سرباز کوچک....مثل اینکه کاری نداری به غیر از ......!
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۱۱
۵
وقتي اينجور صحبتهاي آقاي دكتر رو ميشنوم ياد مراسم خواستگاري مي افتم كه وقتي صحبت از مهريه ميشه همه ميگن كي داده و كي گرفته.
تعارفهاي اين آقا هم همينطوريه گفتنش ضرري كه نداره هيچ منفعت هم داشته.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۰۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۶
۳
مثل معاویه عمل میکند عوام فریب و دروغ پرداز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۷
۲
به قول اون هنرپیشه خانوم توی یکی از سریالهای طنز :
آقای احمدی نزاد! شما جیب ما رو نزن ، بوسه پیشکش !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان به قول اون همون خانمه ...یه چیز بگم ناراحت نمیشی ....خیلی بی شعوری