۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۴

مصوبه سفر رئیس جمهوردفن شد +عکس

کد خبر : ۴۹۰۹۱
به گزارش صراط به نقل از ایبنا دو هفته پیش، شهرداری اهواز فرهنگسرای در حال ساخت بهمن علاءالدین در بلوار ساحلی این شهر را - که جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور بود - در نیمه های شب با خاک یکسان کرد. شهرداری اهواز هدف از این عملیات شبانه را «زیباسازی شهر» و «توسعه فضای سبز» اعلام نموده است. 

اهواز از کمبود فضاهای فرهنگی نظیر موزه های تخصصی از جمله موزه مردمشناسی و موزه دفاع مقدس و فرهنگسرا و تالارهای نمایش و... رنج می برد. کلانشهر یک و نیم میلیون نفری اهواز فقط دو فرهنگسرا دارد که در نقاط حاشیه ای قرار دارند و بخش مرکزی شهر بیشترین فقر فضاهای فرهنگی را تحمل می کند.

در شرایطی که عدم پاسخگویی مسئولان خوزستان در برابر تخریب فرهنگسرا و تالار بهمن علاءالدین اهواز موجب نگرانی افکار عمومی شده است، تذکر کتبی ناصر سودانی نماینده اهواز خطاب به وزیر کشور در جلسه مورخ ۳۰/۰۹/۹۰ مجلس قرائت شد. سپس علیرضا دهقان نماینده ایذه و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با رسانه ها این عمل را غیرفرهنگی نامید و آن را محکوم کرد. تذکر کتبی امیدوار رضایی عضو هیات رئیسه مجلس خطاب به وزیر کشور در جلسه مورخ 04/10/90 قرائت شد و سید شریف حسینی دیگر نماینده اهواز در جلسه مورخ ۰۴/۱۰/۹۰ در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار پیگیری وی برای تسریع در تکمیل این پروژه فرهنگی بعنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان شد که اینک زیر خروارها خاک دفن شده است.

این پرسش در افکار عمومی خوزستان شکل گرفته است که اگر این طرح کارشناسی نبوده، چطور جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت و اگر کارشناسی بوده - که قطعاً چنین است - چرا آن را دفن کرده اند؟ بی شک هنرمندان و هنردوستان و علاقمندان بهمن علاءالدین از خود می پرسند آیا مصوبه سفر رئیس جمهور، زیر خاک خواهد ماند؟
 
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
بگم نگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
بگم ... نگم ، یا خیلی از مصوبات کارشناسی نمی شود ! که اینجوری بیت المال ازبین میرود ؟ یا ریخت و پاش بگونه ای بوده که باید اسناد هزینه ای آن ازبین برود یا قبل از انجام کار نظر محترم شهردار را نمیگیرند و یا ده ها دلیل دیگر از بی برنامه گی مسئولین میباشد ! که چشم سازمان های بازرسی و نظارتی را دور دیدند ؟