۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱

دره فرحزاد باید از حالت پاتوق خارج شود

سرپرست خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در مسئله دره فرحزاد یک موضوعی است که تصمیم جدی می‌خواهد تا این دره از حالت پاتوق خارج شود که امیدوارم این موضوع محقق شود.
کد خبر : ۴۹۲۲۶۰

سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ظهر امروز در نشست بررسی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی روددره فرحزاد اظهار کرد: در مورد دره فرحزاد یک نقطه‌ای مغفول مانده است و آن هم این است که روش اجرای پاکسازی در دره فرحزاد روش خوبی نبود و بدون در نظر گرفتن تبعات اجتماعی، این کار انجام شد.

به گزارش مهر وی افزود: طبق اعلام پلیس فقط در مرحله اول ۷۰ خانم از این دره جمع آوری شدند و در گرمخانه یلدا نگهداری می‌شوند.

حسینی گفت: نگاه سلبی نگاهی است که در حوزه اجتماعی به جای اینکه کارآمد باشد آسیب می‌زند.

وی تصریح کرد: ما برای این موضوع (پاکسازی دره فرحزاد) باید همگی فکر کنیم و راه حل ارائه بدهیم و تنها به فکر نقد نباشیم. چرا که اگر نگاه ما فقط پاکسازی باشد این معتادان از دره فرحزاد جمع آوری می‌شوند و به محل دیگری هدایت می‌شوند.

وی افزود: آیا ما اجازه می‌دهیم مصرف مواد مخدر در جاهای خاص آزاد باشد؟ شاید فردی نخواهد که متادون درمانی کند و بخواهد گاهی اوقات مواد مخدر مصرف کند. آیا ما در اهداف خودمان به این موضوع دقت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در مسئله دره فرحزاد یک موضوعی است که تصمیم جدی می‌خواهد تا این دره از حالت پاتوق خارج شود که امیدوارم این موضوع محقق شود.