۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

تبلیغات عجیب از امکانات VIP حیوانات +تصاویر

خرید و فروش حیوانات اهلی و خانگی با قیمت‌های عجیب و غریب این روز‌ها در برنامه دیوار رونق بسیار زیادی دارد.
کد خبر : ۴۹۲۷۰۹

خرید و فروش حیوانات در صفحات مجازی و برخی اپلیکیشن‌ها این روز‌ها رواج بیشتری دارد و جالب است که هر چه بر گسترش عصر ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی افزوده می‌شود تنوع حیوانات برای فروش در این شبکه‌ها نیز بیشتر می‌شود. برنامه دیوار یکی از برنامه‌هایی است که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند فروش و حتی خرید کالاهایشان را از آن انجام دهند و شاید هم به دلیل تنوع این برنامه اینچنین مورد استقبال است.

تبلیغات عجیب از امکانات VIP حیوانات +تصاویر

دیوار این روزها، اما بستری برای خرید و فروش انواع حیوانات نیز شده است و از انواع سگ و گربه و کاسکو گرفته تا گوسفند و گاو و کفتر در آن خرید و فروش می‌شود، اما مساله جالب به وفور یافت شدن انواع حیوانات کمیاب و گران قیمت در آن است. به طور مثال در این برنامه گربه‌های اسکاتیش را با میانگین قیمت ۴ تا ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسانند و برای انواع سگ از نگهبان گرفته تا سگ‌های پاکوتاه مبلغی بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان نیز در نظر گرفته‌اند!

تبلیغات عجیب از امکانات VIP حیوانات +تصاویر

حیوانات دیگری نیز در دیوار به فروش می‌رسند که قیمت خرید و فروش آن‌ها جالب به نظر می‌رسد و حتی بازار سیاه نیز برای آنان وجود دارد. به عنوان مثال حیواناتی مانند طوطی سخنگوی مولد و کاسکو حتی تا ۲۰ میلیون تومان نیز قیمت گذاری شده‌اند در حالیکه معلوم نیست چنین نرخ‌هایی از کجا تعیین و مصوب می‌شوند. حیواناتی مانند کفتر صرب نیز در دیوار ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده‌اند با وجود اینکه مشخص نیست این کفتر چه مزایا و فوایدی دارد که اینچنین گران قیمت است.

تبلیغات عجیب از امکانات VIP حیوانات +تصاویر

این قیمت گذاری‌ها البته شاید به دلیل علاقه و داشتن طرفداران زیاد برای این حیوانات مشخص می‌شود، اما چیزی که مشخص است چنین خرید و فروش‌هایی نه تنها باعث ایجاد بازار سیاه در روز روشن می‌شود بلکه به چنین قیمت‌گذاری‌های مضحک و البته اصل نگه داشتن حیوانات وجهه می‌بخشد. حیواناتی که به جای محیط زیست گرفتار قفس و یا آپارتمان‌ها می‌شوند و صاحبانشان با خرید و فروش آن‌ها کسب درآمد می‌کنند.

تبلیغات عجیب از امکانات VIP حیوانات +تصاویر

البته برنامه دیوار پر از آگهی فروش حیوانات اهلی مانند گاو، گوسفند، مرغ و بوقلمون برای پرورش و فروش نیز هست، اما آنچه که مشخص است درآمدزایی آگهی دهندگان از فروش حیوانات خانگی و پرندگان کمیاب است.

در کنار رونق خرید و فروش حیوانات، اما لوازم جانبی این حیوانات نیز با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسد و لوازمی مانند لباس گربه، غذای گربه و خاک گربه از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان وجود دارد و حتی برای حیواناتی مانند همستر دستشویی مسقف هم فروخته می‌شود! آگهی فروش ست حمام و ناخن‌گیر و خانه سگ و گربه نیز در دیوار به وفور یافت می‌شود که به نظر می‌رسد با وجود رواج فروش حیوانات اهلی و خانگی همچنان تقاضا برای چنین محصولات عجیبی نیز وجود خواهد داشت!