۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

توضیح یک منبع آگاه در مورد اسپانسر جدید پرسپولیس

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در خصوص قطع همکاری با اسپانسر قبلی و شروع همکاری با اسپانسر جدید توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر : ۴۹۲۹۷۶

درست از یک شب پیش از دربی روز پنج‌شنبه بود که باشگاه پرسپولیس از البسه جدید این تیم برای دربی و لیگ قهرمانان آسیا رونمایی کرد. طرحی جدید با اسپانسری جدید!

به گزارش میزان پیش از این یکی از اپراتور‌های تلفن همراه به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد که لوگوی این شرکت هم روی پیراهن پرسپولیس وجود داشت.

گفته می‌شد که باشگاه پرسپولیس تا چند سال دیگر با این اسپانسر قرارداد دارد و حتی حدود ۴۰ میلیارد تومان هم از این اسپانسر جلو جلو دریافت کرده است. بعد از اینکه از پیراهن جدید باشگاه پرسپولیس رونمایی شد، این سوال پیش آمد که تکلیف اسپانسر قبلی چه می‌شود.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در این خصوص اظهار داشت: روز پنج‌شنبه انصاری‌فرد با مدیرعامل اپراتور تلفن همراه دیدار کرد و با توافق دوطرفه اسپانسر جدیدی برای روی پیراهن گرفتیم.

وی ادامه داد: هیچ مشکل و شکایتی در این مورد وجود ندارد. نام اسپانسر جدیدمان که یک بانک است روی پیراهن، نام اسپانسر قبلی که اپراتور تلفن همراه بود گوشه سمت راست پیراهن و نام یک اسپانسر تولید قهوه هم پشت پیراهن است. ضمن اینکه شرکت مجری اسپانسری هم حضور دارد که همگی به پرسپولیس کمک می‌کنند.