۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

گوا، تلفیقی از فرهنگ پرتقالی و هندی

هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های برجسته گوا و هندوستان است که با ترکیبی استوایی و فضایی دلنشین و خانوادگی، در میان بسیاری از مسافران این شهر محبوب شده است.
کد خبر : ۴۹۲۹۸۷

ترکیب رویایی فرهنگ پرتقال و هند در شهر ساحلی گوا

گردشگران حرفه ای در سفر، همیشه سعی می کنند با یک تیر دو نشان بزنند. گوا شهر بزرگی در هند است که از دو فرهنگ متفاوت و زیبا تشکیل شده است؛ این شهر از تلفیق دو فرهنگ پرتقالی و هندی و با ساختاری شاد و ساحلی، هر ساله پذیرای بسیاری از مسافرانی است که هم می خواهند در اقامتگاه ها و هتل های سبک استوایی اقامت داشته باشند و هم گشت و گذاری لذت بخش در حال و هوای هند و شهر معروف آن را تجربه کنند. ما هم سعی می کنیم در این مطلب، پا به این شهر دو رگه بگذاریم. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما گوا همین حالا اینجا را کلیک کنید.

گوا، تلفیقی از فرهنگ پرتقالی و هندی

به گوا خوش آمدید

همه چیز محیا است! شهری ساحلی که با آفتاب، حسابی برشته و طلایی شده است و درختان استوایی و سینی های ادویه نیز از آفتابش لذت می برند و شیرینی ها و غذاهای این شهر که لبخند بر لب مسافرانش می نشاند. می توان گفت که گوا یک بهشت هندی-پرتقالی با تمام شاخصه های لازم است. یکی از چشمگیر ترین قسمت های گوا که به نام طناب های طلایی معروف شده اند، سواحل طلایی رنگ آن است که دل از هر گردشگری می برد. خط ساحلی این شهر تا دریایی عربی کشیده شده است و نوک انگشت طلایی این خط ساحلی، از طرف دیگر، به مرکز شهر می رسد.

نکته جالب توجه در مورد سواحل گوا این است که هر کدام از این سواحل، شخصیت و اعتبار جداگانه و مستقلی را یدک می کشند؛ این شخصیت سازی در سواحل گوا تا اندازه ای است که مسافران این شهر، دیگر نمی گویند ما می خواهیم به گوا سفر کنیم؛ بلکه بدون بردن اسم گوا، می گویند می خواهید به فلان جزیره سفر کنیم و آن جا در فلان هتل، تعطیلات خود را بگذرانیم! به نظر می رسد گاهی باید از هتل های، هر چند با کیفیت این شهر بیرون زد و شبانه، به دور از چشم همراهان، یک باربر آرامبولی، یک آتش زنه، برس بدن بگا و یک کیسه شنی درمانی که از بازار گوا خریده ایم را همراه با خود به یکی از استراحتگاه های طبیعی ساحلی ببریم و در جایی که فقط ردپای خودمان پشت سرمان می ماند بنشینیم و تا صبح با آتش آتش زنه مان گرم شویم و با برس بدن بگا، حسابی، پوست خود را ماساژ بدهیم تا از خواص درمانی این فعالیت سنتی هندی-پرتقالی بهره ببریم.

گوا، تلفیقی از فرهنگ پرتقالی و هندی

هتل گرند حیات در گوا

این هتل 5 ستاره در یکی از زیباترین قسمت های گوا قرار گرفته است و برای کسانی که می خواهند اقامتی راحت به همراه امکانات عمومی کامل یک هتل را داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید؛ باشگاه ورزشی، استخر، جکوزی، سالن اسپا و آلاچیق های زیبا که با درختان موز و نخل احاطه شده اند، فضاهای تفریحی و رفاهی هتل گرند حیات هستند که شما می توانید به طور رایگان از آن ها استفاده کنید.

نگران اتصال تان به شبکه جهانی اینترنت هم در این هتل نباشید؛ وای فای رایگان برای مسافران هتل فراهم شده است و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. رستوران گرند حیات نیز با ارئه منویی متنوع از غذاهای سنتی هندی و پرتقالی، ذائقه هر مسافری را در هند در نظر گرفته است. شاید بعضی شب های گوا سرد باشد و دل تان بخواهد از فضای سبز هتل و آلاچیق های آن استفاده کنید. جای نگرانی نیست! برای هر آلاچیق سیستم گرمایش و آتش زیبا و دلچسبی فراهم شده است که می توانید برای شب نشینی ها، با دوستان و خانواده تان، به دور این آتش های زیبا حلقه بزنید و با آبمیوه های استوایی طبیعی و نوشیدنی های گرم از خود پذیرایی کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل هتل های گوا به وب سایت الی گشت مراجعه کنید:

https://www.eligasht.com/hotels/هتل-های-گوا/

 

هتل ریزورت ریو در گوا

همان طور که در آغاز گفتیم، گوا از فضای دورگه هندی-پرتقالی برخوردار است و هتل ریزورت ریو در گوا نیز تمام تلاشش را کرده تا با مهیا نمودن ساختاری با حال و هوای استوایی، هر آن چه که مسافران از یک فضای پرتقالی در قلب هند انتظار دارند را برآورده کند. یکی از ویژگی های این هتل این است که کلبه های آن در فضای باز و دور از هم ساخته شده اند تا هیچ مزاحمتی برای مسافران در حین اقامت شان پیش نیاید. فضای آرام، باشگاه بدنسازی، رستوران در فضایی باز، همراه با منویی متنوع و رنگارنگ از غذاهای استوایی، از امکانات عمومی هتل ریزورت هستند. هتل ریزورت در کنار تالاب معروف هندوستان در گوا قرار گرفته است و همین جاگیری مناسب و هوشمندانه، به میهمانان هتل این فرصت را می دهد تا بعد از میل یک وعده کامل صبحانه هندی، برای تماشا و تفریج به کنار این تالاب زیبا بروند و بیش از پیش با طبیعت جادویی هندوستان آشنا شوند.

هتل دابل تری بای هیلتون گوا

اگر یک روز آفتابی در گوا را به اقامت در این هتل اختصاص بدهید، می بینید که اثری از نور تند آفتاب در اتاق تان نیست؛ این آرامش را برگ های بلند سرخس و نخل که به روی دیوارها و پنجره های این هتل سایه انداخته اند، فراهم می کنند. هتل دابل تری بای هیلتون یکی از هتل های برجسته گوا و هندوستان است که با ترکیبی استوایی و فضایی دلنشین و خانوادگی، در میان بسیاری از مسافران این شهر محبوب شده است. ممکن است که اقامت تان در این هتل با جشن تولد و یا سالگرد ازدواج خود یا یکی از همراهان تان، هم تاریخ شده باشد؛ هیچ جای نگرانی نیست! هتل دابل تری بای هیلتون، یک شیرینی فروشی سنتی در خود دارد که با پخت شیرینی های هندی و پرتقالی، می تواند شب تولد و یا سالگرد ازدواج تان را تا ابد به یاد ماندنی کند. این هتل 5 ستاره هم استخر دارد و هم محیطی رو باز برای ورزش صبحگاهی و قدم زدن های شبانه دارد. برای دریافت اطلاعات کامل تور های گوا اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com
اطلاعات تماس الی گشت:
تلفن: 0218540
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7