۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶

کوچک زاده صفر ؛ رسایی یک!

در جریان رای گیری شورای مرکزی جمعیت ایثارگران برای کاندیداهای پیشنهادی حوزه انتخابیه تهران، مهدی کوچک زاده هیچ رایی به دست نیاورد و حمید رسایی نیز تنها یک رای کسب کرد.
کد خبر : ۴۹۷۵۰

به گزارش صراط به نقل از زندگی شب گذشته شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی کاندیداهای پیشنهادی خود را برای حوزه انتخابیه تهران به جبهه متحد اصولگرایان معرفی کرد.

نکته جالب توجه در این رای گیری درباره چهره مطرح سبد خالی اعضای جبهه پایداری بود؛ به نحوی که مهدی  کوچک زاده از مجموعه 40 رای حایز صفر رای شد. این در حالی است که کوچک زاده، نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از این از اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران بوده است.

از دیگر سو حمید رسایی، دیگر عضو شاخص جبهه پایداری نیز تنها یک رای کسب کرد که این رای را یکی از روحانیون حاضر در جلسه به وی داد. این روحانی در بیان علت رای خود به رسایی گفت: به احترام روحانیت به ایشان رای دادم !

گفتنی است دیگر اعضای جبهه پایداری نیز در این رای گیری کمترین آراء را از آن خود کردند.

با این وجود در جلسه شب گذشته جمعیت ایثارگران،   44 نفر را به عنوان کاندیدای پیشنهادی این تشکل برای حوزه انتخابیه تهران به جبهه متحد اصولگرایان معرفی شدند که در این میان ۸ نفر آنها روحانی و۶ نفر آنها از بانوان هستند.

بر اساس این گزارش اسامی افراد معرفی شده به شرح زیر است:

حدادعادل، فدایی، زاکانی، توکلی، نادران، نجابت، شم آبادی، صابرهمیشگی، سید علیرضا مرندی، شیخ‌الاسلام کوثری،‌ زارعی، میر کاظمی وزیر سابق نفت،‌ سلیمانی وزیر سابق ارتباطات،‌ حسین طلا فرماندار سابق تهران، سیدمهدی هاشمی سرپرست سابق وزارت کشور، محمد نبی حبیبی، پرویز سروری، زاهدی وفا، مهرداد بذرپاش معاون سابق رئیس جمهور، حسین مظفر، خسروی وفا، مرندی، رحماندوست، فرشیدی وزیر سابق آموزش و پرورش، استادآقا، حمیدزاده، سیدعلی ریاض، حسن غفوری فرد، اندرزگو فرزند شهید اندرز گو، حجت‌الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام و المسلمین میر لوحی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود نبویان، حجت‌الاسلام و المسلمین سقای بی‌ریا مشاور سابق رئیس جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین محبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سالک و خانم‌ها الهیان،فاطمه رهبر، امین زاده، ساسانی،‌ سلیحی، طبیب زاده مشاور سابق رئیس جمهور.

 

 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

برچسب ها: رسایی کوچک زاده
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۷
۴
با سلام
امثال دكتر كوچك زاده و رسايي صدشرف دارن به امثال ك......... و غ....... دوم خردادي. راستي اسم چند تا ساكت و ماكت فتنه رو هم ديديم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي پرتي ناشناس جان . كجات سوخته
عرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۱
۳
ناشناس جان انگار مستقیما از چاله میدون تشریف میارین. باید میگفتی جیم جمالتو کاف کمالتو میزنیم تو پر هرچی ساکت ماکت ه. به سلومتی
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۳
۲
از شعاری که اون بالا نوشتید خجالت بکشید معلوم شد با این تیتر با کیا عهد اخوت بسته اید اگه رسایی و کوچک زاده تو لیست نباشن من به اون لیست رای نمیدم. تا کور بشه چشمه شما
هادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۲
۰
عجب لیستی چقرم اصولگرا توشه البته به چه اصولی گرایش دارند خدا میدونه!!!؟؟؟
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم