۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت :

اصلاح‌طلبان مخالف قطعی انتخاباتند

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تهدید و فشار روانی را به کار گرفته که حضور مردم می‌تواند پاسخی قاطع به این تهدیدها و فشارها سیاسی باشد.
کد خبر : ۴۹۸۰۶
به گزارش صراط  به نقل از جهان حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس، با بیان حضور مردم در انتقائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تهدید و فشار روانی را به کار گرفته که حضور مردم می‌تواند پاسخی قاطع به این تهدیدها و فشارها سیاسی باشد.خابات پاسخی قاطع به تحریم‌کنندگان انتخابات و دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بنده برای کاندیداتوری انتخابات مجلس ثبت نام نکرده‌ام اما قطعا برای رای به نامزدهای مورد نظر در پای صندوق‌های رای حاضر خواهم شد.

وی با بیان اینکه همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند، افزود: شرکت در انتخابات حق مردم است و هیچ‌کس نمی‌تواند مردم را از حق مسلم خود محروم کند.

منتجب‌نیا با بیان اینکه اصلاح‌طلبان تحلیل تحریم‌کنندگان انتخابات را قبول ندارند و بر فعالیت در چارچوپ قانون اساسی تاکید دارند، گفت: حضور مردم در انتخابات به طور طبیعی تاثیری مستقیم در ناکارآمد کردن تحریم‌های اقتصادی دارد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نماد اقتدار و انسجام ملی است، افزود: دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تهدید و فشار روانی را به کار گرفته که حضور مردم می‌تواند پاسخی قاطع به این تهدیدها و فشارها سیاسی باشد.

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
مخالف قطعی تحریم انتخابات
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید