۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی خبر داد :

ارائه تسهیلات به بازنشستگان

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی گفت : بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از تسهیلات ورزشی، علمی و فرهنگی سازمان‌های دولتی به طور رایگان استفاده کنند.
کد خبر : ۵۰۰۰۹
به گزارش صراط به نقل از فارس حسین مسافری با اشاره به اینکه تا پایان آذر امسال 80 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشور از تورهای زیارتی و سیاحتی استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: تا پایان سال این أمار به 100 هزار نفر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده به هر بازنشسته مبلغ 300 هزار تومان برای شرکت در تورهای زیارتی و سیاحتی پرداخت می‌شود که 150 هزار تومان به بازنشسته و 150 هزار تومان به همراه وی است.


مسافری اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که صندوق بازنشستگی طی سال گذشته انجام داده است احداث و راه‌اندازی خانه‌های مهر در استانهای مختلف کشور است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: براساس آمار به دست آمده استقبال بازنشستگان از خانه‌های مهر در اکثر استانها قابل قبول بوده بطوری که در حال حاضر 22 خانه مهر در سطح کشور راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر استانها نیز تا پایان سال 8 خانه مهر در استانهای مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود و بازنشستگان می‌توانند طی روز از این مراکز استفاده کنند.

مسافری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری ارائه تسهیلات رایگان ورزشی، علمی و فرهنگی به بازنشستگان است و این افراد با داشتن کارت مخصوص می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: بازنشستگان با دریافت کارت بازنشستگی می‌توانند از تسهیلات فعلی در سازمان‌های دولتی بهره ببرد.

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.