۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹

حضور رئیس جمهور در کاروان راهیان نور

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور راهیان نور از حضور رئیس جمهور در یکی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر : ۵۰۱۰۷

به گزارش صراط به نقل از فارس، سید جمال علی‌الحسینی در همایش اختتامیه و تقدیر از دست‌اندر‌کاران راهیان نور غرب کشور که ظهر امروز در سالن شهدای دولت در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مراحل پایانی ثبت‌ معنوی روز راهیان نور در شورای عالی فرهنگی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امید است با وحدت و کوشش همه دستگاه‌ها نقیصه رسیدگی دیرهنگام به راهیان نور غرب کشور جبران شود و با تلاش‌های مضاعف برای تکمیل زیرساخت‌ها بتوانیم مثمر‌ثمر باشیم.

علی‌الحسینی در ادامه از همه کسانی که برای پویایی کرمانشاه در امر دفاع مقدس تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در امور راهیان نور با بیان اینکه انقلاب و ملت ما فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است، اضافه کرد: باعث سربلندی و عزت ملت ایران است که در کانون دینداری و تبعیت از ولایت امام خمینی (ره)‌و رهبر معظم انقلاب توانسته است در برابر زورگویی‌ها و استبداد بایستد.

علی‌الحسینی کرمانشاهیان را مردمی صبور و کم‌توقع خواند.

وی گفت: رئیس جمهور قرار است در قالب کاروان راهیان نور یکی از استان‌های کرمانشاه، ایلا‌م یا خوزستان حضور پیدا کند اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور نیز در این همایش اظهار کرد: سال ۹۰ به خاطر حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در کرمانشاه، متحول شدن استان به لحاظ مادی و معنوی و کشف پیکرهای شهدا در منطقه سالی به یاد ماندنی برای کرمانشاهیان است‌.

جواد تاجیک از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه به ساخت یادمان‌های مرصاد، شهدای گمنام گیلانغرب‌، پادگان ابوذر، بازی دراز و چند نقطه دیگر اشاره کرد و افزود: ا
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
بگو دیگه چی در سر دارید ؟ خانواده شهدا و هئیت های مذهبی تمام شد و مانده دیدن محل شهادت آنها !