۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
همزمان با اربعين حسيني

خيمه ها معرفت در تهران

کد خبر : ۵۰۱۹۰
به گزارش صراط به نقل از خبرگزاري آريا - معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 7 از برگزاري برنامه هاي ويژه اربعين حسيني در سطح اين منطقه خبر داد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7 تهران،محمود منيعي با اعلام اين خبر گفت: خيمه هاي معرفت منطقه در سطح نواحي پنج گانه شامل محله نظام آباد، کاج، امجديه- خاقاني ، انديشه و دبستان برپا شده است که در اين خيمه ها برنامه هاي مختلفي همچون مراسم عزاداري ، نمايشگاه عکس حسيني و توزيع بروشور انجام مي شود.
وي برگزاري مراسم سوگواري اربعين حسيني در 57 مسجد سطح منطقه را از ديگر برنامه هاي اين روز عنوان کرد و اظهار داشت:نمايشگاه عکس عاشوري در محله شهيد قندي برپا شده است.
معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 7  ادامه داد: همزمان با روز اربعين حسيني در سطح مدارس منطقه براي دانش آموزان با همکاري شهرداران مدرسه مراسم عزاداري و مسابقه نقاشي با عنوان(دل نوشته) برگزار مي شود.
منيعي برپايي نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي، برگزاري تئاتر غسل نخلستان، برنامه يادواره شهدا و هويت بخشي سيماي شهري را از ديگر برنامه هاي منطقه 7 در اربعين حسيني عنوان کرد.
به گفته وي نصب  پرچم هاي مشکي و بنر بر روي پرتابل هاي سطح منطقه از ديگر برنامه هايي است که توسط واحد زيباسازي منطقه در سطح ميادين و خيابان ها همزمان با برگزاري مراسم اربعين حسيني اجرا شده است.

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.