۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
ویسی :

من و خانواده ام سپاهانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: این تیم یكی از بهترین تیمهای تاریخ سپاهان است و تیمی است كه سیستم 2-4-4 را در آسیا به بهترین نحو بازی می‌كند ولی ما هم صبا هستیم.
کد خبر : ۵۰۲۴۰
به گزارش صراط به نقل از برنا عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر سپاهان اظهار كرد: این بازی شش امتیازی است و چون هر دو تیم برای سه امتیاز می‌جنگند مطمئنا بازی تهاجمی خواهید دید.

وی ادامه داد: مساوی به نفع هیچ یك از ما نیست و تیم‌های بالانشین را خوشحال می كند وامیدواریم بازی ما با سپاهان حتما برنده‌ای داشته باشد. ویسی که یکی از بازیکنان سابق و پیشکسوت سپاهان محسوب می شود ادامه داد: من و خانواده ام سپاهانی هستیم. فرزند من پوستر ها و پیراهن های سپاهان را در خانه نصب کرده است ولی با همه علاقه و احترام به این تیم محبوب اصفهانی امیداوارم صبا پیروز دیدار هفته نوزدهم باشد.

ویسی درپاسخ به این سوال كه گفته بودند موفقیت‌های اولیه تیم ماندنی نیست و خاموش می‌شود ولی شما نشان دادید این گونه نیست، گفت: بازیكنان با انگیزه‌ای گرفتیم كه توانایی جنگیدن را داشته باشند. از لیگ یك، دو و سه بازیكنانی به خدمت گرفتیم كه اسمی نیستند . ولی دارای انگیزه هستند و به علت تجربه ای كه در نیم فصل اول كسب كرده‌اند می‌خواهند بالا بمانیم.

وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به این كه سپاهان در شرایط خوبی به سر می برد و از طرف دیگر صبا مصدومان و محرومان زیادی دارد، چقدر احتمال می‌دهد با امتیاز اصفهان را ترك كند، عنوان كرد: تا به حال سپاهان را این گونه ندیده بودم، این تیم یكی از بهترین‌های تاریخ سپاهان است كه سیستم 2-4-4را در آسیا به بهترین نحو اجرا می‌كند ولی ما هم صبا هستیم و همین كه كرانچار اعلام كرده بازی سختی است نشانه این است كه صبا را رقیب سرسختی محسوب می کنند.

وی در توضیح بیشتردر خصوص تیمش افزود: همه تیم‌های دنیا افت وخیزهایی دارند و ما هم از این قاعده مستنثی نیستیم. مهم این است كه برخیزیم و دوباره به اوج برسیم. بسیار امیدواریم كه شرایط خوبمان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم صبا در پاسخ به این سوال كه برنامه‌هایتان برای بازی با سپاهان چیست؟ خاطرنشان كرد: سپاهان را آنالیز كردیم و ساختارش را به خوبی می‌شناسم. مطمئن باشید اگر در این بازی حتی بازنده باشیم هیچ توجیهی نمی‌كنم و مقصر من هستم.

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.


برچسب ها: ویسی سپاهان صبا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم