۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۸

پاسخ دوم به افاضات محمد نوری زاد

کد خبر : ۵۰۳۱۲

بسم الله المدرک الهاربین وهالک المنافقین

اول آنکس کاین قیاسکها نمود        پیش انوار خدا ابلیس بود

لیک با خورشید و کعبه پیش رو      این قیاس و این تحری را مجو

چون صفیری بشنوی از مرغ حق      ظاهرش را یادگیری چون سبق

منطقاالطیری به صوت آموختی      صد قیاس و صد هوس افروختی

=================================

پیش از آنکه آخرین  افاضات آقای نوری زاد را در بوته نقد  به پاسخ وانهیم لازم است از کلیه نظر دهندگان که به صورت موافق و مخالف (در پاسخ قبلی) بر این حقیر درگاه الهی منت گداشتند و حتی بعضا با فحاشی نظرات خود را ابراز نمودند تشکر نمایم و  چند نکته را از باب گزارش  به محضرآنها و دیگر بینندگان سایت عماریون  متذکر باشم .

1 –از  نگاه قرآن مجید و مطابق سنت پیامبران وسیره  معصومین  سلام الله علیهم اجمعین و دیگر بزرگان اسلام  به یکی از طرق ذیل باید با دیگران محاجه نمود وسخن بر زبان آورد

الف ) برهان و دلیل علمی  ب )  پند و اندرز و نصیحت   ج ) جدل یعنی با مسلّمات خود او برای او دلیل بیاورید

امیر ایمان و بیان یعنی اول  شهید میدان عدل و تقوی حضرت حیدر کرار(علیه السلام و الصلوه) عموما با دشمنان لجوج و معاند خود به طریق  سوم احتجاج ورزیده اند  و لحن سخن گفتن  مولا حاکی از آن  است که راه جدلی و محکوم کردن طرف معاند  به منطق خود او را در پیش گرفته اند ( کافی است خواننده  منصف  به مکاتبات و نامه های آن حضرت و موضعگیری هایشان در برابر معاویه علیه  الهاویه، مراجعه نماید تا این سخن بر ذهن او مبارک بنشیند )

2 – با عنایت به مطالب فوق بخشهایی از جسارت نامه آقای نوری زاد را  نقل می کنم تا برادران ایمانی و عاشقان اسلام و زنان و مردان عفیف   این خاک دلاور خیز و قهرمان پرور آگاه شوند که  آیا جوابیه های سردبیر جدال احسن است یا تخلیه عقده های ناشی از حقارتی  زشت و متعفن  با احتوای اسرائیلی و شیطانی ؟ !!!

(( ای دخترکان و زنان .... سرزمین من ، یک به یک پیش آیید و به صورت من تف کنید ومرا از هیمنه ای که برای خویش افراخته ام به زیر بکشید. تا زمانی که شما هرروزه از سر ناچاری تن به تن فروشی می سپرید ، سخن از استقلال گفتن وسخن از انرژی هسته ای و مبارزه با آمریکا راندن ، یک شلتاق وارونه است. یک حماقت جاری است. و یا بهتر بگویم : آذین بستین استفراغ ناشی ازخورش فریب مردمان است ))

 در آخرین فقره از مهملات شیطانی و اسرائیلی  خطاب به مقام عظمای ولایت  آورده است که :

(( یکی از بسیجیان به دست شما دست گلی می دهد و می گوید : از این که مارا از شر نیرو های خود سر و بی سواد و بد دهن و قمه بدست و چاقو کش رهایی بخشیده اید از شما سپاس داریم. و شما آن شاخه گل را تقدیم بانویی می کنید که سابق بر این .... بوده و ..... ))

3 – به روشنی مبرهن می گردد که کلوخ انداز را پاداش اگر سنگی نباشد بسی چوبی گران است  با این اوصاف چون نا امیدی از درگاه رحمانی حضرت رب ودود عین کفر است (إِنَّهُ لا يَيْأَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْكافِرُونَ) امید داریم که اگر کسانی به زنجیر وسائس شیاطین اسیر و محو  صحنه آرایی های باطل صیهونیسم جلاد و کودک کش به کارگردانی و کارچرخانی   این منورالفکرهای  قلم فروش ، حقیقت کش ، آدم نما و عمله های بی اجر و مزد  ابر استعمار گران غربی)  Supper Colonist)و لیبرال منافق های  لات و عزی پرست در  عصر پست مدرنیسم ( Post Modernism ) گرفتار آمده اند برای نجات به ریسمان الهی چنگ در آویزند و از رایحه و شمیم شقایقهای جاده انتظار دل در گرو آن یار جانی بسپرند که شیطان در وادی انیت و عجب و شهوت و شهرت بسیار زیبا تر از یزید بن معاویه  و محمد نوری زاد به دست خواجه شیراز بهانه داده است  تا بسراید ( الا یا ایها الساقی ادر کاسا)  .

اما این مقدمه را بگذارتا گاه دگر ، آقای نوری زاد در جیغ نامه قبلی که همان ترجمان جیغ آمریکا به خاطر شکست اطلاعاتی در زمینه  به غنیمت جنگی دادن پهباد RQ170 و اسارت جاسوس ورزیده و همه فن حریفش آقای حکمتی به دست  دلاور مردان و شیر بچه گان سرزمین پاک خمینی و خامنه ایی بود زنجیر وار کلی دروغ تنیده و بافته و پشت کوه صیهون انداخته بود که هر لحظه سپاه پاسداران می خواهد اورا پودر نماید و در پاسخ این حیله باز مکار آوردیم که دروغ می گوید اما چند صباحی نگذشت آن دروغ اثبات شد و ایشان این بار با فراموشی دروغهای قشنگ و مزین به گلهای سرخ مصنوعی از جنس بوستان ها و گلستانهای پر از حمیم هرزگان آوازه خوان کاباره ها و دانسینگهای مملو از اکس و سکس هپروتی های  منگ و مشنگ ، منادی مشارکت در انتخابات  شده و رقصی نو را در قامت هرزگی به غرور ایستاده است به یکباره نه شرف که حتی بی شرافتی،  نه  شور که حتی خمودگی نه  عشق  بلکه نفرت،  نه تنها شعار که همه حماقت و کودنی،  نه شهادت و رشادت بلکه همه زبونی وخفت،  نه مروت و کرامت و آزادگی و عزت؛ که همه خباثت و کناست و بندگی و ذلت را همراه خود و یارانش به مزبله تاریخ سفاهت، پلشتی و دنائت سوق داده است که از این قرار اول مدعیان ایشان باید بی سرو پا های تاریخ باشند (یکی از بینندگان سایتهای ضد انقلاب برایش نظر گذاشته بود : این همه برای ما مخالفین جمهوری اسلامی خوش رقصی نکن هنوز شتیل رقص ما کامل پرداخت نشده  ) .

آری به محضر حجت، معیار و مظهر غیرت، آزادگی، شجاعت، تقوی، سادگی، عدالت و فقاهت یعنی حضرت سید علی عزیز  روحی فدا جسارت ورزیده و کودکانه از او می خواهد از دار و دسته  جمل و صفین و نهروان ، از قاتلین ملت ایران و متعرضین به  مظهر عاطفه و محبت و آزادگی و سخاوت یعنی حضرت ابا عبدا ... سلام الله علیه در عاشورای 88 عذر خواهی نماید .

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست   برو این دام جای دگر نه که عنقا را بلند است آشیانه

اظننت یا یزید چه در مغز می پروری ؟ خدا مارا با شهیدان بدر ، خیبر ،مدینه ، صفین ، جمل ، نهروان ، کوفه ،کربلا ، خراسان و سوسنگرد ،خرمشهر ، شلمچه و دزفول و تل زعتر و جنوب لبنان و غزه و بحرین و عراق و یمن و .... همه مکانها و همه زمانها ( کل شهر محرم و کل یوم عاشورا ) شرافت بخشید و خواهد بخشید .

 آقای نوری زاد   اگر دلت واقعا برای فاحشه ها می سوزد  که بعید میدانم  با این نظم و نثر اغواگرانه و دروغهای مزین شده به توصیفات پر از مروارید های قلابی و گول زننده  چنین باشد علی القاعده از شما بعید نیست که در حال دوختن خرقه ای ازاین نمد بر این نمط باشی مع الوصف یک بار هم که شده  اقلا مردانه به فکر فاحشه ها باش  و بیندیش چه کسی در دهه هفتاد فریاد زد که آبادانی و پیشرفت کشور با مقوله  ریخت و پاش مادی، تجمل گرایی ،لهو ولعب ،دنیا پرستی و هرزگی ناسازگار است ؟؟؟!!! آیا چه کسی فریاد زد که آقا یان سطوح دانشگاهها را با فعالیتهای سیاسی (نه سیاست زدگی و گروه و قبیله بازی )  دانشجویان گرم کنید ؟؟؟ چه کسی بر سر ما مکرر فریاد زد : کرسیهای بحثهای آزاد را در دانشگاهها بر پا کنید ؟؟؟ چه کسی مکرر در مکررما را به جهاد علمی ،خودباوری ، تحول نرم افزاری و عدالت فراخواند ؟؟؟

آیا براستی کسانی که این کلمات دلسوزانه و آسمانی را از یک گوش گرفتند و از گوش دگر بیرون کردند سهمشان در فاحشه پروری چقدر است ؟ سهم آنهایی که مردم ایران را به شهروندان  درجه یک و دو تقسیم کردند چقدر است ؟ سهم آن آقا زاده فراری و دیگر انی که شما  به قول خودتان در سمت مرجعیت فاحشگان سنگشان را به سینه می زنی چقدر است ؟؟

سهم رژیم صیهونیستی و آمریکا با راه اندازی فارسی 1 با ماهواره های یک چشم و حمایتهای بیدریغ آقایان خاتمی و کروبی و مشارکتیون و ..... چقدر است ؟؟؟؟سهم هابر ماس و رابرت مرداک اسرائیلی که روی فرش قرمز اصحاب دولت آقای خاتمی  پا به این خاک آزادی و ایمانی گذاشتند چقدر است ؟؟؟ سهم رفیق عزیز و 6 زنه شما یعنی بها ء ا... مهاجرانی بواسطه رویکردهای فمینیستی با خونی که بر دلهای مسلمین انقلابی این مملکت در جایگاه وزارت ارشاد نمود چقدر است ؟؟؟

و اما اول اینکه  دو ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است به فضل الهی رقم ثبت نام حدود 5300 کاندیدا دلیل محکمی بر ابطال پروپاگاندای شارلانتانیستی  حضرتعالی است ، در ودروازه این مملکت بدون استثنا بروی همه باز است تا اگر دوست دارند بیایند و مثل یک ایرانی غیرتمند و حتی غیر مسلم آراء خودرا در صندوق بریزند و فغان  شما بر کنار برکه آب از نبود آب!!! فرو نشیند  البته اگر اهل توطئه و جنایت باشند و قصد جان من ومردمان مرا  بخواهند عملی کنند به تعبیرامیر اتقان و ایمان یعنی حضرت حیدر کرار(صلوات الله علیه) باید بدانند که شمشیر های ما حامل عقاید مان است. شما اگر کمی به عقل دیگران رجوع کنید درک می کنید که برای انسداد راه دزدان و قاتلان وجنایتکاران با چراغ وبی چراغ در این پهنه گیتی هیچ خانه ایی بی در و پیکر نیست :

                 ترحم بر پلنگ تیز دندان    ستم کاری بود بر گوسفندان

اگر قبول ندارید کمی به کشور مهد دموکراسی یعنی آمریکا که مدل شما،  کارگزارانی ها ، مشارکتی ها ، مجاهدینی ها و منافقین و سلطنت طلبهاست بیندازید ببینید چه روزگار سیاهی برای  مردمان خویش رقم زده و با انواع اشعه های قرمز و سبز و ماورا و  مادون در گیتهای فرودگاهها دسته گل می دهند تا به قول شما با علاقه،  مشارکت دموکراتیک داشته باشند !!!!

دوم اینکه دشمن آرام نمی گیرد و سی وسه سال است با سر به در ودیوارمی کوبد زیرا اولا این سرزمین برایش لقمه چرب ونرمی بوده است و حسرت هوای پاک جنگلهای سبزشمال، طلای سیاه خوزستان، مس کرمان، معادن غنی یزد وهرمزگان وخراسان  همچنان اورا در هاری نگاه داشته است (یک روز جنگ، یک روز کودتا، یک روز تحریم و یک روز هم فتنه و انحراف ) و براستی عدم درک این موضوع ساده در بینش و ادبیات سیاسی یعنی حماقتی بس سترگ و نابخشودنی. ثانیا موضوع  بیداری اسلامی مستضعفین منطقه خاورمیانه میزان این هاری را شدید تر و مضاعف نموده  پس منطقی است که درتدارک سناریویی به مراتب پیچیده تراز  فتنه 88 باشد. ترور و شهید سازیهای مسخره و طلب خون عثمان ؛ انفجار؛ ایجاد درگیری های مصنوعی ؛حجم سنگین تبلیغاتی در راستای تهاجم به نهاد های بنیانی و ارزشی خصوصا به سپاه وبسیج عزیز و به ساحت مقدس ولایت مطلقه فقیه به منظور سست کردن ستون و خیمه اصلی وحدت ملت؛ ایجاد بحرانهای کاذب اقتصادی (بازی دلار و طلا )؛ استفاده از نیروهای لمپن و واخورده (بی مناسبت نیست که شما جناب نوری زاد این همه فمینیست شده اید و در جیغ نامه طلب تف از هرزگان می نمایید وتن شهید آوینی را در خاک به لرزه در آورده اید ) ؛  تلاش در راستای ایجاد وحدت بین همه طیف های ضد انقلاب وضد ملی از قبیل سلطنت طلبان؛ منافقین؛ اصحاب فتنه؛ اصحاب انحراف و در واقع اینکه شما در جیغ نامه قبلی از خیلی از سران اینها می خواهید به رهبری نامه بنویسند دقیقا در این مسیر شیطانی قابل تفسیروتبیین  است؛ ایجاد شائبه تقلب از زبان افرادی که احتمالا در حوزه اجرایی دولت صاحب منصب یا نماینده مجلس باشند تا میزان اثر پذیری در ذهنیت جامعه را بالا ببرند، تشدید ناامنی و بحران در کشور های مجاور؛ سرکوبی شدیدتر مسلمانان بحرین عمان وعربستان؛ ایجاد بحران در لبنان وسوریه و .....

آقای نوری زاد به یاری پروردگارمهربان و به امید هدایت نوری زاد ها از این به بعد چون شما خطاب به جان جانان ما فحاشی مودبانه می نمایید مانیز به جای شما و صد البته بجای خود خطاب به ایشان شرح رنج می دهیم ازاین قرار :

این حقیر سر اپا تقصیر گونه خویش بر پای حضرت سید علی عزیز می سایم و عرض می کنم مولا ی ما ، بر ما ببخش این همه خونی را که بر دلت می نماییم برای هدایت ما دعا کن آنگونه که جدت رسول اعظم بر گناهکاران روسیاه امتش دعا می کرد .

آقا جان ، سلف صالح شما در سال 57 و همچون جد بزرگوارتان حضرت حسین شهید سلام الله علیه در بهشت زهرا و خطاب به همه ملت فریاد زد آیا شما عزت را نمی خواهید؟ آیا شما استقلال را نمی خواهید ؟ آیا شما رهایی از قید اجنبی را نمی خواهید ؟

و جمهور ملت بدان یار نازنین آری گفتند وعشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها ، ما دستان مجروح ترا چون محسن سقط شده حضرت زهرای اطهر(سلام الله علیه)  به عنوان حجتی بر صداقت شما و میزانی بر حقانیت راهتان وچراغی روشنگر بر مسیرخویش برای  پیروی از شما می دانیم برما ببخشید که یاوه سرایانی چنین اغواگرانه رطب ویابس می بافند تا بر عباسهای قافله شما امان نامه ایی از شیطان بزرگ اهدا کنند .

مابر رنج و غصه ودغدغه ودلسوزی و احساس مسئولیت شما برای این امت شهادت میدهیم آری ما شهادت می دهیم که شما با اقتدار عارفانه خود برسر لشگریان استبداد و چکمه پوشان آمریکایی واروپایی بر سر  قاتلان کودکان ایرانی و فلسطینی وعراقی همانند اسلاف شامخ واجداد  بزرگوارتان فریاد حیدری برآورده و آنان را پیامبر گونه به فطرت الهیشان فرا خوانده اید .

ما شهادت می دهیم که کشورهای اروپایی وآمریکایی پس از آنکه از طریق جنگ تحمیلی نتوانستند این ملت را خرد کنند اقدام به محاصره کامل ایران نمودند ( دو جنگ پیاپی در عراق؛ کودتاهای مخملی در آسیای میانه؛ اشغال افغانستان؛ و ... ) ما شهادت می دهیم اگر هوشیاری خمینی گونه شما نبود الان نه از تاک نشان بود و نه از تاک نشان یعنی اشغال کشور زیر چکمه اجنبی ، خودکشی روزانه دهها زن ومرد به علت تجاوز ناموسی (نظیر آنچه در افغانستان و عراق  اتفاق افتاد ه و می افتد ) کوچکترین نمونه از آثار  تجاوزات دشمنان دین وملت بود .

ما از محضر عزیز و بزرگوار شما شرمند ه ایم که بعضی گستاخانه بر خوان حضرت رضا علیه آلاف التحیه و السلام  در این کشور نان می خورند و نمک دان می شکنند و نستجیر  بالله تقاضا دارند با دشمن آزادی ، مبشرین  گناه ، قاتلین 51 نفر از مردم این دیار در فتنه 88  به مصلحت وشور بنشینید !! هیهات ما هکذا الا ظن  مگر می شود علی چشم فتنه برکند آنگاه دوباره آنرا به جای اصلیش برگرداند ؟؟؟

مولای ما شما به مصداق و از جایگاه فذکر انما انت مذکر بر ما حدیث بصیرت روایت فرمودی ، شما در ادبیات سیاسی این مرز و بوم  مردم سالاری دینی را تفسیر نمودید شما نقشه راه را به صورت  انقلاب اسلامی؛ نظام اسلامی؛ دولت اسلامی؛ حکومت اسلامی تبیین و مهندسی نمودید ما را بگویید این جماعت را چه می شود ؟ به جای اینکه به یاری بشتابند و در این غربت جانکاه مسلمین و شیعیان باری از دوش بردارند و مشکلی را حل کنند تشنه تف فاحشگان شده اند !!! مولا جان از این دنیا و مادیاتش چیزی برای خویش برنداشته و به خوبی به یاد دارم که در یکی از نماز جمعه ها و در زمان جنگ فرمودید که شما هم مثل همه مردم با اجناس کوپنی خانه خویش اداره می کنید  اکنون این درد را به کجا بریم که کسی به عنوان پرپم دار صحنه فرهنگی این کشور پس از انهدام میلیارد ها تومان به عنوان کارگردان چهل سرباز همچون معاویه از شما طلب ثار عثمان  می نماید .

مولای مهربان وعزیز ما : روزگاری معاویه بن ابوسفیان برآن شهسوار ازلی و ابدی حضرت  امیر کرار نوشته بود :

1ـ سرزمین شام را به من واگذار كن، تا رهبری آن را خودم به عهده بگیرم.
2ـ ادامة جنگ (صفّین) موجب خون‌ریزی زیاد و نابودی عرب خواهد شد، آن را متوقّف كن،
3ـ ما هر دو طرف در مورد جنگ برابر هستیم و هر دو طرف مسلمانند، و شخصیت‌های اسلامی در هر دو سو وجود دارند.
4ـ ما هر دو از فرزندان عبدمناف (جدّ سوّم پیامبر ـ صلّی الله علیه و آله ـ) هستیم، و بر یك‌دیگر برتری نداریم، بنابراین هنوز جای آن هست كه از گذشته پشیمان شویم و آیندة خود را اصلاح نمائیم  و آن امام همام و مظهر غیرت و عدل الهی خطاب به پسر ابوسفیان  فرمودند :

1ـ این‌كه: خواسته‌ای سرزمین شام را به تو واگذارم، آگاه باش من چیزی را كه دیروز از تو منع كردم، امروز به تو نخواهم بخشید (حكومت الهی و استیفای حق ملت برای دیروز و امروز فرق ندارد كه به تبه‌كاران نمی‌رسد ).
2ـ این‌كه نوشته‌ای جنگ موجب نابودی عرب می‌شود، بدان كه اگر آن كس كه در جنگ كشته شده طرفدار حقّ است، جایگاهش بهشت می‌باشد، و اگر طرفدار باطل است، در آتش خواهد بود.
3ـ این‌كه ادّعا كرده‌ای در جنگ و جنگاوران، من و تو تساوی داریم، چنین نیست، زیرا تو در شكّ به درجة من در یقین نرسیده‌ای، و اهل شام حریص‌تر از اهل عراق به آخرت نیستند.
4ـ امّا این‌كه گفته‌ای «ما همه از فرزندان «عبد مناف» هستیم»، آری چنین است ولی امیّه (جد تو) مانند (برادرش) هاشم (جدّ من) نیست، و «حرب»، »جدّ تو» مانند «عبدالمطلّب» (جدّ من) نیست، و ابوسفیان (پدر تو) مانند ابوطالب، پدر من نیست، و هرگز مهاجران، مانند اسیران (كفّار در فتح مكّه) كه آزاد شدة رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ شدند، نیستند، و فرزندان صحیح النّسب، همانند منسوب به پدر، نیستند، و حق‌پرست همانند باطل پرست، و مؤمن همانند مفسد نخواهد بود، و چه بدند آنان‌كه اطاعت می‌كنند از گذشتگانی كه در آتشند.
وانگهی افتخار و برتری مقام نبوّت، در اختیار ما است، كه با آن عزیزان را ذلیل، و ذلیلان را ارجمند ساختیم، هنگامی كه مردم دسته دسته، به اسلام گرویدند و به سوی حقّ سبقت جستند، بعد از همه، شما یا برای دنیا و یا از روی ترس، به اسلام گرویدید (پس هیچ‌گونه فضیلتی در رابطه با اسلام ندارید ) بنابراین مراقب باش كه شیطان، راه نفوذی بر تو نیابد .

ای سید و آقای ما منش ومشی وروش شما در کجای این 23 سال رهبری که بر ما منت داشته اید در تناقض و ضدیت با مشی وروش مذکور در فرمایش حضرت حیدر کرار بوده است ؟ مولا جان : ما از نفاق و نامردی ونامردمی بسیاری از پیادگان قطار انقلاب سخت دلگیریم هرچند از شما و یاران صدیق و صادقتان آموخته ایم  كساني‌كه به آيات خداوند كافر مي‌شوند و از آن روي برمي‌تابند، بي‌ترديد وارد جنت خداوند نمي‌شوند ودر جهنم دنیا نیز گرفتارند  تا اين‌كه به قول ملای روم جمل از سوراخ سوزن درآيد، و اين چنين خداوند بندگان را بيدار و هوشيار مي‌كند. انسان وقتي ماسك به صورت مي‌زند و با نقاب چهره اصلي خود را مي‌پوشاند، پس از مدتي اين نقاب نفاق و اين ماسك فريب‌دهنده به صورتش مي‌چسبد  و هنگام درآوردن آن اي بسا كه پوست صورتش را با خود بكند.

  رشته را باشد به سوزن ارتباط        نيست در خور با جمل سم الخياط

              كي شود باريك، هستي جمل           جز به مقراض رياضات و عمل

آقا جان وقتی امام روح الله کبیر بر اجتهاد شما و قاطبه 70 مجتهد مسلم مجلس خبرگان بر عدالت،شجاعت،خبرویت،فقاهت و مدیریت شما شهادت داده اند ما چه میزان تقوی داریم و تا چه حد خداپرستیم که ساحت روحانی ، خلوت و جلوت الهی شمارا اندازه گیری کنیم ؟مولای ما مگر می شود با متر و شاخصی  کوچک به یکباره ودر یک آن کمیت بزرگ را اندازه گرفت ؟ شما بر ما خرده نگیرید بل اینکه برای هدایت ما دستان نازنینتان را بر آسمان بلندتر نمایید .

ای سید و سالار حمیت و آزادگی ما بسیار شنیده ایم که همچون اجداد طاهرینت پنهان ودر ظلمت شب به خانه های شهیدان و ضعیفان  این دیار شتافته اید تا مرحمی برزخمشان بگذارید اکنون چه می شود مارا و چه گوشت وپوستی از لقمه حرام  بر تنمان روییده که با جیغ نامه بساط بزم عیش  ابن سعد و یزیدو عبیدالله زیاد و مروان و نتانیاهو واوباما و خانم کلینتون را فراهم نموده ایم  .

مولای ما مگر نه آنکه گناه قوم لوط به شهادت قرآن کریم  به جهنمشان کشید اکنون این چه خاک ذلتی است که بر سر جماعتی از اعوان وانصار قبیله روشنفکران خود فروخته این دیار شده که حامی بهائیان و صهیونیست ها و فمینیست ها و هرزگان شده اند؟؟؟

مولای ما آیا آن سیه چهرگان صورت سوخته بلوچ وترک و لر و ..... مخلوق خداوند و به قول این آقایان شهروند این خاک نیستند ؟  آقا جان شاید چون شما مستقیم از این جماعت حساب نکشیده اید  اینان مال مسلمان برده و بانگ بر آورده اند که مسلمانی نیست و حضرت سید علی حساب کشی نمی نماید !!!

مولای ما در وادی هنر وفرهنگ این دیار فرج الله سلحشور برای دفاع از پاکدامنان عرصه هنری وفرهنگی فریاد بر آورد که هرزگان نباید علمداری هرزگی جهانی نمایند زیرا این کار اهانت به هنر و دامن پاک وعفیف هنرمندان متعهد کشور اسلامی ایران است دیدیم  که جاهلان دانسته و ندانسته چه غوغایی بر سرش به پا کردند و آیا امروز رگی از غیرت بر تنشان دارند که بر سفله گویی چون نوریزاد که در جایگاه کارگردان و نویسنده مدعی پیش قراولی و جریده کشی هرزه گان خیابانی است  بشورند و تباهی از دهانش بزدایند ؟؟؟؟

مولای مهربان ما : ما آموحته ایم که این چند روزه دنیا برای شما همچون جد تان امیر مومنان به عفطه عنزی نمی ارزد بل اینکه  همه هم و غم شما رشد ونجات  ما گرفتار آمدگان در بند نفسانیت وغرورو خودخواهی است تا جاییکه جدتان حسین علیه السلام علاوه بر جان  همه هست ونیستش را بر سر نجات مرده خواران دنیا طلب گذاشت تا رمز ماندگاری خود و اسلاف و بازماندگانش را بر ما بیاموزد .

مولا جان کاش اجازت می فرمودید بسیاری از مباحث و تاکیدات شما بر پی گیری و تعقیب تبه کاران اقتصادی با سران سه قوه بازگو شوند و ای کاش می شد بر گوش این جماعت فریاد زد که اگر پیگیری و تاکیدات وجود نازنین شما نبود خبر از محاکمه و تعقیب شهرام جزایری و دیگر گربه های دله دزد  نبود .

مولای ما هرچند العاقل ویکفی بالاشاره اما دریغ از یک جو عقل در سر ما جماعت قاعدین و نشستگان بر سفره توهم و لاطائلات بی بی سی و VOA و رادیو فردا و .... ای کاش شرایط عمومی نظیرشرایط اخلاقی،شرعی،سیاسی  اجازه می داد کمی از هزاران ، آری کمی از هزاران را بر این خیره سران باز گفت  هرچند که به قول حضرت مولانا :

حرف حق کی می رود در گوش خر    گوش خر بفروش وخر گوش دگر

 

الهم انا نرغب الیک فی دوله کریمه وتعز بها الاسلام واهله و تذل به النفاق واهله

ساعت 4   بامداد 19 دی ماه 1390

منبع: عماریون

 

نظرات بینندگان
يه دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۰
۰
خب حداقل سايت صراط بايد نامه نوري زاد رو مي گذاشت تا بفهميم كي به كيه
عامر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام روزنامه ها و رسانه هاي ما تمام نامه هاي اينچنيني را در بطن خفه ميكنند و اجازه چاپ و نشر ان را نميدهند مردم جواب شما را به نامه ميخوانند اما خود نامه كجاست؟؟؟ مردم شعور دارند ميفهمند فهم ودرك مردم را بيش از اين به بازي نگيريد سانسور و مميزي هم حد و مرزي دارد