۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰

دنیزلی بی رحم است !

از روزی که زارع قائم مقام پرسپولیس خوردبین را یک دفعه برکنار کرد تا امروز که خبر کناره گیریش رسما اعلام شد زمان زیادی نمیگذره .
کد خبر : ۵۰۴۲۶

به گزارش صراط سرپرستی در فوتبال به اصطلاح حرفه ای ما کار سختی شده پول بیداد و رفتار خارج از عرف بسیاری از فوتبالیستهای ما عرصه را بر سرپرستان کهنه کاری مانند خوردبین تنگ کرده چه برسد به افراد کم تجربه که حضورشان روی نیمکت دکور است .

ناظمی در وبلاگش نوشت : دوستی میگفت این اواخر در پرسپولیس ( تا قبل از ورود دنیزلی ) حتی بازیکنان جوانتر حرمت بزرگترها را کمتر رعایت میکردند و کم شدن نظم مورد نظر یک تیم حرفه ایی و باقی قضایا از جمله نقدهایی جدی سرپرستی حاج محمود خوردبین بود.بنابراین چه خوب شد که این اتفاق افتاد هم دنیزلی نظم و برنامه مد نظرش را پیاده میکند و هم حرمت ۴۰ ساله خوردبین حفظ میشود البته یادتان باشد دنیزلی به رغم چهره خندانش در تصمیم فوتبالی اش بسیار یک دنده و کم گذشت است بیاد بیاورید درگیری اش با خداداد عزیزی از روزی که علی گل تکین ( یک هفته ای فارسی یاد گرفت ! )

دستیارش در پاس ، گزارش کلمات ویژه عزیزی را در اردوی ترکیه به دنیزلی داده بود و یا روزی که در اتاق آجرلو مدیر عامل پاس را باز کرد و آنچه لازم بود را گفت و سر بازی ذوب آهن هم نرفت تا آبیها در پنجمین دوره لیگ برتر با یک امتیاز اختلاف قهرمان شوند . اینها را گفتم تا دیوار مدیران پرسپولیس هم بشنوند که با چه کسی دارند کار میکنند دنیزلی تحملش تا همان آقا کمربندت را ببند است نه بیشتر سردارجان دقت کن !
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.