۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۰

فخرآور و بالاترین به جان هم افتادند!+سند

این جور افراد حال آدم رو به هم میزنن. ادعای دموکراسی و آزادی بیانشون گوش فلک رو کر کرده اونوقت هنوز به هیچ کجا نرسیده و هیچ ... نشده توی انحصارطلبی و بستن مسیر آزاد اخبار اسیر شدن
کد خبر : ۵۰۵۰۰

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران امیرعباس فخرآور عضو کمیته اصلی کنفرانس " گذار به دموکراسی در ایران" که با حمایت مالی دانشگاه امنیت ملی و سیاست خارجی واشینگتن "آی دبلیو پی" به فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازد در صفحه فیس بوکش خطاب به مدیر سایت ضد انقلابی بالاترین که با بودجه صهیونیستها اداره می شود، اینگونه نوشته است : " به یحیی نژاد مدیر سایت بالاترین اخطار داده بودم ولی ترجیح داد که راه سخت تر رو انتخاب کنه! این جور افراد حال آدم رو به هم میزنن. ادعای دموکراسی و آزادی بیانشون گوش فلک رو کر کرده اونوقت هنوز به هیچ کجا نرسیده و هیچ ... نشده توی انحصارطلبی و بستن مسیر آزاد اخبار اسیر شدن! آقای یحیی نژاد، مثلا وبسایت من رو بلاک کردی، به اهدافت در مبارزه میرسی؟  واقعا برات متاسفم!"

فخرآور که با استفاده از روابط قبلی خود با رامین عسگرد مدیر فعلی صدای امریکا ، که پیش از آن مشاور سیاسی ژنرال پترائوس در ستاد فرماندهی ارتش ایالات متحده امریکا بوده و در زمان فرار فخرآور از ایران در سفارت آمریکا در دوبی مشغول به کار بوده اکنون همه کاره صدای امریکا شده توقع داشت سایت ضدانقلابی بالاترین در دعوایش با باطبی دیگر مدعی مدیریت صدای امریکا ، طرف وی را بگیرد که با حذف پی در پی اکانتهایش در این سایت مواجه شد! و  مخالفانش در بالاترین با تمسخر  فخرآور که مدعی است با بوش رئیس جمهور پیشین امریکا، روابط نزدیکی دارد او را یک دروغگوی کلاش نامیده اند که تنها به فکر منافعش در صدای امریکاست.

رفتارهای اینچنینی گروههای ضد انقلاب بر سر قدرت های خیالی، همه و همه بار دیگر این حقیقت را اثبات می کند که اینها که مطرود مردم عزیز کشورمان هستند اگر قدرت ناچیزی به دست بیاورند چطور عملکرد دیکتاتور موابانه و رادیکال گونه شان،  نقاب از چهره های دروغینشان بر می دارد و حقیقت زشتشان را هویدا می کند.
 
 
آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.