۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات پایان ترم

سخنگوی دانشگاه آزاد به تشریح برنامه ها و تمهیدات دانشگاه آزاد درخصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری پرداخت.
کد خبر : ۵۰۵۸۵۶

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم جاری، گفت: تاکنون منتظر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا بودیم. کلاس‌های آموزشی و جبرانی تا ۱۷ خرداد به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

به گزارش صدا و سیما او ادامه داد: از ابتدای هفته جاری، استادان در همه مقاطع تحصیلی در واحد‌های دانشگاهی حضور دارند تا پاسخگوی سؤالات و اشکالات دانشجویان باشند.

برگزاری امتحانات دانشجویان در واحد دانشگاهی محل سکونت خود

حیدری با اشاره به تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه آزاد به منظور جلوگیری از تردد‌های غیرضروری و رفاه حال دانشجویان و عدم بازگشایی خوابگاه‌ها جهت رعایت مسائل بهداشتی، گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده در هیئت رئیسه، دانشجویان دانشگاه آزادی می‌توانند برای شرکت در امتحانات پایان ترم، در واحد دانشگاهی محل زندگی خود و یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود حضور یابند و نیازی به مراجعه به واحد دانشگاهی اصلی خود نیست.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشجویان باید پیش از شروع امتحانات ترم جاری، به واحد دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه کرده و با ارائه پرینت انتخاب واحد و زمان‌بندی امتحانات، درخواست خود مبنی بر حضور در جلسات امتحانی در واحد مذکور را ارائه کنند. بر این اساس، سؤالات امتحانی، همان سؤالات واحد مبدأ خواهد بود که با ارسال به واحد دانشگاهی مورد نظر دانشجو، در اختیار او قرار خواهد گرفت.

سخنگوی دانشگاه آزاد  در پایان تأکید کرد: دستورالعمل مربوطه طی هفته آینده به واحد‌های دانشگاهی ابلاغ خواهد شد.