۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
واکنش کاربران به حضور فرزندان شهید الله کرم در مراسم تشییع پیکر پدر؛

پسر بچه‌ای که یک شبه مرد شد!+ تصاویر

کاربران فضای مجازی پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جواد الله کرم، تصاویر و توئیت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
کد خبر : ۵۰۹۶۳۰

شهید مدافع حرم «جواد الله‌کرم» متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و اهل تهران بود که برای دفاع از حریم مقدس حضرت زینب (س) و مقابله با تکفیری‌های داعش به سوریه اعزام شد، این شهید والامقام که از فرماندهان برجسته و زبده نیرو‌های مقاومتی بود ۴ سال پیش در خانطومان شهید شده و پیکر مطهرش در این منطقه باقی مانده بوده است تا جایی که پس از ۴ سال سرانجام توسط تیم تفحص پیکر شهدای مدافع حرم یافت و شناسایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پس از تشیع پیکر این شهید جاویدالاثر در آستان قدس رضوی، امروز نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تشیع باشکوهی در شهر تهران برگزار و پیکر پاک این شهید بعد از تشیع بر دستان مردم شهیدپرور تهران، نهایتا در قطعه ۵۰ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

بعد از این مراسم تشیع، مجددا نام ایشان در فضای مجازی بسیار داغ شد و کاربران نسبت به تصاویر منتشرشده از فرزندان شهید جواد الله‌کرم در کنار پیکر پدرشان واکنش‌هایی نشان دادند که در ادامه برخی از آنان را مشاهده می‌کنید.