۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶

نظر جبهه متحد پیرامون ارتباط پایداری و انحرافی

کد خبر : ۵۱۲۵۱
 
به گزارش صراط، پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان نوشت:
با اینکه گروه پایداری از دوستان احمدی نژاد هستند و با جریان انحرافی ارتباط دارند چرا هنوز جبهه متحد از آنها برای وحدت دعوت می کند؟

پاسخ: در مورد جبهه پایداری چند دیدگاه وجود دارد.

الف- بر اساس برخی اخبار مانند دیدار آقای محصولی با آقای احمدی نژاد و بعدها دیدار آقای محصولی با آقای ثمره هاشمی، و این نکته مهم که برخی از اعضای منتسب به جبهه پایداری؛ علیرغم نظرات صریح آیت الله مصباح درباره خطرناک بودن جریان انحرافی؛ قائل به این نیستند که جریان انحرافی وجود دارد، لذا دیدگاهی وجود دارد که معتقد است این گروه را نباید در فرایند وحدت جبهه متحد اصولگرایان در نظر گرفت.

ب- دیدگاه دوم که مربوط به جبهه متحد اصولگرایان است، این است که اخباری که از ارتباط جبهه پایداری و جریان انحرافی منتشر می شود دروغ است و این گروه از اصولگرایان را عناصری متعهد به انقلاب تشکیل می دهند که در دوران فتنه در صحنه حضور داشتند و بر اساس آنچه از فتنه تلقی داشتند به تقابل با آن می پرداختند. بر این اساس همچنان جبهه متحد اصولگرایان، دو صندلی خالی در جلسات شورای مرکزی خود دارد که متعلق به جبهه پایداری است. همانگونه که پیش از این هم آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و اعضای شورای مرکزی از این جمع دوستان پایداری دعوت کرده اند، امروز نیز حضور آنها را برای وحدت در میان اصولگرایان ضروری می دانیم.

نظرات بینندگان
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
جبهه ای که در آن انحراف و ستون پنجم دارد و از استکبار خط میگیرد ، که با جنگ نرم و سرد در سدد براندازی نظام میباشند ، در هر حوزه و جبهه ای قرار و فعالیت داشته باشد ترد و رد میشوند .