۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲

دستگیری تهدیدکننده زن متاهل در فیسبوک

خواستگاری که با تهدید به هتک حیثت در فیس بوک قصد داشت فرد مورد علاقه اش را مجبور به طلاق کرده و با وی ازدواج کند، توسط پلیس فتا زنجان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۵۱۵۱۶

فارس: خواستگاری که با تهدید به هتک حیثت در فیس بوک قصد داشت فرد مورد علاقه اش را مجبور به طلاق کرده و با وی ازدواج کند، توسط پلیس فتا زنجان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای زنجان اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع تهدید به اسید پاشی و هتک حیثیت از طریق فیس بوک پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته سرنخ‌هایی از ایجاد کننده پروفایل در فیس بوک به دست آمد که با این سرنخ‌ها متهم شناسایی و همه تحرکات وی در فضای مجازی رصد شد.

رئیس پلیس فتای زنجان تصریح کرد: با جمع‌آوری دلایل و مدارک متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی مدارک و مستندات مورد استفاده در پروفایل و وبلاگ‌های شاکی کشف شد.

وی در خصوص انگیزه این متهم گفت: با انتقال این متهم به پلیس فتا و در بازجویی‌های اولیه مشخص شد که وی قبلا خواستگار شاکی بوده و وقتی خواستگارش جواب منفی داده و با فرد دیگری ازدواج می‌کند، متهم با قصد وادار کردن وی به طلاق و ازدواج با وی اقدام به تهدید به اسید پاشی و هتک حیثیت می‌کند.

امیری در ادامه با اعلام اعترافات متهم به موارد فوق خاطر نشان کرد: وی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای زنجان در پایان توصیه کرد: افراد قبل از انجام هر کاری کمی در مورد عواقب آن بیاندیشند تا هیچ گاه رفتار غیر منطقی از آنان سر نزند.

وی گفت: مهارت حل بحران، مسئله و توانایی شنیدن جواب منفی را به فرزندان خود آموزش دهید.

نظرات بینندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
آفرین بر پلیس.