۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶

پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی

معاون وزیر راه و شهرسازی ‌از پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس نوروزی زودتر از سال‌های گذشته خبر داد.
کد خبر : ۵۱۶۰۸

یه گزارش صراط و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ شهریار افندی‌زاده در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شهرستان سرخس گفت: این اقدام در راستای افزایش خدمات‌رسانی مناسب به مسافران صورت می‌ گيرد.

وی با بیان اینکه همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز 91 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور چندین برنامه را در دست اجرا دارد، ادامه داد: در همین راستا بیش از یک هزار و 150 اکیپ راهداری از 25 اسفندماه سال‌جاری و بلا‌فاصله پس از طرح زمستانی با تمام امکانات وارد طرح نوروزی می‌شوند.

نماینده ویژه دولت در امر ترانزیت کشور با بیان اینکه سال گذشته بیش از 39 میلیون نفر در کشور از طریق سیستم اینترنتی اقدام به خرید بلیت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کشور کرده‌اند، افزود: همچنین سازماندهی شرکت‌های امداد خودرو و اکیپ‌های راه‌داری از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز به شمار می‌آید.

وی تاکید کرد: در همین راستا مردم و شهروندان عزیز می‌توانند برای آگاهی از وضعیت راه‌های کشور به سامانه مدیریت راه‌های ایران به آدرس الکترونیکی www.iran141.ir مراجعه نموده و از آخرین اتفاقات و خبرهای مرتبط با این زمینه آگاهی حاصل کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با ابراز خرسندی از این موضوع که با وجود اضافه شدن وسایل‌نقلیه مختلف در کشور میزان خسارت‌های جانی در راه‌های کشور کاهش پیدا کرده است، اظهار داشت: اجرای جرایم جدید راهنمایی و رانندگی در دی‌ماه امسال تاثیر خوبی بر کاهش این گونه مشکلات داشته است.

وی ایجاد شرکت‌های حمل و نقل را گامی برای نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل جاده‌ای دانست و بیان داشت: امسال برای نوسازی ناوگان اتوبوسی کشور بیش از یک هزار و 500 دستگاه در نشر گرفته شده که تاکنون افزون بر 750 دستگاه تحقق پیدا کرده است.

افندی‌زاده تاکید کرد: همچنین از 2 هزار و 500 دستگاه کامیون برنامه‌ریزی شده برای نوسازی بالغ بر 850 دستگاه محقق شده است.

وی با بیان اینکه رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل راهی برای افزایش خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم است، گفت: در همین راستا در آینده‌ای نزدیک تمام شرکت‌های حمل و نقل از یک تا پنج رتبه‌بندی می‌شوند.

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.