۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

عوامل ايجاد اخلال در بازار سكه و ارز

معاون پارلماني رييس‌جمهور در واکنش به ادعاي برخي مبني بر اين‌که دولت براي تامين کسري بودجه نرخ ارز را افزايش داده، گفت: اين افترا يکي از ناجوانمردانه‌ترين تهمت‌هايي بوده که تاکنون به دولت زده شده است.
کد خبر : ۵۱۶۲۱

به گزارش صراط به نقل از ایسنا حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدرضا ميرتاج‌الديني اظهار کرد: چطور امکان دارد دولت براي تامين کسري بودجه خود دست به چنين اقدامي بزند که زيان‌هايش بيشتر از منافعش باشد و به التهاب و اخلال در اقتصاد کشور دامن بزند.

وي ضمن تاکيد بر محفوظ بودن پيگيري حقوقي اين افترا خاطرنشان کرد: مدعي‌العموم مي‌بايستي به چنين تهمت بزرگي واکنش نشان داده و روند رسيدگي به آن را در دستور رسيدگي قرار دهد.

معاون پارلماني رييس‌جمهور در خصوص اختلالات اخير در بازار ارز و سکه اظهار کرد: بنده از نزديک شاهد برگزاري جلسات متعدد در دولت به منظور رسيدگي و تنظيم بازار قيمت ارز و سکه حتي در ايام تعطيل بودم که خوشبختانه به نتايج خوبي منتج شد و حباب بوجود آمده شکسته خواهد شد و آثار آن به زودي آشکار مي‌شود.

ميرتاج‌الديني كه با پايگاه اطلاع‌رساني دولت گفت‌وگو مي كرد، از وجود تشکيلات سازماندهي شده براي اخلال در بازار ارز و سکه خبر داد و افزود: ايجاد اخلال و التهاب در بازار ارز و سکه از سوي برخي سازماندهي شده بود که عوامل به خوبي شناسايي شدند و به اطلاعاتي در خصوص عوامل اقتصادي و رسانه‌اي و نقش آن‌ها دست پيدا کرده‌ايم.

 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

برچسب ها: اخلال سکه بازار ارز