۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱

زنان بسکتبالیست داور را کتک زدند

بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال بانوان آرارات در جریان دیدار با مهرآمین قزوین یکی از داوران را مورد ضرب‌وشتم قرار داد.
کد خبر : ۵۱۶۲۵

 به گزارش صراط به نقل از فارس ، مرحله نیمه‌نهایی دور رفت بسکتبال بانوان روز گذشته در اصفهان با برتری فولادماهان و مهرآمین قزوین پیگیری شد.
آرارات تهران که سابقه چندین ساله در لیگ برتر و البته قهرمانی را در کارنامه دارد در دو بازی خود در دور رفت متحمل شکست شد تا امکان صعود این تیم به فینال در دور برگشت مشخص شود.

پس از اخطار داوران به تینا ادناعیسائیان یکی از بازیکنان آرارات و گرفتن خطای وی، این بازیکن شروع به ضرب‌وشتم داور کرد. به همین دلیل داور آسیب دید و راهی بیمارستان شد.
این بازیکن پیش از این سابقه فحاشی به داور و البته مربیان خود را هم دارد.

مریم بابایی، داور آسیب‌دیده دیدار تیم‌های آرارات و مهرآمین قزوین در این باره به فارس گفت: پس از اینکه خطای وی را اعلام کردم، این بازیکن به طرف من حمله‌ور شد و من با سر به زمین خوردم. پس از آن راهی بیمارستان شدم و داور دیگری را راهی میدان کردند.

وی ادامه داد: از فدراسیون درخواست می‌کنم این بازیکن را جریمه و محروم کند، در غیر این صورت شاهد چنین رفتارهایی از بازیکنان دیگر هم خواهیم بود. ما نسبت به مردان حقوق کمتری داریم و با عشق و علاقه کار می‌کنیم.

بابایی با بیان اینکه عیسائیان حتی با مربی فصل قبلش هم مشکل داشت، عنوان کرد: به دلیل سابقه‌ای که این بازیکن در بسکتبال دارد عنوان کرد که یا جای من در این تیم است یا جای مربی که در نهایت باشگاه تصمیم گرفت تا این بازیکن را به جای مربی حفظ کند.

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.

برچسب ها: داور بسکتبال کتک
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
ما صد سال سیاه نیاز به این ورزشکاران فحاش و بزن بهادر نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا که اصلا سابقه نداشتیم در چند سال صد ساله گذشته!!!!!!!!!