۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

سلام نوری زاد به بهائیان!

محمد نوری زاد عنصر هتاکی که این روزها مشغول نامه نگاری است!بار دیگر ارادت خود به فرقه ضاله بهائیت را نشان داد!
کد خبر : ۵۱۶۳۹

به گزارش صراط به نقل از ندای انقلاب وی که به شدت علاقه دارد خود را حامی بهائیت قرار دهد برای چندمین بار متوالی در نامه نگاری های بی حاصل خود به فرقه ضاله بهائیت ابراز ارادت کرد!
نوری زاد در نامه اخیر خود کاملا هدفمند بهائیان را جزو مذاهب به شمار اورده و به آنهاسلام کرده است!
وی در نوشته خود آورده است:"......ما به شما فراوان ظلم کردیم. جوری که راه ورود شما را به دستگاهها و ادارات و سایر منصب ها بستیم. وشما را چاره ای باقی نگذاردیم الا پذیرفتن هرآنچه که ما به شما تحکم می فرمودیم. شما را واداشتیم که تمایلات دینی ما را رعایت کنید. وخود ما هرگز به شما اجازه ندادیم تمایلات دینی و سنتی خود را آشکار کنید. چهره ای که ما از دین خدا آراستیم، برخلاف شما که نرم و مصلحانه اید، خشماگین و عبوس و آکنده ازهیاهوبود. ما همسایگان دینی خوبی برای شما نبودیم. ما را بخاطر روح مصلحانه ای که از آسمان خدا دریافته اید، ببخشایید. ما دلهای شما را شکستیم. وراه ورود شما را به اجتماع مطلوبتان بستیم. ما هرگز شما را انسانهای انتقامجو ندانسته ایم. پس ازما انتقام مگیرید و از خطاهای ما درگذرید....."
البته دفاع نوری زاد از بهائیت مسبوق به سابقه بود است وی چندی پیش در گفت وگو با رادیو دویچه وله گفته بود:

"چند روز پیش کتابی گرفتم ۳ جلدی به اسم «فرق اسلامی». چیزی قریب به ۱۲۰۰ فرقه اسلامی را جمع‏آوری کرده است. چه اشکالی دارد بهایی‏ها هم یکی از این فرقه‏ها هستند. ما همه‏ آن یکهزار و چندصدتا را رها کرده‏ایم، مته را روی مغز بهایی‏های خودمان گذاشته‏ایم. نوری‌زاد در توضیح صحبت‌هایش اضافه کرد: همچنان‏که ما دوست داریم مثلا شیعیان مدینه در آرامش به عبادات خودشان بپردازند و مسجد داشته باشند، چرا نباید همین را برای دراویش قم بخواهیم یا برای بهایی‏های کاشان بخواهیم. "

وی البته بازهم به دفاع تمام‌قد از اعضای فرقه ضاله بهاییت پرداخته و در حمایت از آنان نوشته بود: «فردا كه زیاد دور نیست، در قم و در هر كجا، برای دراویش‌مان، خانقاه‌هایی مفصل خواهیم ساخت و پریشان موی و پیاده پای، به هر كجای كشورمان خواهیم رفت و از بهاییان سرزمین‌مان، به خاطر سال‌ها آسیب و دربدری و ظلم، دلجویی خواهیم كرد و در پرداخت خسارت مالی و جانی به هر آن كس كه از ما و پدران‌مان آسیب دیده، شتاب خواهیم كرد».
علت این همه حمایت نوری زاد از بهائیت چیزی جز مطرح شدن در فضای سیاسی ضد انقلاب نیست . پیش از نوری‌زاد افراد دیگری هم بودند که تلاش کردند تا با بیان مطالب شاذ و الحادی، برای خود در میان مخالفان جمهوری اسلامی ایران کسب آبرو کنند و به استخدام نهادهای وابسته به غرب در بیایند. مثلا "اکبر گنجی” که پس از آزادی خود از زندان به دنبال راهی برای مطرح شدن مجدد در عرصه سیاسی کشور بود بارها از بهائیت حمایت کرد و در نهایت هم توسط همین شبکه نفوذ بهائیت و تحت حمایت آنها به خارج از کشور فرار کرد . هم اکنون نیز نوری زاد با دفاع تمام قد از بهائیت در صدد نوعی جلب توجه و خوش رقصی برای سرکردگان این فرقه و مطرح شدن در بین ضد انقلاب است . اما ظاهرا ضد انقلاب نیز گول این رفتار نوری زاد را نخورده و او مانده و یک دنیا بی آبرویی در داخل و خارج از کشور!
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

 
برچسب ها: نوری زاد بهایی
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۳
اگر راست مي گوييد تمام نامه را منتشر كنيد .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۵
مثل همیشه نامه ای محکمو بی نقص بود
درود بر نوری زاد
ادبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
عامل اسرائیل کاری جز خدمت به بهائیان که ساخته و پرداخته انگلیس و اسرائیل است ندارد.
مرگ بر نوری زاد و اقمار و انصار آن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۴
۳
سلام نوریزاد به همکیشان خودش !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۳
۳
زنده باد اقای نوریزاد.انسان با شعوری هستند.