۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱
خرید اینترنتی

معرفی نرم افزار جنگ نرم و فضای مجاز

در این نرم‌افزار سعی شده است برخلاف سایر نرم افزارهای موجود در بازار که نگاه جزء به کل دارد، به صورت تخصصی به مسئله جنگ نرم در فضای سایبری بپردازد.
کد خبر : ۵۱۶۹۴

راه تهیه و خرید نرم افزار


نرم افزار جنگ نرم و فضای مجازی

در این نرم‌افزار سعی شده است برخلاف سایر نرم افزارهای موجود در بازار که نگاه جزء به کل دارد، به صورت تخصصی به مسئله جنگ نرم در فضای سایبری بپردازد.

مدیر اجرایی پروژه نخستین نرم‌افزار جنگ نرم با اشاره به اینکه این نرم‌افزار در حوزه فضای سایبری در مراحل نهایی اصلاح و ویرایش قرار دارد، افزود: جنگ نرم در سه حوزه مفاهیم ابعاد و ابزار تعریف می‌شود که در حوزه مفاهیم بررسی جنگ نرم در بیان و تعاریف موجود است.

وی ادامه داد: در حوزه ابعاد جنگ نرم در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سایر بخش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر پروژه نخستین نرم‌افزار جنگ نرم کشور با تاکید بر اینکه نرم‌افزار تهیه شده به بررسی مسئله جنگ نرم در حوزه فضای مجازی سایبری می‌پردازد، اظهار داشت: در حوزه ابزارهای جنگ نرم توجه به فضای مجازی و نیز ماهواره‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بر این اساس این نرم‌افزار به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته است.

سلمانی با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه جنگ نرم گفت: در تقسیم‌بندی رسانه‌های به چهار گروه مکتوب، چهره به چهره، دیجیتال و سایبری تقسیم می‌شوند که فعالیت در حوزه سایبری به صورت ترکیبی و تعاملی بوده است.

مدیر اجرایی پروژه نخستین نرم‌افزار جنگ نرم کشور در ارتباط با علت انتخاب فضای سایبری گفت: یکی از دلایل انتخاب مدل کار مردمی و مقاومت مردمی بوده است که بر این اساس و باتوجه به اینکه فضای سایبری نسبت به سایر ابزارها موجود در حوزه جنگ نرم دسترس آسانی دارد، انتخاب شده است.
 
به اطلاع می رساند دوستانی که از طریق اینترنتی بسته آموزشی " جنگ نرم و فضای مجازی" را خریداری نمایند نرم افزار را با تخفیف 30درصدی دربافت خواهند کرد.(قیمت اصلی 50هزار ریال می باشد که با احتساب تخفیف، 35 هزار ریال خواهد شد+ هزینه پستی برابر 15هزار ریال خواهدشد)


شیوه پرداخت هزینه:
واریز مبلغ 50هزار ریال(هزینه نرم افزار + هزینه ارسال پستی) به شماره کارت:
2318 3064 6910 6037
سپهرکارت بانک صادرات- به نام احسان امامیخواه
شماره موبایل برای ارسال کدپیگیری: 09156199252

پس از واریز کدپیگیری همراه با آدرس دقیق و نام و نام خانوادگی دریافت کننده را در همین وبلاگ اعلام نمایید.

حداکثر زمان ارسال : 2هفته بعد از اعلام کد پیگیری
نظرات بینندگان
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
آقایون دکتر مهندسها مستحضر باشند که دشمن برای جنگ سایبری هزینه می کند و ما می خواهیم از آن پول در آوریم.آقایون خوش تیپ یه سرکی به فضای سایبری بزنید تا دستتون بیاد که فیلتر شکن وvpnو... مجانیه!....آخه ما کی قراره از خواب بیدار شیم