۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۰

دو هفته نامه روضه منتشر شد

کد خبر : ۵۱۷۲۴
نخستین شماره دو هفته نامه «روضه» با موضوعات متنوع فرهنگی، دینی و قرآنی منتشر شد.


به گزارش صراط به نقل از رسا، نخستین شماره دو هفته نامه«روضه» ویژه هیات مذهبی، نقش مجالس عزادری در جامعه به چاپ رسید.

در ابتدای این نشریه هدف از انتشار آن چنین بیان شده است: فراهم آوردن بستری برای شناخت و معرفی الگویی از هیئتی اصیل، به عنوان یک تشکل فرهنگی با کارکردهای تربیتی و اهمیت وجود چنین رسانه ای بومی در میان بچه های هیئتی و قشر فرهنگی جامعه که خلاء نشریاتی با ادبیات مسجدی- هیئتی روز به روز احساس می شد.

در بخشی دیگر از این نشریه سخنانی از حجت الاسلام و المسلمین میرباقری، مبنی بر هیئت؛ شبکه ارتباط با عاشورا آمده است: هیئت نقطه کانون های اتصال ما با وجود مقدس سیدالشهداء(ع) و عاشورا می باشد و این نقطه تجلیات عاشورا را در جامعه امروزی جاری و ساری می کند.

در ستونی که به بیانات امام خمینی(ره) اختصاص داده شده است به بررسی مقام امام حسین(ع) از نگاه رهبر کبیر انقلاب پرداخته است، که آمده است: ما اگر تا ابد هم برای سید الشهدا گریه بکنیم، برای امام حسین(ع) نفعی ندارد بلکه نفعش به ما می رسد.

گفتنی است، حسین از نگاه پیر خمین، قلم روضه، آداب نوکری، ذاکرین، حکمت روضه، پنجره بهشت و مواردی از این قبیل عناوین مختلف در نخستین شماره تخصصی روضه است.

نشریه تخصصی هیات مذهبی «روضه» با صاحب امتیازی گروه فرهنگی هنری روضه ـ مرکز فرهنگی تربیتی عصر ظهور- اهواز و با همت جمعی از طلاب اهواز تهیه شده است

نظرات بینندگان
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
بسیار نشریه جالبی بود
برای دریاففت نسخهpdfبه سایت زیر مراجعه کنید:
لینک دانلود:
www.rozeh.in
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
سلام
ما بچه های هیئت روضه هستیم
افتخار می کنیم که هستیم واز زحمات بچه های تبلیغات ممنونیم