۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۸

بيت المال در دست منتخبان جريان انحرافي

جريان انحرافي براي تبليغات منتخبان خود از بيت المال استفاده مي کند.
کد خبر : ۵۱۷۳۳

به گزارش صراط به نقل از موج، محمد تقي رهبر عضو کميسيون قضايي و حقوقي مجلس با تاکيد بر پشتوانه مالي تبليغاتي کانديداهاي منتخب جريان انحرافي اعلام کرد: پشتوانه مالي تبليغاتي کانديداهاي منتخب جريان انحرافي به جهت ورود به نهمين مجلس شوراي اسلامي از بيت المال بوده به طوري که شاهد صرف و خرج هزينه هاي ميليوني براي برخي از افراد از سوي اين جريان هستيم.


نماينده مردم اصفهان صرف اين هزينه ها از بيت المال را آشکار برشمرد و ادامه داد: استفاده از پول بيت المال توسط برخي از اين کانديداها در حوزه هاي انتخاباتي آشکار بوده و مطمئنا مسير را براي ورود و نفوذ اين افراد در ميان اقشار گوناگون جامعه فراهم خواهد کرد.


وي با مد نظر قرار دادن وظيفه دستگاه هاي نظارتي افزود: دستگاه هاي نظارتي و مربوطه بايد دقت و نظارت بيشتري را داشته تا از تاييد و ورود اين افراد به مجلس شوراي اسلامي ممانعت شود و تخلفات افراد وابسته به جريان انحرافي را آشکار و اعلام سازند.


رهبر وظيفه دستگاه هاي نظارت بر انتخابات مجلس را مهم تلقي کرد و خاطرنشان داشت: يکي از راه هاي تاييد کانديداهاي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شفاف سازي منابع مالي آنان است تا در صورت اتصال به جريان انحرافي و استفاده از بيت المال، ورود آنان به مجلس جلوگيري شود.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
یعنی دولت ما داره پول ملت می چاپه؟
وای به حال این مملکت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
با سلام
لطفا مشخص صحبت كنن آقاي رهبر: در كدام حوزه انتخابي؟ نام كانديداهاۀ مبلغ هزينه كرد كانديداها؟ كلي گويي هنر نيست