۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۵

رابطه جنیفر لوپز با برنامه هسته‌ای ایران!

کد خبر : ۵۱۷۴۰

اخیراً سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با فشارهای زیادی که بر شرکت فیات و مطرب و خواننده آمریکایی جنیفر لوپز آورده است، از آنها خواسته است تا به جمع مخالفان ایران پیوسته و ایران را تحریم کنند.
به گزارش صراط به نقل از مشرق مارک والاس رییس سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» طی نامه‌ای مدعی شده است که جنیفر لوپز، خواننده و مطرب مشهور آمریکایی، در برنامه هسته‌ای ایران دست دارد.

اخیراً سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» با فشارهای زیادی که بر شرکت فیات و مطرب و خواننده آمریکایی جنیفر لوپز آورده است، از آنها خواسته است تا به جمع مخالفان ایران پیوسته و ایران را تحریم کنند.
از همین رو چندی پیش این سازمان با انتشار یک فیلم تبلیغاتی، به نیابت از جنیفر لوپز به نوعی موافقت وی را با این تحریم‌ها و اقدامات علیه ایران به نمایش گذاشت. ‌این سازمان چندی پیش نامه‌ای برای لوپز ارسال کرده بود و از او خواسته بود تا با شرکت نکردن در فیلم‌های تبلیغاتی شرکت فیات، این شرکت را وادار کند تا ایران را تحریم کرده و محصولات خود را به ایران نفروشد.

پس از عدم دریافت پاسخ رسمی از سوی این خواننده آمریکایی، رییس این سازمان مجدداً نامه‌ای خطاب به وی نوشته و در آن مدعی شده است که جنیفر لوپز در برنامه هسته‌ای ایران دخالت داشته و به روند آن کمک می‌کند، چرا که وی در فشار به شرکت فیات برای تحریم محصولات خود و عدم فروش آنها به ایران شرکت نمی‌کند و از آنجایی که ماشین‌های فروخته‌شده این شرکت به ایران در «برنامه سلاح‌های هسته‌ای و نیز اعدام همجنس‌بازان و مخالفان سیاسی در ملأ عام استفاده می‌کند»، لذا وی نیز در این موارد با ایران سهیم است.

مارک والاس، رییس این سازمان و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، در نامه خود با ارائه اتهاماتی به ایران آورده است: «هیچ کس باور نمی‌کند که خانم لوپز از برنامه سلاح‌های هسته‌ای ایران، اعدام همجنس‌بازان و مخالفان سیاسی در ملأ عام، حمایت ایران از گروه‌های تروریستی همچون القاعده، طرح‌های ایران برای ترور مقامات عالی‌رتبه خارجی و اجرای حملات تروریستی در خاک آمریکا حمایت کند... امیدواریم که وی تمایل خود را برای موضع‌گیری در قبال امنیت بین‌المللی و حقوق بشر نشان دهد.»

والاس می‌افزاید: «با این حال، با گذشت ایام، ما بیش از پیش نه تنها نسبت به عدم پاسخ‌دهی از سوی شرکت فیات بلکه نسبت به سکوت خانم لوپز ناامید می‌شویم.»

 

نظرات بینندگان
شهر وند تهراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
بازم به غيرت هنرپيشه امريكايي در مقايسه با وطن فروشان لندن نشين!!!!!!!!!!!!!!!!!