۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴

اولین‌نفرکه احمدی​نژاد راشناخت هاشمی بود

فرزند شهید مطهری تاکید کرد آنها که برای انقلاب زحمتی نکشیده​اند، توان حذف هاشمی را ندارند.
کد خبر : ۵۱۷۸۹
به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین علي مطهري که مي​گفت اين جريان در تلاش است تا آيت‌الله هاشمي​رفسنجاني را از فضاي سياسي ايران حذف كند و براي رسيدن به اين خواسته خود نشان داده كه حاضر است دست به هر اقدامي بزند، افزود: اينها قادر به حذف آقاي هاشمي از انقلاب نيستند. ايشان پايگاه اجتماعي خوبي دارد و مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند. علت هجوم رواني و تبليغاتي به ايشان ترس از اوست. شايد نخستين كسي كه آقاي احمد‌ي‌نژاد را شناخت و احساس خطر كررد و نحوه مديريت وي بر كشور را خطرناك توصيف كرد آقاي هاشمي بود.
به گفته وي، تا زماني كه آيت​الله هاشمي​رفسنجاني به صحنه سياسي برنگردد و مثلاً اقامه جمعه نكند بحران سياسي اخير تمام نمي‌شود، چون نقطه نظرات ايشان عادلانه و واقع بينانه است.
گزيده سخنان مطهري در گفت​وگو با ملت​ما را در ادامه بخوانيد:
· آنچه درباره جريان موسوم به «انحرافي» مسلم است اين است كه آقايان مشايي و احمدي‌نژاد عقايد درباره مسائل فرهنگي دارند كه با مباني اسلامي و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي سازگار نيست.  البته پرداختن به تمدن ايران قبل از اسلام با همه نقاط مثبت و منفي آن به عنوان يك واقعيت تاريخي اشكالي ندارد، اما اينها از اين كار‌ها هدف سياسي دارند. به تعبير رهبر انقلاب چرا به افتخارات ايران و تمدن بزرگ بعد از اسلام نمي‌پردازيد.
· بخشي از وضع ناهنجار فرهنگي ما ناشي از اين عقيده آقايان مشايي و احمدي‌نژاد است كه متأسفانه سكان اجرايي كشور در دست آنهاست. اين تفكر آنها شبيه تفكر دولت‌هاي سكولار است كه مي‌گويند ما در قبال اخلاق و رفتار و عقايد مردم مسئوليتي نداريم.
·آقايان مشايي و احمدي​نژاد از يكديگر جدايي‌ناپذيرند و عقايدشان عين هم است و اين كه افراد و گروه‌هايي مانند جبهه پايداري مي‌گويند انحرافات، ناشي از مشايي است و ما احمدي‌نژاد را قبول داريم اما مشايي را نه، يه طنز بيشتر نيست.  مشكل اينها اين است كه احساس خود‌كفايي در شناخت اسلام دارند و در نتيجه احساس بي‌نيازي از روحانيت به عنوان كارشناس دين و مرجع اسلام شناسي دارند. در نتيجه اهميتي براي مراجع تقليد و به طور كلي روحانيت قائل نيستند و خودشان براساس شرايط روز و مصالحي كه تشخيص مي‌دهند تصميم مي‌گيرند و از اين جهت شباهتي به گروه‌هاي منحرف قبل از انقلاب همچون حجتيه دارند.
· معاند‌سازي براي نظام يك آفت است كه متأسفانه اكنون به وسيله افراد فرصت‌طلب در حال اجرا است.
·امروز عده‌اي كه براي انقلاب اسلامي زحمتي نكشيده‌اند و قدر اين انقلاب را نمي‌دانند و بسياري از آنها سنشان اقتضا نمي‌كند كه تاريخ اين انقلاب را درست درك كرده باشند مدعي هستند كه ما انقلابيون راستين هستيم و بقيه يا از مرد و دين‌اند يا از خواص بي‌بصيرت يا فتنه‌گر، در نتيجه بسياري از انقلابيون، راستين و اوليه را به حاشيه رانده‌اند و همچنان به كار خود ادامه مي‌دهند تا سرشان به سنگ بخورد. براي توجيه كارشان هم به شبيه‌سازي با تاريخ صدر اسلام مي‌پردازند كه فلاني مانند طلحه است و فلاني مانند زبير و ديگري مانند عايشه و از اين قبيل . اينها در واقع فرصت طلباني هستند كه صرفاً دنبال قدرتند. سوابق آنها هم نشان مي‌دهد كه از تقواي درستي برخوردار نيستند و صرفاً دنبال هواي نفسشان هستند. با اينها بايد مبارزه كرد و چهره واقعي‌شان نفسشان هستند. با اينها بايد مبارزه كرد و چهره واقعي‌شان را براي مردم اشكار كرد. متأسفانه چون اينها در پشت نقاب دفاع از ولايت فقيه پنهان مي‌شوند بخشي از مردم عوام، فريب اينها را مي‌خورند. بايد به جامعه آگاهي بخشي كرد.
· به بركت اصل ولايت فقيه بعيد است كه به راحتي بتوانند روحانيت را از سياست و حكومت حذف كنند. روحانيت بايد اصلاً از درون را انجام دهد و نقص‌هاي خود را برطرف كند. اينكه برخي از مراجع تقليد و علماي بزرگ درباره بسياري از انحرافات و بد رفتار‌ي‌ها سكوت مي‌كنند. به ضرر روحانيت است به تعبير شهيد آيت‌الله مطهري پرچم اصلاحات بايد در دست روحانيت باشد تا روشنفكران غريزده پرچمدار اصلاحات اجتماعي نشوند در پاسخ به سؤال شما فرضا روحانيت از سياست و حكومت حذف شود، انقلاب در مدت كوتاهي مسير خود را عوض خواهد كرد و در دامان غرب خواهد افتاد.
· روشن است كه سپاه بايد كار خود را كه ماهيت نظامي دارد انجام دهد. البته سپاه وظيفه حفظ انقلاب اسلامي و دفاع از آرمان‌هاي آن را ني زدارد ولي اين به اين معنا نيست كه پست‌هاي اقتصادي و سياسي را نيز در اختيار بگيرد و مثلاً در هر انتخاباتي نظر بدهد كه ما با فلان كانديدا موافق هستيم يا نيستيم، اينها باعث انحراف و فساد و تفرقه سپاه مي‌شود و با فلسفه وجودي سپاه منافات دارد.
·بيماري امروز مجلس ايران نداشتن استقلال است كه بخشي از آن ناشي از برداشت غلط از اصل ولايت فقيه است و بخش ديگر ناشي از ترس از رد صلاحيت‌ها به خاطر عقيده و اظهار‌نظر‌ است. نماينده نبايد ترسي از اظهار‌نظر داشته باشد و باد بتواند مطابق قانون اساسي درباره همه امور كشور نظر بدهد و انتقاد كند.
· اوايل كه فضا خيلي سنگين بود، برخي از نمايندگان مي‌گفتند اگر ما طرح سؤال از رئيس جمهور را امضا كنيم دفتر ما را در شهرستان به هم مي‌ريزند يا در نماز جمعه عليه ما شعار مي‌دهند يا شيشه‌هاي دفتر را مي‌شكنند يعني يك رعبي ميان نمايندگان وجود داشت اما به تدريج و با افزايش تخلفات و خصوصاً بعد از خانه‌نشيني رئيس‌جمهور فضا باز‌تر شد و خيلي از نمايندگان هم به حرف من رسيدند، تا جايي كه پيش من مي‌آمدند و مي‌گفتند شما چطور از قبل توانستي اينها را بشناسي؟!
· ولايت فقيه ولايت مكتب و ايدئولوژي است، ولايت اسلام و فقه است نه ولايت شخص. طبيعي است كه عده‌‌اي از اين اصل مانند بسياري زا مقولات ديگر مثل آزادي سو‌استفاده كنند و به بهانه دفاع از ولايت فقيه اهداف خود را دنبال كنند. مردم بايد اولا برداشت درستي از ولايت فقيه داشته باشند تا مصلحان را به جاي معاندان دفع نكنند و ثانياً فريب فرصت‌طلبان را كه پشت اين اصل پنهان مي‌شوند و اهداف شخصي را دنبال مي‌كنند نخورند.
· اصل نامه‌نگاري رهبري را درست مي‌دانم و حق هر شهروندي است كه از مقام رهبري حضورا يا به وسيله نامه سؤال كند، اما ادبيات نامه‌ها بايد مودبانه و محترمانه باشد و بايد به گونه‌اي عمل شود كه ابهت و اقتدار رهبري شكسته نشود، چون اين مطلب كه از رهبر فرمان و از مردم اجرا و به سر دويدن، نعمت بزرگي است كه در سايه اصل امامت و ولايت فقيه به دست آمده و غربي‌ها از آن وحشت دارند رهبر انقلاب هم نشان داده‌اند كه به سئوالات و انتقاد با روي باز پاسخ مي‌دهند و بارها اعلام كرده‌اند كه رهبري هم انتقاد‌پذير و پاسخگوست. منتها گاهي مريد‌ها و اطرافيان يك شخصيت كار را خراب مي‌كنند چون تمايل به بت‌سازي و عدم پاسخگويي آن شخصيت دارند. ضمنا ما بايد مسائل را با هم مخلوط نكنيم. ممكن است كسي سئوالي و حتي انتقادي از رهبري داشته باشد و در عين حال مطيع ايشان باشد.
· اگر در داخل همه با هم متحد باشيم غربي‌ها هيچ كاري نمي‌توانند بكنند، اما اگر روند دو سال گذشته ادامه داشته باشد و بخواهيم همه منتقدان را از قطار انقلاب پياده كنيم و با معترضان برخورد خشن داشته باشيم متأسفانه بايد كمي نگران بود.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۲۱
۳۲۴
خدا حفظشان كند جملات طلائي از زبان ايشان جاري مي شود و نشان داده اند افراد بي وزن ، سبك مغز و بي عيار را برنمي تابند .
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا آقای علی مطهری نمی دانند که اساس مردمسالاری دینی بر مبنای چرخش قدرت است.

اگر قرار باشد کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند تا پایان عمر در قدرت بمانند ، این سرآغاز فساد است.

کنار رفتن مدیران ارشد نظام ، برای جلوگیری از فساد سیستم ، اصل غیر قابل انکار در مردمسالاری دینی است.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
اولین کسی که رفسنجانی رو شناخت کی بود؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود برفائزه هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسان جان یعنی الان واقعا چرخش قدرت اتفاق افتاده یا یه عده هنوز سر قدرتند ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اولين كسي كه هاشمي را شناخت امام بود .
نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر فائزه هاشمی و مهدی هاشمی رفسنجانی ، که امید ملت برای اجرای عدالت به این دو عزیز بزرگوار است.

هم تحصیل کرده انگلستان هستند و هم بچه بالاشهر تهرون. دیگه چی از این بهتر.
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۰۶
۲۷۶
علي مطهري نشان داد كه راه پدر بزرگوارشان را مي روند و همانند آن بزرگوار در مقابل ظالمان و جباران سر خمي نميكند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای م.... و معشوقه های چیز موسوی چون دندوناشون میزون نیست آب زرشک میل کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زود تند سریع بدون اینکه دست به کتاب بشی یه جمله از پدر بزرگوارشون بگو
بعد عاشق بشو عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۶۱
۱۴۹
ابوذر زمان
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر ، با حکومت وقت (عثمان) در افتاد و از همه چیز خودش گذشت و در نهایت عثمان و حامیان عثمان ، ابوذر را به بیابانی بنام "ربذه" تبعید کردند.

علی مطهری از سفره نظام می خورد و حقوق مجلس و نیز حقوقهای دیگر می گیرد و ...

مگر انسان احمق باشد ، که باور کند ، علی مطهری همان ابوذر است.
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ابو موسي اشعري زمان...شبث زمان....خولي زمان...بيشتر بهش مياد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط هر کی هر توهینی به نظام میکنه درج کن بی خیال نشی یه وقت این یارو جمهوری اسلامی را با کیا مقایسه میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پویان خودت احمقی
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۶۲
دمت گرم خیلی با حالی
تام
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد ببخشید سرزده اومدیم والا ما یه نظر دادیم بعد دیدیم یه گوشه سایت نوشته: غیر قابل انتشار - اومدیم یه سئوال بپرسیم دیدیم که اون روزن بسته شده و گویا نظر دادن هم سهمیه ایه و ما مجبور شدیم با کارت شما که نفهمیدیم از بین این همه باحال به کی گفتی خیلی باحالی سیوال بزنیم. حلال کن که حروم نشیم. اما سئوال - میخواستم ببینم از بین این موارد که در یک زمان از کانال قابل اعتماد تلوزیونمون خونه ما پخش شد کدوم قابل و کدوم غیر قابل انتشار ه . پخش تصویر مخفی و مصاحبه بی هوا تحت عنوان در دل با بدبختایی که شب تو صف خوابیدن تا بلیط بازی دربی را سیاه کنن و اقتصاد ومملکت رو اینجوری که شده یا - خبر سفر به کشور .....جناب آقایی بنام ..... و شهرت..... و صاحب شرکت..... و مشکوک هستند که ایشون به سه میلیارد دلار ناقابل چپ نگاه کرده البته طبق موازین اخلاقی بنده برای اینکه مبادا ابروی ایشون ریخته بشه با نقطه گزاری سعی کردم خودمو به خ..ر...ی...ت بزنم؟ ها کدوم قابل انتشاره که این مای..... بیخودی دنبال .... تو این کیبورد... نگردیم...؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۸
۱۴۱
علی جان نوکریت مبارک
راستی نظرت در خصوص پشتیبانی مولایت از مهدی چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۷۲
۱۴۰
مردم می تونن با احترام از رهبری سوال کنند ؟ !! خوب از هاشمی کی سوال کنه ؟ به خاطر حمایتش از منافقین و فتنه گران ؟ از هاشمی کی سوال کنه به خاطر جرائم مهدی فائزه اش ؟ از هاشمی کی سوال کنه به خاطر اون حرف همسرش که گفت اگه موسوی رأی نیاورد مردم بریزند تو خیابون ؟
آقای مطهری ! خدا از خواب زمستانی تان بیدارتان کنه .
گمنام تام وجری سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
اشکال از زمسونه برادر . تموم نمیشه. سرما تو استخونهای همه مون بدجوری نفوذ کرده. سیاه شدیم هموطن. نمیبینی. هر جمله ای را خلاف نظرمون موشک میبینیم و با تایپ چند حرف که معلوم نیست کدوم درسته ولی حتما منهای یکی بقیه غلط هستند ( چون حقیقت یکی است مانند بسته بودن دری که چه یک سانت چه یک متر باز باشه همون دروغه و چونه و نخفیف و مصلحت و هر موردی ک

ه جز به حقیقت اشاره کنه را قبولاندن و قبول کردن خیانتی است بزرگ که دیر یا زود اثر ویرانگرش مانند امروز دامنگیر همه میشه. اولین چیزی که با دروغ و نیرنگ و ریا از دست میدیم شرم و حیاست که اینها که نباشن هیچی نیست و تنها شر و ناپاکی و پستی و نامردی طالب چنین جایی هستن. اگز ناگزیر به باخت هستیم عی کنیم آخرین اش حیا باشد. مخلص همه بچه های گل و مهربون و با مرام ایران که شرکتشون تو این بحثها یعنی سختی آگاهی و ترجیح میدن به سهولت جهل.
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۷
۱۱۳
جالب هر چی میریم جلوتر به این نظریه که " درجه نفاق امثال ع.م و ع.ا به مراتب بیشتر موسوی و کروبی و خاتمیه " بیشتر نزدیک می شیم خطر این به اصطلاح روشنفکرها از دشمنان قسم خورده نظام به مراتب بالاتره
رها121
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۵۸
۱۴۸
احسنت به علی آقا.
ناشناس
|
United States of America
خوشت اومد ...پس رای بهش یادت نره کوچولو ...به صف صف پای صندوقهای رای
رها121
|
United States of America
رای که عمرا عزیزم.

دیگه تا آخر عمر.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۰۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۱۷
۱۲۰
نخستين كسي كه آقاي احمد‌ي‌نژاد را شناخت و احساس خطر كررد و نحوه مديريت وي بر كشور را خطرناك توصيف كرد آقاي هاشمي بود.؟!
چه مزخرفاتی و چه هوش و علمی این متفکر ندارد؟....
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۶
۷
صراط جان ....... شدنت مبارک !
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴۲
صراط ! تو هم تو زرد و منافق عوضی از آب در اومدی . پس اون نوشته رو از بالای سایت بردار که با هیچ کس عقد اخوت نبستی . معلومه با بعضیا عقد اخوت درای . کوری ؟! حالیت نیست ؟ نمی فهمی این بابا چه جوری ولایت فقیه رو نشونه رفته ؟ اینقدر احمق شدی ؟ یا تو هم گرفتار زر و .. . شدی ؟ حیف
ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴۳
یه نفر با غیرت و با تعصب و متعهد به نظام و انقلاب و رهبری ، مسائل جامعه و انقلاب را دلسوزانه پیگیری میکند دوستان نادان را خوش نمی آید ،که انشاالله با بصیرتی که در آینده پیدا خواهند کرد به جمع با خردان حزب الهی خواهند پیوست ، درود بر امام و شهدا و رهبری.
mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۴
۳۴
بابا متفکر!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۵۸
۲۳۴
زنده باد استاد علی مطهری عزیز.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
استاد باباش بود جو گیر ....خودش اقازاده است
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
گر پدرش بود فاضل ، از فضل پدر

او را چه حاصل؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۶
۱۳۹
اگر در داخل همه با هم متحد باشيم غربي‌ها هيچ كاري نمي‌توانند بكنند، اما اگر روند دو سال گذشته ادامه داشته باشد و بخواهيم همه منتقدان را از قطار انقلاب پياده كنيم و با معترضان برخورد خشن داشته باشيم متأسفانه بايد كمي نگران بود.
((((فعلا باید نگران شما و هم قطاران ....... شما باشیم روشن فکری ....... تر از تو ندیدم حیف اسم علی که روی تو گذاشت پدر شهیدت)))))
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان نگران نباش نوبت شما هم میشه پیاده بشی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان پاراگراف اول نظرتو خوندم تعجب کردم فکر کردم اشتباهی اومد!
بقیه نظرتو خوندم دیدم همون متوهمی هستی که همیشه بودی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
"پیاده" همه را به کیش خود پندارد آقا سعید. همه که قرار نیست مثل شما باشن!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان ما از اول هم سوار نبودیم و نمیخواهیم سوار بشیم. خیالت راحت باشه ولی شما بپا چون متاسفانه قطار نظام شما ترمز نداره وقتی می خواهد پیاده کنه توقف نمیکنه پرت میکنه بیرون!
125 (سعیدحریق)
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه سعید گالیور، از اون داستان هم درس نگرفتی؟
سوار قطار نشدی.خواستی با پیکان ات ! بری که گلگیر و جلوبندی رو کامل آوردی پایین با اون رانندگیت!!
عبرت بگیر
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۴۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۷
ما انقلابيون راستين هستيم و بقيه يا از مرد و دين‌اند يا از خواص بي‌بصيرت يا فتنه‌گر، در نتيجه بسياري از انقلابيون، راستين و اوليه را به حاشيه رانده‌اند و همچنان به كار خود ادامه مي‌دهند تا سرشان به سنگ بخورد.
ادم فاسد وقتی سرش به سنگ بخوره ادم میشه و توبه میکنه ولی منافق را چه کنم که توبه کننده نیست و برای بخشش گناهان هم از ولایت کمک نخواهد خواست و تا ابد در جهنم خواهد سوخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۸
۹
....... یه کم بیشتر چابلوسی کن ....... ...چون میدونی هرکس برای این خانواده خودشیرینی و نکنه و مدحشون را نگه حسابش با ......
...............
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۲۷۷
درود بر مطهری،سلام بر هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۳۲
۱۰۴
كاشكي در كشور 3 نفر مثل اجمدي نزاد داشتيم هر 100 سال يكنفر مثل ايشان مي آمد امثال هاشمي و خاندانش بر كشور و مغز و روح برخي از آقايان مسلط نمي شدند
یاور
|
Germany
|
۰۸:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۳۱
۲۵
چرا یکی که از وضع موجود انتقاد میکنه زودی بهش مارک نوکر و ... میزنین ؟
مگه نظام استبدادیه ؟
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۶
۷
برو کشکتو بساب .
مواضع شما خیلی انقلابی واصیل هست؟؟؟؟ که حالا به پروپای اینا پیچیدی؟؟؟
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
سلام به تمام دوستان . لطفا نظرات خود رادوستانه ومودبانه اعلام فرمایید متاسفانه بعضی مقداری تند واحساساتی نظر می دهند طوری نظر بفرمایید که وقتمان در مطالعه آن تلف نشود .متشکرم
جواداراک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۶۵
۷۰
جناب اقازاده شهیدبزرگوارمطهری:داری کم کم لومیدی که به کدوم قدرت وصلی-بغضت که ازنوع بغض هاشمی است لطفا هرموقع شجاعتت گل کردازهاشمی خاندانش هم سوال کن!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا من اشتباه منفی زدم ...فقط گفتم که شب عذاب وجدان نداشته باشم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۶
۴۷
علی مطهری هرکس میتواند یکبار فامیلی خود راعوض کندلطفا بخاطر پدرشهیدت که بانام اوواعتماد مردم به پدرت که فرزندش نیز صالح است بتو رای داده اندفامیلی خودراعوض کن که در اخرت شرمنده پدرت نشوی
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۵
وای چه نابغه ای نوکران صهیونیستا را چطور شناخته غربزده ها را که نکو
یک رهگذر !
|
Australia
|
۲۰:۰۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱
بدا بحال ما ! خدایا کی تاراج ثروت این مملکت تمام میشه ! مثل اینکه سرنوشت مرد م این مملکت این است که در هردوره تاریخی با یک گروه چپالگران بیت المال و ثروت این مملکت درتقابل باشند و... کجائی ای پادشاه عادل
کوروش کبیر
کجائی ای مرد مبارز کاوه آهنگر !
غلام تام جریزاده
|
United States of America
|
۲۰:۵۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۶
شما فکر میکنید که چند نفر هستند که فکر میکنند توستن که خود آقای هاشمی را بشناسن ؟
غلام تام جریزاده
|
United States of America
|
۲۰:۵۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
شما فکر میکنید که چند نفر هستند که فکر میکنند توستن که خود آقای هاشمی را بشناسن ؟
ایران
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱۲
ای مردم این قدر همدیگر را خراب نکنیذ در این شرایط فقط و فقط اتحاد و همدلی بدرد کشور میخورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶
۳
بادرودوسلام به روح ملكوتي علامه شهيدمطري ره،آقازاده ساده انديش لازم است به بجاي اين حرفهاي بچه گانه كمي درانديشه هاي ناب پدربزرگوارتان سيركرده وبهره بگيريدواجازه دهيددولت به خدمت بپردازد.ازعلم پدرتوراچه حاصل،دعايتان مي كنم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۹
۳
باز خوبه که احمدی نژاد قابل شناسائیه و مثل شما و شیختان همواره در ابهام و نفاق مشاهده نمیشود.
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر قابل شناسايي بود كه فقط هاشمي نمي تونست اونو كشف كنه. اتفاقا اين اقاي احمدي نژاده كه غير قابل شناسايي و غير قابل پيش بينيه. يكم انصاف داشته باشي و عينك جانبداري بيمورد از احمدي نژاد و نفرت از هاشمي رو كنار بذاري خيلي بهتر ميتوني قضاوت كني. ممنون
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲۸
همه کسانی که به هاشمی وعلی مطهری حرف می زنن توجه داشته باشند مرا به یاد کو فیا ن انداختند . ای کوفیان از خواب گران بیدار شید.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
همه اونهایی هم که از رفسنجانی و علی مطهری دفاع می کنند ، مرا به یاد اصحاب جمل و شتر سرخ می اندازند.

ای اصحاب جمل از خواب گران بیدار شوید.
نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹۳
درود بر خانم فائزه هاشمی و جناب مهدی هاشمی رفسنجانی ، که امید ملت برای اجرای عدالت به این دو عزیز بزرگوار است.

هم تحصیل کرده انگلستان هستند و هم بچه بالاشهر تهرون. اینها برای امثال ملت ایران ، دو نعمت هستند که ملت ایران باید قدر این عزیزان را بداند.
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا صراط! این روش کهنه ات برای ایجاد انزجار خیلی وقته ضایع شده! این مزخرفات در مورد این دو متهم فتنه چه معنی داره؟
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب مستطاب "لاله ویران"

متهم فتنه خودتی ، خانواده جناب آقای هاشمی ، خانواده ای فداکار هستند ، نه فتنه گر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۹
آقاي مطهري واقعا مثل پدر بزرگوارش مطهر و شيردل است متاسفم كه عده زيادي بنا به دلايلي كه دارند نمي خواهند افرادي همچون مطهري ها در جامعه سكان دار باشند آيت الله هاشمي از پايه هاي نظام است بهتر است در هر شرايطي مورد احترام همه مخصوصا خواص واقع شوند اگر ما اكثر پايه هاي انقلاب را زير سوال ببريم نسل جديد را با كدام الگوي زنده انقلاب آشنا خواهيم نمود
هوشیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۵
اولین کسی هم که این دولت را شناخت علی مطهری بود و اولین کسی هم که از اندیشه های انحرافی این دولت سخن گفت ایشان بود . درود بر مطهری
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
درود برمطهری عزیزوسروربزرگ هاشمی.اینها یقینا کسانی هستند که خط امام رابیمه میکنندباافکارشان و رفتارشان
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست