۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
فرماندار سرخس خبر داد؛

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخ/ ۲ نفر کشته شدند

فرماندار سرخس گفت: عصر امروز بر اثر انفجار در معدن آق دربند شهرستان مرزی سرخس، دو تن از کارگران این معدن جان خود را از دست دادند.
کد خبر : ۵۲۰۰۷۳

محمدرضا رجبی مقدم فرماندار سرخس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخس ۲ کشته بر جای گذاشت، گفت: نیرو‌های کارگری شاغل در این معدن طبق همیشه برای کندن زغال سنگ از دینامیت استفاده می‌کنند که بعد از انفجار در داخل معدن گیر می‌کنند.

او  افزود: بعد از اطلاع حادثه انفجار از طریق مردم محلی، اعضای شورای تامین و مدیریت بحران به همراه نیرو‌های انتظامی، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، دادستانی و قاضی کشیک برای بررسی موضوع به منطقه اعزام شدند.

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخ/ ۲ نفر کشته شدند

رییس شورای تامین شهرستان سرخس ادامه داد: متاسفانه دو تن از کارگران بر اثر این حادثه جان خود را از دست دادند.رجبی مقدم بیان کرد: با تلاش نیرو‌های اورژانس و هلال احمر پیکر دو کارگر معدن از محل بیرون و به سردخانه منتقل می‌شود.

او تصریح کرد: تعدادی از کارشناسان سازمان صنعت و معدن استان به محل حادثه اعزام و در حال بررسی موضوع هستند و فردا پیرامون حادثه فوق جلسه‌ای در ستاد بحران شهرستان تشکیل خواهد شد تا تمامی جوانب حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

انفجار در معدن زغال سنگ آق دربند سرخ/ ۲ نفر کشته شدند

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم