۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

آنچه در برنامه دیشب 90 گذشت

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درخصوص نتیجه دربی اعتقاد داشت اگر مسئله غیر عادی ! رخ ندهد پرسپولیس حتما برنده دربی خواهد بود.رویانیان گفت: تیم ما دیگر مصدوم و مجروح و مفقود و زندانی ندارد و این بازی را خواهد برد.
کد خبر : ۵۲۰۵۹

به گزارش صراط به نقل از مشرق برنامه 90 دیشب هم در حالی برگزار شد که جنجال داوری بازیهای استقلال و پرسپولیس باعث جنجالهای زیادی در جامعه فوتبالی شده بود و در این برنامه همان طور که پیش بینی می شد بیشتر وقت برنامه پیرامون بازي استقلال و تراكتورسازي و حاشیه های این بازی گذشت.سوال پيام كوتاه برنامه شب گذشته 90 همانند اکثر برنامه های پیش از دربی قابل پیش بینی بود و به نتیجه دیدار دربی اختصاص داشت.فردوسی پور اعلام کرد برنامه بعدی نود پنج شنبه این هفته برگزار میشود.

کاپشن سپاهان بر تن ناظر داوری

جلال مرادی که ناظر این هفته بازی سپاهانی ها بود به دلیل سردی هوا کاپشن این تیم زرد پوش اصفهانی را به تن کرد تا بیش از این سردی هوا را احساس نکند.
اما نکته جالبی که برنامه نود روی آن زوم کرده بود این بود که مرادی این کاپشن را در یک نایلون گذاشت وهمراه خودش برد.در برنامه نود که این صحنه را با صدای مزدک میرزایی روی آنتن برد آمد که به نظر شما در این نایلون چه چیزی قرار داده شده است؟
جلال مرادی که بخاطر این موضوع پشت خط برنامه 90 آمده بود گفت:« من خودم این کاپشن را دارم و سالهاست که این از آن استفاده می کنم.شب قبل هوا شناسی گفت که فردا هوا سرد می شود و من هم این کاپشن را با یک دستکش همراه خودم در یک نایلون به داخل ورزشگاه بردم.»او این را گفت و ادامه داد:«شما فیلم بازی را ببینید.کاپشن من کوتاه تر از کاپشن سپاهانی ها است.من خودم پول دارم،آنوقت بیایم از اینها کاپشن بگیرم؟»

نظر مهمان جوان برنامه 90 درباره نتیجه دربی

امید عالیشاه، پدیده این فصل راه آهن  که مهمان برنامه دیشب بود از پاسخ دادن به سوال نظرسنجی نود طفره رفته و طرف هیچ یک از سرخابی ها را نگرفت. وی تنها ابراز امیدواری کرد که این مسابقه مساوی نشود. این بازیکن جوان از آرزوی خدمت به تیم ملی ایران گفت و در ابتدای اظهارات خود از حمید علیدوستی مربی سابق خود نیز تقدیر و تشکر کرد.

قلعه نوعی رفتار هواداران تراکتور را محکوم کرد

من رفتار هواداران تراکتور را محکوم می کنم اما با توجه به شور و شوق این هواداران با این مشکلاتی که در جامعه هست، وقتی این بلا سر تیمش می آید از لحاظ روحی روانی به هم می ریزد.
 امیر قلعه نوعی یکی از مهمانان برنامه نود بود و در خصوص داوری ما امسال از داوری لطمه های بسیاری خوردیم. بهتر است برای تیم های هر 4 یا 5 بازی یکبار یک داور را بزارند تا شک و شبهه پیش نیاید.
من رفتار هواداران تراکتور را محکوم می کنم اما با توجه به شور و شوق این هواداران با این مشکلاتی که در جامعه هست، وقتی این بلا سر تیمش می آید از لحاظ روحی روانی به هم می ریزد.

کنایه فردوسی پور به حرکت سمبولیک کرار

عادل فردوسی پور در زمینه شکستن صندلی های ورزشگاه از امیر قلعه نویی که مهمان تلفنی برنامه بود سوال کرد که قلعه نویی گفت:«من با کلیت این قضیه مخالفم و هرگز از این کار زشت حمایت نمی کنم،اما به هر حال طرفدار به ورزشگاه می آید و وقتی حق تیمش را می خورند ناراحت می شود.»

این در حالی بود که پس از این اظهار نظر فردوسی پور در جواب قلعه نویی گفت:«البته این بار جاسم کراری نیست که طرفداران در یک حرکت خودجوش و سمبولیک صندلی به دست به ورزشگاه بیایند تا مسئولان فوتبال کشور این بازیکن را ببخشند!»


ایراد قانونی نصیرزاده به عسگری

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با عسگری نایب رئیس کمیته داوران اعتقاد داشت دو پست همزمان وی در کمیته داوران از نظر قانون ایراد دارد .

جرو بحث جباری با قلعه نویی!

مجتبی جباری معمولا تا این حد احساساتی نمی‌شود. مگر این‌که حریف، حریف ویژه‌ای باشد.  شاید خیلی‌ها یادشان رفته باشد که جباری و قلعه‌نویی در دوران همکاری در استقلال رابطه خوبی با هم نداشتتند. اما این واکنش نشان می‌دهد خود مجتبی به هیچ وجه این خاطرات را فراموش نکرده است. جباری بعد از به ثمر رساندن پنالتی دوم استقلال رو به نیمکت تراکتورسازی شادی‌اش را نشان می‌دهد. و بعد از بازی به گفته ستار همدانی با قلعه نوعی جرو بحث می کند .

در این خصوص ستار همدانی دیشب روی خط آمد و به شدت از جباری انتقاد کرد و گفت : این مصداق بازیکن سالاری است . باید با جباری برخورد شود چون بی دلیل به قلعه نویی توهین کرده. همدانی خود را فدایی قلعه نویی دانست و گفت احترام به پیشکسوت واجب است.

مظلومی اما تاکید کرد که حتما حرفی به قلعه نویی زده شده و او اینچنین برآشفته شده است.


لقب بعدی مظلومی در صورت برد احتمالی مقابل پرسپولیس !

پرویز مظلومی که مهمان تلفنی برنامه نود بود در پاسخ به سوال مجری این برنامه که پرسید شما به کدام گزینه ما(برد استقلال،تساوی،برد پرسپولیس)رای می دهید؟گفت:«به احترام کسانی که رای بیشتر را به استقلال داده اند من می گویم که استقلال انشاءالله داربی را می برد.»در این لحظه فردوسی پور پرسید که در صورت پیروزی به جای پرویز سوبله چوبله هواداران باید چه لقبی به شما بدهند که مظلومی گفت:«انشاءالله ما پرسپولیس را ببریم،هواداران خودشان لقب را انتخاب می کنند.»

همچنین پرویز مظلومی در بخشی از صحبتهایش به فردوسی پور گیر داد و معتقد بود وی در حال جو سازی است !

پرسپولیس بدون مفقود و بازداشتی آماده دربی

محمد رویانیان که آخرین مهمان تلفنی برنامه 90 بود تنها ثانیه هایی پس از اینکه هوشنگ نصیرزاده تشخیص داد دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشده با فردوسی پور همکلام شد.

رویانیان در این مکالمه به شدت از اشتباهات داوری گلایه کرد. او با اشاره به داوری بازی تیمش با ذوب آهن گفت:« تیمی مثل پرسپولیس میلیاردها هزینه می کند و این اشتباهات به یک تیم ضربات بزرگی می زند. البته خوشحالم که تاج و عسگری اشتباهات را پذیرفتند اما ما نگران بازی های بزرگتر مثل دربی هستیم. من چون خودم پلیس بودم می دانم که یک داور وظیفه اعمال قانون را دارد که متاسفانه در بازی ما این اتفاق به درستی نیفتاد. »

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درخصوص نتیجه دربی اعتقاد داشت اگر مسئله غیر عادی ! رخ ندهد پرسپولیس حتما برنده دربی خواهد بود.رویانیان گفت: تیم ما دیگر مصدوم و مجروح و مفقود و زندانی ندارد و این بازی را خواهد برد.

سردار استدلال کرد که 11 درصدی که گفتند بازی مساوی می شود هم پرسپولیسی هستند و 54 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی 90 ، پرسپولیسی هستند. که عادل به او گفت اگر این استدلال را بپذیریم ، شما اعتراف تلخی کردید. که رویانیان گفت:« بالاخره ما در چند بازی اخیرمان خوب نتیجه نگرفتیم برابر رقیب و این برای طرفداران ، ذهنیت ساخته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما بازی را می برد مگر اینکه شرایطی غیر فوتبالی پیش آید که فکر نمی کنم این شرایط ایجاد شود.
رویانیان در خصوص نحوه پرداخت رقم قرارداد دنیزلی گفت: پول آقای دنیزلی با هزینه ای که بابت ترانسفر حقیقی دریافت کردیم تامین شد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مبلغ دریافتی باشگاه پرسپولیس در ترانسفر علیرضا حقیقی گفت: یک میلیون و چهارصد هزار دلار به پرسپولیس بابت حق ترانسفر علیرضا حقیقی پرداخت شد.

 بحث دیگر ، ماجرای جریمه میثاق بود که رویانیان گفت:« کمیته انضباطی ، میثاق را از بازی ملوان زیر نظر داشته و به همین دلیل این جریمه برایش در نظر گرفته شده.»

 عادل متوجه نمی شد که چرا در پرسپولیس یک بازیکن را به دلیل گل خوردن باید کمیته انضباطی جریمه کند و رویانیان هم دلیلی نمی توانست بیاورد که عادل را قانع کند. رویانیان از حضور زادمهر در مقام سرپرست به تیم خبر داد که به زودی اتفاق خواهد افتاد.


نتیجه نظر سنجی

نظرسنجی نود نیز در خصوص نتیجه دربی هفتاد و چهارم بود که در پایان حدود  46 درصد از هواداران به برتری استقلال رای دادند. و 43 درصد هواداران تیم به برد پرسپولیس رای دادند و 11 درصد اعتقاد داشتند که این بازی مساوی می شود .

 
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.