۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
ادعای مضحک یک سایت ضد انقلاب:

ایران قحطی آمده است خبر ندارید؟! + عکس

گزارش فردا در جواب ادعای خانمی از تهران که در سایت مذکور مدعی شده بود قیمت سبزی خوردن ۵۰۰ تومان گران شده است از سبزی فروشی علی آقا خواهد بود.
کد خبر : ۵۲۰۸۱

"صراط" - سایت یک کاریکاتوریست فراری ضد انقلاب در چند روز گذشته به صورت متوالی اخباری را از قول زری خانم و پری جون از تهران مخابره می کند با این عنوان که در تهران و شهرستان ها قحطی آمده است!

به گزارش سرویس اجتماعی صراط، از آنجا که این کاریکاتوریست وطن فروش و سایر نویسندگان این سایت در کانادا ساکن هستند و در راستای حفظ جیره شان از سازمان های حمایت کننده از پناهجویان ایرانی، مجبور شده اند تصاویری از سوپر مارکت های خالی از جنس خارجی منتشر می کنند!

 
این گاف مضحک ضد انقلاب برای جوسازی و سیاه نمایی از وضعیت فعلی ایران موج دیگری از بی اعتمادی مخاطبان ساده لوح به خبرهای دروغ وابستگان به غرب را در پی خواهد داشت .

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۱۲
رنگ اجناس داخل قفسه ها سبز هست !!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا شما سبز فوبیا پیدا کردید.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان از علاقه زیاده احتمالا !!
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز کاملا مبرهنه که ایشون توی ایرانن چون مدام نشسته‌اند و مشغول سیاه نمایی و مطلب گذاشتن در مورد مشکلات ایرانند که البته اگر نیت خیر بود پسندیده هم می‌باشد وگرنه کسی‌ که به قول خودش ۷ ماه رفته کانادا الان نباید وقتش به این آزادی باشه که مدام مطلب میذاره!!!البته در یک صورت ممکن:شغلش این باشه!!!که بعید هم نیست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
رویا خانوم

اولاً هیچ دلیلی وجود نداره بنده دروغ بگم کار بنده با کامپیوتر و اینترنت همیشه.
شغل شما چیه خانم؟ پیگیری نظرات من؟ اون احتیاج به وقت نداره؟ فکر کنم در آلمان وقت محدودتر از کانادا باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که اقا سعید خودمونیما خیلی بی کاری همه جا پلاسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۳۳
سبزی کیلو2100تومان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب نخور...
تو این سرما و یخ بندون سبزی کجا بوده عاقل؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
770
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان بنطر هر کسی باید برای بقاء شما در قدرت روزه بگیره؟ شما الان بنمایندگی از همه مردم صحبت نکردید؟
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
والاّ ما هم که اینور دنیا ایم اولا سبزی جات کلا جز اقلام لوکس و معمولاً در بسته‌های کوچیک فروخت میشه به ارزونی و فروونی ایران نیست.دومأ الان که توی زمستونیم قیمتا چند برابره.در ضمن این آقا یا خانوم که از کانادا نظر گذشته بهتره چمدونشو موقع خروج از ایران باز کنه تا با چشمه بسته نظر نده چون به برکت مملکتی که داریم همگیمون موقع خروج از ایران به دلیل وفور نعمت فقط ۱ چمدون سبزی با خودمون میاریم بابا از خدا بی‌خبر تو که تو ناز و نعمتی (؟) چقدر دخالت و کاسه داغتر از آاش؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم کسی اینجا حق نداره با خودش سبزی یا مواد خام غذایی بیاره. بعضی چیزها هست که فقط ایران هست خوب اون داستانش جداست ولی مواد غذایی اینجا یا قیمتش با تهران یکیه یا ارزون تره مخصوصاً گوشت. بنده هم تو ناز نعمت نیستم. بد نیست به سطح متوسط درآمد مردم در ایران و آلمان و کانادا بندازی بعد مقایسه کنی که وضع خوبه یا نه اون چمدان سبزی که تو بر میداری با درآمد یک آلمانی بسنجد بعد ببین تو ایران هم همینه. دوست من زمان سربازی یکی از شهر های غرب کشور بود خدا رو قسم می گرفت که زنی رو میدیده که برای غذای خانواده اش هر روز آشغال سبزی از سبزی فروشی ها می گرفت تا شکم چهارتا بچه اش رو سیر کنه از این موارد در منطقه غرب کشور زیاده. شما چند نفر آلمانی اصل رو تو آلمان با این وضع دیدی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
رویا جون ظاهرا انقدر آلمانی شدی که یادت رفته "سعید"اسم پسره!
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
همهٔ دلایلت مثل همین جملات یه جورأی سفسطه است!یک چمدون سبزیه خام برای دو هفته است،خودتم خوب می‌دونی(البته اگه فقط از ID کانادا استفاده نمیکنی‌ و مقیم اونجایی)منظورم خشکش بود!!!اما در مورد مطلب دیگه ات اینجا تو رو نمیدونم اما تحصیل کرده‌های خارجی‌ تحت فشار نیستند چون همه جای دنیا می‌تونن زندگیشونو بچرخونن اما هستند کسانی‌ که(من خودم بارها و بارها دیدم )از سطلهای زباله با قیما نده‌ها را استفاده می‌کنن که البته آلمانی‌ هم جزشان هست پس بهتره سیاه نمایی نکنی‌!!!
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون نورا جان از تذکرت اما من هرجای دنیا هم که باشم ایرانیم
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
رویا
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
رویا سعید توی تهران زنگی میکنه واز id کانادا وارد میشه اینو من چند وقته دارم میگم.
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
رويا الكي وقتتو برا اين يارو هدر نده كسايي كه اين همه خارج خارج ميكنن يا تو ايراننو عشق خارج دارن يا از اونان كه تو كشورهاي اروپايي و امريكايي وطن فروشي ميكنن و در قبالش پول ميگيرن
كسايي كه يه مدت اونجا زندگي ميكنن تازه قدر اينجا رو ميدونن
و ممنون از شما كه اينقدر پيگير و ايران دوستي
ما از داشتن چنين نمايندهايي در خارج از كشور به خود ميباليم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آری عزیزم هرکی علیه شماست وطن فروش. برو با این منطقت خوش باش. قبل از شما ها هم خیلی ها این طرز فکر رو داشتند عاقبتش رو هم دیدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقبت حزب توده رو چطور، دیدی ؟!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید از id کانادا چه خبر خوبه؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان دیگه با نام مهدی از id ایران وارد نمی شی؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ژانو جان آخه می ترسم ازشما بخاطر اون که با آی دی کانادا میام!!!
شما چی احیاناً با اسم ناشناس و رسول و رضا و اینها نیومدی .
بنظرت هر کی از کانادا نظر داد علیه شما من هستم؟
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون صدرا جان.اما آقا سعید شما که خودتو عقل کل می‌دونی چطور نمی‌دونی سطح رفاه اجتمأعی اینجا از همه کشورهای اروپا و کانادا و آمریکا بیشتره البته مطمئنا به درامد شما نمیرسه البته حد اکثر تا چند ماه دیگه که هنوز براشون تازه‌ای!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ازینها که اونور اب هستند دارن عشق و حال میکنن در مورد ایران نظر میدن شدیدا متنفرم بهتر نیست ساکت باشید ادم بودبد تو ایران میموندید
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
رویاجان توهم چیز خوبیه یهو بگو مردم ایران از مردم کشورهای پیشرفته هم بیشتر تو رفاه هستن یهو بگو ما قدرت برتر اقتصادی دنیا هستیم!!!!تعارف نکنیا!! پاچه خواری و دروغگویی هم حدی داره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان تعریف و تمجید شماها و مقامات نظام بکنیم مشکلی نیست که اونور آب باشیم ولی انتقاد کنیم شما متنفر میشی؟! پاشو به وزارت امور خارجه بگو چرا برای خارج نشین ها صندوق رای تو سفارت خونه ها میزاره اینها حق ندارند نظر بدهند.
راستی درمورد بعضی ها که زمان انقلاب خارج بودند و در مورد ایران نظر می دادند هم همین نظر رو دارید؟
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
سحر خانم
کدوم کشور پیشرفته؟
یونان؟
ایتالیا؟
آلمان؟
یا نکنه خیابان وال استریت ( نورا درستش همینه؟ یا بازم غلط املائی دیدی؟ )
خلاصه کدوم کشور؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۴۷
۱۹
این ضد انقلاب های متوهم سی و چهار سال است می گویند در ایران قحطی و فقر و بیچارگی بیداد می کند و همین هفته آینده است که کار رژیم تمام شود!!
ظاهرآ این بیماری مسری است و هرکه می رود آن طرف، دچار توهم قحطی و بدبختی در ایران می شود. حال آنکه تمام کشورهای دنیا به نوعی مشکلاتی دارند و برای ما که تحت تحریم های شدید و ناجوانمردانه هم هستیم، شاید این مشکلات کمی محسوس تر باشد. ولی عزت و غیرت ایرانی، این مشکلات را برای رسیدن به هدف مقدس استقلال و آزادی تحمل می کند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آره اشتباه اصلیشون این بوده که این پول نفت رو فراموش کرده بودند. البته حالا کم کم پول نفته همه قطع میشه ببینیم مدیران نظام چکار می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید به نظرت اوضاع از زمان جنگ بدتر و بحرانی تر میشه؟ نه نمیشه. منتها یک چیزی در این مردم هست به اسم غیرت و وطن دوستی که ظاهرآ شما چون خودت فاقدش هستی، فکر میکنی بقیه مردم هم همینطورند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
زمان جنگ بانک های ما تحریم نبود تحریم نفتی نبودیم تحریم اسلحه بودیم. می خواهی داستان ایران گیت رو هم بهت یاد آوری کنم و تحویل اسلحه آمریکایی در فرودگاه تبریز را جلوی چشمت بیارم؟

اونی که تو بهش میگی وطن دوستی وطن دوستی نیست نظام دوستی و مقامات نظام دوستیه .بنده از طرف مردم صحبت نکردم شما در جمله من چیزی از طرف مردم دیدی؟ اما شما شکر خدا همیشه از طرف مردم صحبت می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل امثال سعید اینه که فکر می کنند چون خودشون تحمل مشکلات رو ندارند و برای رسیدن به چرب و شیرین دنیا، ننگ پناهندگی به بیگانه رو پذیرفتند (با عذرخواهی از ایرانیان عزیز و وطن دوستان مقیم خارج)، پس فکر می کنند همه مردم اینگونه اند و بیش از سی سال است که مدام پیش بینی می کنند که: دیگه با این اتفاق و مشکل، کار رژیم یکسره میشه!!
سعید جان شما شاید در وطن دوستی مردم ایران شک داشته باشی و اصولآ درکش نکنی، ولی ما مظاهر و نشانه های وطن دوستی و غیرت دینی این مردم رو بارها و بارها دیدیم. فلذا تحلیل ها و پیش بینی های شما بیشتر مایه تفریح و انبساط خاطر است!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان صراط جواب منو به شما منتشر نمیکنه نمی دونم مشکلش چیه.

مشکل من چرب و شیرینی دنیا نیست اینجا هم کسی به کسی خیرات نمیکنه مشکل اصلی من شما ها بودید و هستید.
این سی سال که بقول خودتون عمده حکومت دست افرادی مثل موسوی و هاشمی و خاتمی بوده. الان رو بچسبد. در طول دوران جنگ و بعد از اون من سراغ ندارم به این حد قطعنامه علیه ما صادر شده باشه و به این حد تحت فشار تحریم بود. البته می تونی باز داستان سیم خاردار رو برام تعریف کنی ولی خودتم خوب می دونی که اون موقع دست شماها بازتر از حالا بود ............
البته من بیشتر از اینکه تحریم ها رو مقصر بدونم ناکارآمدی و عدم شایستگی شماها رو برای مملکت داری مقصر می دونم. بریزبپاشها، کمک های بی حد و حساب ... به گروههای مزذور و خودیها! رانت بازی و پارتی بازی! تعیین مدیران بر اساس خوش خدمتی به مقامات نظام و جایگزینی تعهد به نظام بجای تخصص و تعهد به کشور و مردم!
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا الان اشاره کردی به زرتوپرتای تحریم غرب علیه ایران؟
آواره عشق خارج
بیچاره
اگه تو اونور باشیو (که نیستی )
باس دلهره داشته باشی که اگه نفت ایران نیاد واستون باس از این سرماها بمیرید
در ثانی
از وقتی غرب به قول خودش این غلطو کردو حرف تحریم نفتی ایرانو زد قیمت نفت ایران 10 درصد بالا کشیده
و این یعنی
پیروزی ایران اسلامی
حالا کجاشو دیدی
تا 25-30 درصدم جا داره
ابدوغ خیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۶
اقا سلام. خدایی شما مطمئن هستید اصلا این عکس مربوط به سوپرمارکتهای ایرانه؟در ضمن ملت ما اینقدر دیگه......نیستند که این خالی بندی ها باورشان بشه هر چند که بعضی وقتها خودمان برای خودمان دردسر درست میکنیم و این موقع ها حول میشیم وگول حرکات ضد انقلاب و ....میخوریم ویه کمکهایی نا خواسته به اونوریها میکنیم اما بازم حواسمون جمع میشه وجولوشو میگیریم این کارهای اجانب سالهای ساله در مقاطع مختلف زمانی برای این کشور اتفاق افتاده و میافتد ما باید هوشیار باشیم برای چندمین بار گول این ......هارو نخوریم تا بیشتر از این مشکل برای خودمان درست نکنیم اینها مارا رها نمیکنند تا جایی که بلخره بفهمند که دیگه هیچ غلطی نمیتوانند بکنند مثل کره شمالی یادتان هست که میخوستنند با انها چه بکنند که......البته ما خیلی کارا و مواردمان با انها فرق میکنه و از انها در خیلی امور جلوتریم و اعتقاداتمان هم که کلا فرق داره پس امریکا و اسرئیل و .....خدایی هیچ غلطی نمیتوانند بکنند فقط برای رسدن به اهدافمان باید گول این کثافتها و عواملشان که خودشان با جیره ای که از انها میگیرند و راحتند را نخوریم و دوباره تاریخ را برای رسیدن به اهداف انها تکرار نکنیم . فقط به خدا متوسل بشیم ومقاومت کنیم بخدا پیروزی و رفع سختیها نزدیکه انشاء...
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم نوشتیم که این سوپرمارکت اصلا در ایران نیست! گاف ضد انقلاب همین است دیگه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سمانه خانم این عکس ها و خبر رو سایت داخلی پ..... که فیلتر هم نیست و در ایران مجوزداره منتشر کرده شما اگر واقعاً معتقدین که نیست شکایت کنید در سایتشو ببندند
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید شما ناراحت نکن خودتو. شهید رجایی ما گفته اگر ما مجبور بشیم یه تیکه نون رو باهم بخوریم دست ذلت جلوی استکبار و غرب دراز نمیکینم. ولی شما دست دراز کردن که چه عرض کنم رفتی اون طرف داری خدمت هم بهشون میکنی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم
اولاً زمان مرحوم رجایی خیلی وقته که گذشته

شما عادت به توهین دارید یعنی هر کسی اینجا داره کاری که ایران انجام داده در یک شرکت خصوصی و برای مردم اینجا انجام میده خائنه؟ صرفاً بخاطر اینکه مخالف شماست؟
پس می موندم برای نظام شما کار می کردم که هر روز از دست خرابکاری های مدیران و مسئولیت متعهد!!! ولی بی سواد و بی تجربه شما زجر بکشم و خودم رو بهدر بدم. حداقل 8 سال من مستقیم و غیر مستقیم برای دولت شما کار کردم شکر خدا دیدم چه نابغه هایی!!! مصدر کار هستند و به چه دلیلی بر مسند کارند.
شما بهتر از طرف خودت حرف بزنی نه از طرف مردم. خودت برو ببین میتونی تیکه نون بخوری بعد برای مردم نسخه بپیج. شاید کسانی باشند که نخواهند برای جاه طلبی ها و دور روز بر سرقدرت ماندن بیشتر شما نان خشک بخورند. شما که از قدیم دستتون دراز بوده به چین و روسیه. برو یک نگاه بنداز به قراردادهایی که با این کشورها بستید بعد ببین قرارداد ترکمچای جلوش کم میاره یا نه
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید آقائی که مثلا از اونور آب نظر میدی؟
تو از کجا فهمیدی این سایت فیلتره یا نه؟
نکنه اشتراک اینترنتتو از ایران میگیری؟
هان
دستت رو شد خراج ندیدهء عقده ای
دوست دارم الآن ماست مال کنی بگی
مثلا از دخترخالت یا پسرعموت یا بقال سر کوچه سابقتون تو ایران تلفنی پرسیدی که اون سایته فیلتره یا نه!!!
نازی جووووووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۲
۴۵
چه گافی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟
یه سر به فروشگاه ها بزنید ببینید چه خبره.
من چون زیاد به محل کار پدرم میرم از اوضاع اقتصادی کاملا اگاهم
تمامی بازاری ها بسیج شدن برای احتکار و بالا بردن نرخها
میگید نه یک ماه دیگه به حرف من میرسید
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
والا سر زدیم نازی جووون! پر جنس بود!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سر کوچه منزل آقای احمدی نژاد نبود؟محدثه خانم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش این عکسم که میبینی فک کنم سر کوچه هارپر........
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سرکوچه هارپر هم مگه اومدی شما؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مگه اومدی سرکوچه آقای احمدی نژاد؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابی برای دوست ممل نداشتی بذاری نه .......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بله عزیزم من تا 7 ماه پیش تهران زندگی می کردم و محله آقای احمدی نژاد هم آمده بودم.
شما کجای کانادا بودید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاسعید آدرس منزل احمدی نژاد رو میدی؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
همه میدونن نارمکه!
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید نازی جوووووووووووووز
پدرتون بازاریه؟
یا نکنه دلاله؟
همینا باس باشه که به رفتار بازاریها مشرفتون کرده دیگه
آره؟
اونوقت شما محل کار پدرتون میرید واسه چی؟
کار ورزی؟
یا دست فروشی؟
آها فهمیدیم نکنه میرید کامپیوترشونو درست کنید؟
شایدم اوقات فراقتتونو میگذرونید؟
جم کن آبجی
معلومه خودتم از همون اوباش محتکر مال مردم خورید
(( قابل توجه همه
احتکار هم در مصوبه جدید مجلس از مصادیق فساد اقتصادی شناخته شده
مجازاتشم از شلاقو زندان هست تا اعدام ))
بسم الله تاجیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۸
۱۳
به شما ضد انقلاب های کثیف وطن فروش هیچ ربطی نداره که قحطی اومده یا نه
اصلا شما چکار به قحطی دارید نکنه می خواهید باروش ضد انقلابی تون به مردم انقلابی کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۸
۳
خودتون میگید کاریکاتوریست ! پس حتما به مسخره گفته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کارتونیست با دلقک فرق داره.....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شکر خدا شما اون دومی رو تو کیهان زیاد دارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید تا شما هستی ما به کیهان مراجعه نمیکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان تا شما هستی چرا کیهان ؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
والا بنده سوژه هامو از کیهان میگیرم اگر شما دنبال اصلش هستید همون کیهان بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما خودت سوژه ای خبر نداری...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه به اندازه شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما تو سوژه بودن انگشت کوچیکه شماهم نیستیم داداش تواضع نکن من که میدونم شما چه... هستی......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان کیهان شما ها رو سوژه می کنه دیگه!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما شکسته نفسی می فرمایید با اون ادبیات چاله میدونی و خیلی خیلی صمیمی شما کی از لحاظ سوژه بودن به شما میرسه
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
برو داداش سفسطه نکن
خودت ته ادبيات چاله ميدوني هستي
نظر شماره دو که مال خودته نشان از سطح بالاي ادبياتت داره با ادب!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"شکر خدا شما اون دومی رو تو کیهان زیاد دارید. "
ببخشید کجای این بی ادبیه ؟ میشه بفرمایید؟ دوست ارزشی خود شما فرمودند دلقک بنده حتی اسمش هم نیاوردم شما از ادب ایشون ناراحت نشدید به جمله ای که در اون بنده به کلام ایشون اشاره کردم (اونهم بدون نام) شد بی ادبی؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
خيلي وقتها براي بي ادبي کردن نيازي نيست که عين کلمه را به زبان بياوري دوست عزيز
مثلا اگه من به شما بگم "شما مصداق هموني" (منظور همون کلمه ايه که شما توي نظرت نياوردي) به شما توهين نميشه؟؟؟
با کلمات بازي نکنيم بهتره سعيدخان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اول باید به کسی اون کلمه رو به بنده نسبت داده گیر بدی عزیزم. اگر اون کلمه بده برای همه بده. شما اول به اون ناشناس اول گیر بده بعد بیا سراغ من که بدون تکرارش فقط اشاره کردم!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۱۳
الان كه به حمدلله همه چيز فراوان است درسته يكم گراني هست ولي مردم با كمك هم شب را روز وروز را شب ميكنند.تازه اگر هم قحطي بياد ما از سيره ي علي عليه سلام پيروي خواهيم كرد و از خرما و نان جو و شير و نمك استفاده خواهيم نمود. همانگونه كه در جنگ و عمليتها در هشت سال دفاع مقدس بجز كنسرو و خرما چيز ديگه اي براي خردن نداشتيم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی گرونی از یکم خیلی بیشتره ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شيروخرما ونان ونمک هم گيرت نميادمثل کره شماليهاعلف بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش برخی مسئولین اجرایی با مردم شفاف تر حرف می زدن از تحریم و مقاومت و ....
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم ناشناس من پاي اعتقادم علف هم ميخورم .عباس بن علي براي دفاع از ولايت وحريم ولايت با تشنگي كامل آب را هم شرمنده كرد .ما هم همين كارو ميكنيم.غذاي روح براي ما اهميت بيشتري داره تا غذاي جسم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان شايد درست باشه و گروني هم وجود داشته باشه ولي همه جاي دنيا همينجوره بازهم ما ايراني ها خوب از نعمتهاي خدا برخورداريم دختر خاله ي من خارج از كشور و از اين كه ما ميوه را كيلويي ميخريم ولي اونها دانه اي ميخرند حرف ميزد و ميگفت برين خدارو شكر كنيد كه ايران يك كشور چهار فصل است و از نظر خورد و خوراك هر چيزي كه دلتان بخواهد در هر زماني ميتوانيد استفاده كنيد و در آخر محله ي ما همه ي همسايه ها با اين كه از مذاهب مختلف هستن ولي به يكديگر كمكهاي مالي ميكنند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر خاله شما کجا زندگی میکنه. میخوای باهم قیمت مواد غذایی در آمریکا و کانادا رو با تهران مقایسه کنیم؟ درآمد متوسط ملت و کیفیت مواد رو هم اونجا محاسبه کردی؟ ایران کشور چهار فصلی بود از خیر سر سیاست های افتصادی شما که اکثر میوه ها از خارج وارد میشه و کشاورزها و باغدار ها رو بیچاره کرده.

شما فکر می کنی همه مردم با صحبت شما در مورد علف خوردن هم موافقاً بنده نمی خواهم از طرف اونها صحبت کنم ولی شما چرا فکر می کنی همه نظر شما رو قبول دارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیزی در این مردم هست به اسم غیرت دینی، که بهشون کمک میکنه مشکلات اقتصادی و دنیایی رو تحمل کنند و به جاش زیر بار حرف زور دشمن نرن. البته عده ای این ویژگی رو ندارند فلذا، فرار رو بر قرار ترجیح داده و به دامن ارباب پناهنده می شوند!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان شما که فرمودید جای مردم حرف نزن چرا خودت جای مردم حرف میزنی؟ شما از کجا مطمئنی نظر مردم با نظر شما یکیه؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان دختر خاله ی من مجارستان زندگی میکنه از ایران هم هر شش ماه یک دفعه خلم سبزی خشک میکنه براش میفرسته ÷سرم برای چی باید میوه وارد بشه اگه باغ دار میوه داشته باشه مگه دولت بیکاره بره از بیرون میوه وارد کنه ÷سرم خوب میدونم تهرانی و از کاناذا وارد میشی.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان یه کم دقت کن .گفتم من پای اعتقادم علف هم میخورم.به مردم هم کاری ندارم گرچه اون چیزی که من در مردم مومن پایین شهری تهران سراغ دارم اکثرا پای اعتقاداشون هستن نه پای شیکمشون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من مثل شما در وطن دوست بودن و غیرتمند بودن مردم ایران شک ندارم سعید خان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما آدمیم،زرافه نیستیم که برگ درختان سبزو بخوریم!در ضمن ژانی زیست شناسی بخون!انسان موجودی گوشت خواره نه علف خوار!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمم رو ثبت نکردی!
ما آدمیم،زرافه نیستیم که برگ درختان سبزو بخوریم!در ضمن ژانی زیست شناسی بخون!انسان موجودی گوشت خواره نه علف خوار!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان شما می خواهی هرچی بخوری مختاری ولی بهتر من و شما بجای بقیه صحبت نکنم. من فقط یک سئوال می پرسم آیا صدا و سیما شما برنامه ای از کره شمالی و وضعیت فعلی اون پخش کرده و به مردم گفته الان وضع اون کشور چطوریه و چطور به اینجا رسیده؟ آیا شما مطمئن هستید که اکثریت مردم مثل شما می خواهند برای بقای نظام و جاه طلبی هاش علف بخورند؟
اینکه فرمودید مگه دولت بیکاره از خارج میوه وارد کنه فقط شما رو ارجاع میدهم به صحبت های نمایندگان مجلس بخصوص مناطق شمالی کشور در مورد ورود بی رویه میوه از خارج از کشور.

من فکر کنم الان دغدغه فکری بیشتر شما هم اینه که همون مردم جنوب شهر به خیابان ها نریزند چون واقعاً جمع کردن آنها به راحتی جمع کردن سبزها نیست. حالا باید دید طی ماههای آینده چی میشه.
آقا شما مثل اینکه خود ارباب داری فکر می کنی بقیه هم ارباب دارند. بنده هیچ مشکل اقتصادی خاصی ایران نداشتم کارهم داشتند به کارم هم احتیاج داشتند ولی با وجود شماها تو 8 سالی که کار کردم دیدم هیچ کار مثبتی نمی تونم بکنم. وقتی کسانی که قدرت و پول مملکت دستشون دارند پشت سرهم برای بر سر قدرت بودن مللکت رو ویران میکنند چه کار میشد کرد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مجارستان کشوری که هنوز بیست سال نشده که از قید کمونیست رها شده. شما مقایسه کن ببین مجارستان کجا منابع اقتصادیش و طبیعیش چیه بعد با وضعیت ایران مقایسه کن ببین اون کشور اصلاً چقدر منابع داره محل درآمدش چیه؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان یعنی شما سبزی نمخورید .سبزی خوردن سبزی پلو سبزی آش .تره گشنیز شنبلیله ریحون تره تربچه پیازچه نعنا اسفناج جعفری و ......... اینها که نام بردم بیشتر به علف شبیه است یا گوشت.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان سی و چند ساله که ما و مردم دورو ورمون مثل هم تغذیه میکنیم تو هم نگران ما نباش.هوچی گری کار اصلیته من دوبار گفتم من من من من من پای اعتقادم علفم میخورم پسرم ما بنده ی شیکم نیستیم. بیشتر موضوع روح برای من مهمه تا موضوع جسم.در مورد کره جنوبی هم اونهایی که تحریمش کردن و معلوم نیست برای چی لطف کنن نشون بدن وضعیت رو اونها که ماشاالله 90 درصد رسانه ها دستشونه بهتر میتونن از خیانتی که به مردم کره روا داشتن پرده بردارن پسرم کره رو با ایران مقاسیه نکن تفاوت از زمین تا آسمونه.در مورد مجا هم شما بگو مثل اینکه حلتو خیلی بد کردم سعید نه ؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان اگه توی تهران آخ ببخشید یعنی توی کانادا چیزی کم و کسر داشتی بگو برات بفرستم داداش توی هر محله ای شهرداری یه میوه تربار داره که از جون مرغ تا شیر آدمیزاد وجود داره ما ایرانی ها نمیذاریم هیچ بنده ای از خدا هیچ جای دنیا گرسنه بمونه حتی اگه هم عقیده و هم نژاد هم با ما نباشه شما که هم نژاد و هم زبون هستی هر وقت هر چیزی که دوست داشتی بگو برات میفرستم داداش.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانی درستش از شیر مرغ تا جون آدمیزاده!
ژانی عقل سالم در بدن سالمه!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان معلومه که شما مشکل نداری. حالا الان میخوای دلسوزی کنی برو همون حاشیه تهران و بعضی شهرک های دور بر کرج و شهریار یا اسلام شهر اونجا برو بذل و بخشش بکن که ثوابش بیشتره

من نمی دونم چرا باید به شما برادران ارزشی در مورد کانادا بودنم دروغ بگم. بهم بگو مثلاً با این دروغ گفتم چی بهم میرسه؟
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
مونديم تهران كه همين كارهارو بكنيم با مردم ايران باشيم نه بقول تو توي كانادا باشم و بر عليه مردم ايران اگه وجود داشتي پاي كار وايميستادي يه گوشش رو هم تو ميگرفتي انسانهاي كه فقط خودشان را ميبينند به سمت راحتي فرار ميكنند .اين استفاده از id به بيننده كامنت خيلي چيزها را القاء ميكند. و دوم فرار از دست پليس اينترنتي.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانو جان
باز که خودتون رو مساوی ملت ایران قراردادی!
کی به تو نمایندگی داده که عنوان می کنی من مقابل مردم ایران هستم. مردم ایران مگه فقط شماها هستید؟
من 38 سال زندگیم اونجا زندگی کردم الان 7 ماه هم نشده اینجا هستم. حداقل 8 سال اونجا با شماها کار کردم و فهمیدم تا وقتی که نظام شما بر سرکاره و تصمیم میگیره هیچ کاری دیگه نمیشه برای مملکت کرد. تو هم اگر واقعاً دیده بودی که مردم در چه وضعی زندگی می کنند و تبعیض و اختلاف طبقاتی تا چه حد در جامعه اسلامی شما ریشه دونده وکیل مدافع این نظام نمیشدی.

ببخشید چه چیزی روی آی دی کانادا القاء می کنه؟ پلیس اینترنتی برای چی باید منو بگیره؟ برای نظر دادن در یک سایت مجوز دار داخلی؟ خودت داری به زبون خودت میگی پلیس ایران مردم را بخاطر نظر مخالف دادن تحت تعقیب قرار میده بعد اون بالا میگی چرا ایران نموندی. میموندم ایران که بخاطر نظر دادن بقول شما پلیس اینترنتی بگیره منو.
کدوم بخش جمله تو باور کنم؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
چرا فکر ميکني هميشه سخنگوي اون قشر "بقيه مردم" هستي؟؟؟!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس ارزشی انگلیسی بنده ادعایی نکردم. شما یک جمله از من بیار که از طرف مردم صحبت کرده باشم. برعکس این شما هستید که همیشه از طرف مردم و اسلام و خدا صحبت می کنید. وقتی صحبت می کنید یا شاهد برای جملاتت بیار.
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۷
البته اين اتفاق جالب توي مناطق شمال شهر افتاده بود خوب اوناهم معلومه چيكاره اند. تحمل يه روز گرسنگي رو ندارن البته نه همشون...اونايي كه خودتون ميدونيد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هایپر استار تو منطقه غرب نزدیک بلوار شهید ستاری هستش اونجا شمال شهره؟ پس نیاوران و دروس و جماران کجای شهره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان شما از محله های وطن خودت صحبت کن!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که وطن شناسی بگو هایپر استار کجاست؟ نکنه مختصات جغرافیایی در مکتب ارزشها تغییر کرده غرب شده شمال!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان آخرین باری که رفتی بلوار فردوس کی بوده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا جایی که میدونم غرب تهران محله فقیر نشینی نیست و شاید منظور ایشون از اصطلاح شمال شهر، محله اعیان نشین بوده. مثلآ اطراف هایپر یا شهرک غرب.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای ناشناس!
ایران مال همه ی ایرانیانه.ارث بابای تو نیست!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
7 ماه پیش عزیزم اگر اطراف هایپر استار از دید شما مرفه هستندپس حداقل نصف ایران مرفه هستندو خودشان خبر ندارند. شهرک غرب خیلی با هایپراستار و ستاری فاصله داره عزیزم. تازه همه شهرک غرب هم مرفه نیستند. شما بفرما منظورت از مرفه چیه؟ نکنه هرکسی بالاتر از 500 هزارتومان حقوق میگیره از دید شما مرفه حساب میشه؟

بعدشم مگه ما چندتا فروشگاه مثل هایپراستار داریم. که مثلاً شما میگید فقط اونهایی که اطرف هایپراستار هستند میایند. الان فاصله هایپراستار با محله های مثل نیاوران و زعفراینه با فاصله اون تا محله های فقیر جنوب نشین تقریباً یکی هسش شما با توجه به چه چیزی گفتید فقط مرفهین اونجا میان اتفاقاً با توجه به اینکه قیمت اجناس نسبت به جاهای دیگه پایینه امکان داره از جنوب شهر هم بیان.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۷:۲۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۷
۳
بر و بچه های بسیج و انقلاب باید بازار و مغازه هایی در مقابل فتنه اقتصادی احداث کنند.
نورا
|
Kazakhstan
اقتصادم فتنه ای شد!؟
سعید
|
Kazakhstan
خدا رو شکر که همیشه بهانه ای هست یک روز فتنه است یک روز تحریم یک روز جنگ یک روز جریان انحرافی . اصلاً برادران و مقامات نظام که مشکلی ندارند. اگر هیچ چیزی نبود الان کشور ما گلستان بود! الان تا 100 صد سال دیگه همه همیشه یک بهانه ای هست چیزی هم نباشه خود برادران بهانه درست می کنند
ناشناس
|
Kazakhstan
تا وقتی وطن فروش هست، این قصه ها ادامه دارد.
سعید
|
Kazakhstan
بله هر کسی هم که مخالف شما باشه وطن فروشه!
پس انشاء الله همیشه توجیه هست! اونوقت ببخشید بود و نبود شما بر مسند قدرت چه توفیری میکنه
ناشناس
|
Kazakhstan
شناخت یک وطن فروش، هوش بالایی نمی خواهد. کسی که به خاطر غرض ورزی سیاسی، از ویرانی وطن خوشحال شده و با ایجاد هر مشکلی در کشور، به جای تلاش برای رفع آن، هلهله می کند که: آخ جووون، دیدید درست گفتم!!!
سعید
|
Kazakhstan
عزیزم اگر غرض ورزی سیاسی ملاک بود که محمدرضا شاه پهلوی هم حق داشت به مخالفینش بگه وطن فروش
کی از ویرانی وطن خوشحال شده؟ همش پشت سرهم افترا و تهمت پشت افترا و تهمت
مگر ما قدرتی داریم مشکلاتی که شما درست میکنید حل کنیم. من 38 سال اونجا بودم تمام مدت تحصیل و کارم سعی کردم مشکلات رو حل کنم ولی مگه شماها میذاشتید. شما که قدرت و پول مملکت دستتون مشکل برای مملکت درست میکن بعد میگید چرا ما رفعش نمی کنیم. کی هلهله کرده؟ انتقاد کردن شده هلهله کردن.
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
جداً این مکتب ارزشی شما چه مکتب مفرحی. واقعاً الان معنی نشاط اسلامی رو می فهمم
باحال
|
Kazakhstan
موافقم
اگه چيزي نباشه هم دوستان مهربان خارج نشين بهانه سازي ميکنن
چيزي که توش استادن!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۳
جهان دهکده ای شده خودتان را با انتشار دروغ های شاخدار بیش ازاین ضایع نکنید .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۷
برادرای عزیز.ما هرچی تو این مملکت داریم به برکت ائمه و امام رئوف امام رضا و اقا امام زمان داریم.اقا این مملکت مال امام زمانه.مگه میزاره امام زمان تنها پایگاه شیعه در دنیا زمین بخوره.من یا ما هیچ ترسی از هیچ کشور و هیچ ابر قدرتی نداریم چون این مملکت تحت نظر اقا امام زمان هست.وسلام
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا ترا بخدا پای ائمه رو وسط نکش. این مملکت نفت و گاز نداشت و این منطقه نبود هم از این ادعا ها میکردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان از اگر و مگر صحبت نکن، از الطاف الهی به این مردم (که امثال شما همیشه از درکش عاجز بوده و هستند) صحبت شد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا انشاء الله نفت و گاز که قطع شد میبینیم لفط الهی چطور نصیب شما میشه. باز که از طرف مردم صحبت کردی! بگو به ماها میرسه!
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید فقط به این سوالم جواب بده شما شک داری که ما تو ایران هرچی داریم از برکت وجود ائمه و دین اسلامه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از نوع حرف زدنت معلومه که چقدر وطن دوست هستی: "ان شاءالله نفت و گاز قطع شد"!!!
الحمد لله که مردم غیور و وطن دوستی داریم و همه مثل شما نیستند. ضمنآ الطاف الهی برای ما، نگاه اربابانه و از سر ترحم امریکا برای شما، خوبه؟!
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید اومدی ولی جواب منو ندادی؟؟/؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام به جای خود اما قبل از اسلام چی؟
تاریخ ما 7000 ساله ست.اون موقع از برکت چی بود!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید بنظر من وقتی کشوری برکت ائمه توش هست که توش دروغ و ظلم و افترا و غیبت و تجاوز بحقوق مردم نباشه. مردمش بدونند با کار و تلاش و تجربه و علمشون پیشرفت می کنند نه با ظاهر فریبی و ادای مذهبی ها رو درآموردن و تظاهر و دورویی و پارتی بازی و ابراز ارادت به مقامات نظام!
اگر خیر و برکت برای شما و مقامات نظامه بله خوب از اسلام و تشیع برای قدرت گرفتن و بر سر قدرت ماندن سوء استفاده کردید .
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید
1_ سیاه نمایی نکن ما نمیگیم این مسائلی که شما مطرح کردی تو ایران نیست ولی به این پر رنگی که شما گفتید نیست
2-توی ایران اون دانشمندایی که از بطن مردم به وجود اومدن همشون مذهبی بودن و ادای مذهبی ها رو در نمی آوردن خودتون بهتر میدونید و میبینید به برکت وجود همون آدما امروز ایران از لحاظ علمی توی جهان 17 هستش
3- ولی تو کشورهای غربی سعی دارن که این دانشمندان رو ترور کنن و افرادی رو بفرستن تا درباره ایران سیاه نمایی کنن.
4-نکته ای که هست ایران علم و دانشمندانش از خود مردم هستن ولی توی کشورهای غربی به خوصوص انگلیس و آمریکا از راه دزدیدن دانشمندان کشورهای دیگه به علم میرسن.پس شما به اونا مخالفید دیگه؟؟؟؟چون علمشون از خودشون نیست؟؟؟
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید به مابقی سوالتم هم جواب بده؟؟؟؟منتظرم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حداقل دوبار جواب دادم صراط منتشر نکرد
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
درست نزدیک انتخاباته ویک عده عقده ای منصب و قدرت دارند اقتصاد مملکت رو بهم میریزند بازی سکه ودلار از یک طرف،و ترغیب مردم به خرید کالاهای اضافه از طرف دیگه، قیمتها رو هم با هوچیگری افزایش میدند. آرزو دارم و دعا میکنم که این خائنین به زودی به درد بی درمون دچار بشند. حتی با این اوضاعی که برای خراب کردن وجه دولت درست کردند من به اونها رای نمی دم.بی بصیرتانی که میگن قحطی اومده بدونند که مردم به چرندیات اونها اعتنایی ندارند.
سعید
|
Switzerland
یعنی فکر می کنی همه این مشکلات مربوط به انتخاباته و خراب کردن وجه دولته؟ حالا اننتخابات هم تموم میشه می بینیم حرف شما راست یا دروغ.
خيار زنده به عشق چيز حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
هر چقدر هم گرون بشه به اندازي نيست كه مثل غربيها دانه اي ميوه بخريم خدا رو شكر...
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمت زننده ست.عوضش کن.اسم "حسین" حرمت داره،هر چیزی رو کنارش نذار!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من اینجا که نزدیک قطبه قیمت میوه و گوشت و کلاً مواد غذایی یا با قیمت تهران برابره یا ارزون تره. شما چند وقت خارج بودی کجا بودی؟ خارج میوه فروشی میکردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما لیاقت ایران اسلامی و شکوهمند را ندارید، همان بهتر که برای خرید میوه و گوشت ارزان تر، ننگ نوکری را به جان بخرید. (با عرض معذرت از ایرانیان غیور و وطن دوست مقیم خارج از کشور، منظور بنده مشتی وطن فروش فراری از وطن بود که مشکلات مملکت خود را به سخره می گیرند، چرا که عرضه حل آن را نداشتند و فقط، شعار بلدند).
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جان لطفاً توهین نکن بنده برای گوشت ارزان تر اینجا نیامدم اتفاقا اون زمانی که می آمدم فکر می کردم که قیمت اینها باید اینجا گرانتر باشه و کلی جا خوردم. کسی هم با ایران مشکل نداره شما عادت دارید خودتون و نظامتون رو با ایران یکی کنه. با شما مشکل داره. شما بفرما این نظام شکوهمند شما چکار کرده. مگر همین شماها نبودید که میگفتید زمان شاه ملت ما فقیر بودند و قدرت خرید نداشتند. مگه همین شماها نبودید که زمان اصلاحات به خاتمی گیر می دادید می گفتید مشکل مردم اقتصادیه و به سیاست و جامعه مدنی و اینها کاری ندارند. بلاخره تکلیف خودتون رو با مردم روشن کنید بگید آقا ما میخوایم برای ماندن نظام مثل کره شمالی بشیم! وضعیت کره شمالی رو برای مردم شرح بدید ببینید چند نفر موافقند.
شما عادت دارید هر کسی مخالف شما و نظام شماست وطن فروش خطاب کنید همونطور که محمدرضا شاه و سلطنت طلب ها هم مخالف های خودش رو وطن فروش خطاب میکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افرادی که تاب و تحمل مشکلات را نداشته باشند، مجبورند برای رهایی از مشکل به هر ننگی تن بدهند. شکر خدا که مردمی غیور و عزتمند داریم که با مشکلاتی به مراتب سنگین تر و شدیدتر از تحریم های کنونی روبرو بوده اند.
جملات کلیشه ای شما در تشبیه ایران به کره یا هرجای دیگر هم احتیاجی به پاسخ ندارد. کاش حداقل یک صدم همون کره شمالی ها به مملکت ات علاقه داشتی و مشکلات مردم رو وسیله ای برای اهداف سیاسی خودت قرار نمی دادی. کاش حداقل واقعآ دلسوزی ات به خاطر مردم بود، که متاسفانه آنگونه که پیداست، اصلآ اینطور نیست و مقصودت فقط و فقط حمله به نظام اسلامی ایران است که ظاهرآ از کینه ای قدیمی ناشی می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز گوشت ارزان فقط یک استعاره است، منظور، فرار از مشکلات و پناهندگی به بیگانه، و خندیدن از دور به مشکلات مردم و کشور است. کاری که به هیچ وجه شایسته نیست.
دوست ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ما نظاممون اسلامیه اگه شما عقیده به اسلام و نظام اسلامی دارید چرا نظام مارو از خودتون جدا میدونید؟؟؟مشخص کنید نظامی که شما میگید چه شرایطی؟؟؟؟ فقط خواهشا جواب بدید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم بنده هیچ مشکلی نداشتم الا وجود شماها بر مسند قدرت و تصمیم گیری مملکت. کسی به مردم نخندید به شما بعضی وقتها میخندم شما هم هم مردم نیستید.
نظام شما هیچ ربطی به اسلام و شیعه نداره فقط اسمش اسلامیه و تنها نشانه اش از اسلام( اگر بشه اونم جز اسلام حساب کرد) اینه که یک گروه مشخص از روحانیون بر مسند قدرت هستند و یک سری به اسم اسلام و با ظاهر اسلام! مشغول بهره بری از خوان قدرت و پول هستند. نظام شما همانقدر اسلامیه که خلفای اموی، عباسی و عثمانی اسلامی بودند و دایه دار خلافت پیامبر بودند.
نظامی که درش دروغ و تهمت، بی عدالت تبعیض، عدم شایسته سالاری، بباد دادن بیت المال و اختلاسو ریا و تزویر و خرافه گرایی موج میزنه ربطی به اسلام نداره.
دوست ممل2
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان اگر به نظر شما نظام عزیز ما آخوندیه و شبیه خلفای عباسی و ... هست پس حتما نظام های لیبی و مصر اسلامی هستن دیگه!!!
اگه میخوای نظام رو شبیه اون حکومتا بدونی باید دلیل متقن بیاری نه اینکه سیاه نمایی کنی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام، فقط اون اسلامی که مورد تایید امریکا باشه مثل رژیم سعودی! جمهوری اسلامی چون مورد تایید امریکا نیست، بده!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان یعنی نظام سیاسی یا باید نظام شما باشه یا اگر نباشه آمریکایی و مزدور صهیونیست هاست. چیز دیگه ای در ذهن شما نمی گنجه همه یا با شما هستند یا مزدور آمریکا هستند!
تبارک الله به این منطق صفر و یک!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست ممل 2

جالبه که جواب من به تو در مورد تفتیش عقاید منتشر نشده ولی تو در یک نظر که بعد از جواب من بوده به اون اشاره کردی
شما نظرات بنده رو قبل از انتشار میخونی؟
یعنی در دنیا فقط دو نوع نظام هست یا باید نظام شما باشه یا نظام مصر و سعودی و لیبی
دیگه نظام دیگه ای نیست یا باید با شما باشه یا با آمریکا؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اخ اخ اخ
صراط عجب "سوتی"ای داد!
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
عينکتو عوض کن
تکليفتم با خودت روشن کن
تکليف ما روشنه
اين شما هستين که فکر ميکنين هرکي بخواد ساز مخالف امپرياليسم بزنه سرنوشتش کره شماليه!
اين حرفا امثال تو را ترسونده که الان سر از کانادا درآوردي
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
اگه اين منطق صفر و يک را "بوش" ارائه بده مورد پسند شما هست انشاءالله؟؟؟!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
من از این جهت می گم سرنوشت شما کره شمالیه چون دقیقاً همون کارهایی رو می کنید که اون انجام داده این به این معنی نیست که شما هم کمونیست هستید منظور نحوه عملکرده نه ضد امپریالیست بودن خیلی ها ضد امپریالیست بودند ولی کره شمالی نبودند عزیزم ولی این محدودیت هایی که شما برای رسانه ها ایچاد می کنید و هر روز هم دارید گسترشش میدید بعلاوه اقتصاد خراب، نظامی گری و تهدید نظامی، ایجاد فضای امنیتی، ترویج کیش شخصیت همه و همه مشابهت های غیرقابل انکاری با کره شمالی داره.

منطق یک و صفر از طرف هر کسی محکوم چه بوش باشه چه شما. چرا فکر می کنید هر کسی با شما مخالفه با بوش موافقه.
زمان خلافت اموی و عباسی هم هرکسی با اینها مخالف بود با امپراطوری روم موافق بود؟
هرکسی با شوروی مخالف بود با آمریکا موافق بود؟
ي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۷
۴
دوشنبه بازار شهرما همه چيز هست .بيا ببين چه قيامتيه.خداروشكر!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرتو دایره ی دیدتم ار همون دوشنبه بازارت فراتر نمیره!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر احمدی نژاد هم همین صحبت شما رو می فرمودند
مهراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
چرا سر بحثاي الكي به هم فحش ميدين هر دو طرف با خودتونم درگيرينا .
ما اينجا هستيم اونا هم اونجا(به كسي چه ربطي داره كي داره از قحطي ميميره يا نه)عجب آدمايي هستينا
رضا
|
United States of America
|
۲۱:۴۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۵
بچه ها از امروز بسیجیا دارن تو مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن درخت کاج میکارند .
بچه ها جک سال
ناشناس
|
United States of America
بي تربيت
عرشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
بزارین در توهم خود بمونن
m@hi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
این آقا سعید واقعا بیکاره برای هر کامنتی یه لایک زده و نظر داده....
بیکاری که نظر میذاری یا بابت هر لایکی بهت چند دلار میدن که خودت رو تو همه کامنت ها کشتی....؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جداً آمریکا واقعاً چه باحاله که بابت نظر دادن تو سایت شماها پول میده!
خدایش با همین استدلالها میخواین مملکت اداره کنید؟
m@hi
|
Iran (Islamic Republic of)
نه خیر آقا شما بیکاری که همه اش داری برای خودت ... می بافی....
حداقل اگه ما نظری می دیم.یه مگسی برای کشورمون پروندیم ولی شما چطور....؟
دور از گود فن بسیار است آقا....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
همون مگس پروندین مملکت به اینجا رسیده برادر ارزشی!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
اول بهمن رفتیم بازار ، جا برای راه رفتن نبود .
الان 18 بهمنه ، جای سوزن انداخت در بازار نیست ...
از اول اسفند محدودیت ترافیکی برای نقاطی که در آن مرکز خرید است اعمال میشه .
مثلا همیشه از 10 یا 15 اسفند خیابان لبافی نژاد از ولی عصر کامل مسدود میشه ...
کانادا کشوری برای وطن فروشان و خائنین
m@hi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
آقا سعید بفرمایید برای سردمداری...
شما که میتونید بیایید مملکت رو درست فرمایید آقا...
راستی خسته هم نباشید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
گرانی افسار گسیخته رانمی شود انکارکرد وبی کفایتی میران را نمی شود به گردن آمریکا بیندازیم فشاربرملت به چه قیمتی ما انقلاب کردیم که مشکلات وتنگناهای زمان شاه رارفع کنیم ونام تمدن اسلامی ذادرجهان پرآورازه کنیم نه اینکه به جایی برسیم وبگوییم ازطلاگشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرما مارامس نما فرافکنی مشکلات آنراحل نمی کند فقط به آینده موکول میکند وچندین سال است که این رفتارتکرارشده وامروز به معضلی لاینحل گرفتارشدیم
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
آهای صراط
نظرای من کو پس؟