۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۴

محاکمه پدر شوهر سنگدل+عکس

اولين جلسه رسيدگي به اتهام پدر شوهر معصومه عطايي که او را قرباني اسيدپاشي کرده است صبح امروز در دادگاه کيفري استان اصفهان برگزار مي شود.
کد خبر : ۵۲۰۸۲
به گزارش صراط به نوشته «خراسان»، معصومه عطايي زن ۳۳ساله شهرضايي است که بعد از جدايي از شوهر معتادش، همراه پسر ۵ساله اش زندگي مي کرد اما در آخرين روزهاي شهريورماه سال گذشته قرباني اسيدپاشي پدر شوهر سابقش شد و بينايي هر دو چشمش را از دست داد. در پي اين حادثه معصومه، با کمک هاي مردمي و افراد خير تلاش کرد بينايي اش را به دست بياورد اما تلاش هاي او به دليل هزينه هاي سرسام آور پزشکي تاکنون به جايي نرسيده است.

اولين جلسه رسيدگي به اتهام مرد کينه جو، صبح امروز در حالي در شعبه ۱۷ دادگاه کيفري استان اصفهان برگزار مي شود که وي پس از اين حادثه با قرار وثيقه آزاد شد.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرمشاهي، وکيل مدافع معصومه که به اصفهان سفر کرده است در اين باره گفت: در چنين جرايمي متهم بازداشت مي شود و آزادي او هيچ توجيهي ندارد. پدر شوهر سابق معصومه علاوه بر بينايي دو چشم، زيبايي او را نيز گرفته است و من به آزادي متهم اعتراض خواهم کرد و اميدوارم وي دوباره بازداشت شود. موکلم در شرايط سختي زندگي مي کند و حتي پسرش از چهره او مي ترسد. وي درباره خواسته موکلش نيز گفت: معصومه اعلام کرده فعلا خواهان قصاص پدر شوهر سابقش است و من هم اين خواسته را پيگيري مي کنم.

وي درباره کمک هاي انجام شده به معصومه نيز گفت: گروه هاي مختلفي از جمله نمايندگان مجلس تلاش هايي براي کمک به معصومه انجام داده اند اما بيشترين کمک از طريق مردم بوده است. با اين حال هنوز کمک ها کافي نيست و معصومه براي مداواي چشمانش به کمک نياز دارد.

وکيل مدافع معصومه همچنين درباره راي دادگاه نيز گفت: با توجه به اين که متهم اتهامش را قبول دارد و بارها صراحتا به اسيدپاشي اقرار کرده است پيچيدگي خاصي در پرونده وجود ندارد و به احتمال زياد بعد از پايان جلسه حکم صادر خواهد شد.
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: محاکمه اسید پاشی