۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۰

نسبت دولت و جريان انحرافي چيست؟

کد خبر : ۵۲۱۰۲
هر چه به انتخابات مجلس شوراي اسلامي نزديك‌تر مي‌شويم،‌تحركات جريان انحرافي براي تاثير گذاري بر اين روند نيز افزايش مي‌يابد. رابطه تنگاتنگ دولت با جريان انحرافي اما اين روزها به سوژه بسياري از محافل سياسي تبديل شده است.
در اين رابطه پايگاه جبهه متحد اصولگرايان نوشت:رئيس ستاد جبهه متحد اصولگرايان در اولين نشست مطبوعاتي گفته است كه دولت را از جريان انحرافي جدا مي‌داند اين در حالي است كه آقاي احمدي‌نژاد با تمام وجود از اين جريان حمايت مي‌كند و اصلا خود او در كنار مشايي ليدر جريان انحرافي است. با اين حساب چرا دولت را از جريان انحرافي جدا مي‌دانيم؟
يکي از تلاش‏هاي جريان انحرافي تطبيق خود بر تمام قوه مجريه است بدين معني که اعتقاد به وجود جريان انحرافي اعتقاد به انحراف يک قوه از نظام اسلامي است. اين تأويل نادرست به صورت آشکار در خدمت تعميق فاصله بين قواي نظام و در راستاي اهداف نظام سلطه است که به گوشه‌اي از آن اشاره مي‌نماييم.
اما ديگر هدف جريان انحرافي براي تطبيق کامل خود با دولت مصادره خدمات انجام گرفته در چند سال اخير است بدون شک و براساس نظر هر منصفي از هر جريان و گروهي، دولت‌هاي نهم و دهم جزو خدوم‌ترين دولت‌هاي انقلاب بوده و هستند. ساده زيستي عموم مديران آن، سفرهاي استاني، زحمت و تلاش شبانه روزي، نوآوري در خدمات، جرأت و جسارت در تصميم‌ها، جوانگرايي در انتصابات، شکستن دايره محدود مديران سنتي، پرهيز از اشرافيگري و تبارسالاري و مواضع محکم در سياست خارجي و در راستاي حفظ عزت نظام اسلامي... تنها گوشه‌اي از افتخارات اين دولت است که در صورت مقابله دروني دولت با جريان انحرافي و حذف آن از عرصه دولت به صورت ريشه‌اي مي‌توانست به توفيقات بيشتري هم نايل شود وليکن به دليل خوي قدرت طلبانه جريان انحرافي و رشد سرطاني جريان انحرافي در فساد اقتصادي باعث کندي سرعت دولت در خدمات رساني و تبديل شدن فرصت‌هاي دولت به تهديد شده است.
اين جريان با عوض کردن جاي موضوعات فرعي با موضوعات اصلي سعي دارد توان دولت را فرسايش داده و با مساوي کردن ماهيت خود با کل بدنه دولت موجب فاصله گرفتن مردم از دولت و از بين بردن سرمايه اجتماعي به دست آمده مي‌شود. بدنه خدوم دولت متشکل از وزيران، مديران، کارمندان و طرفداران رويکردهاي عدالت خواهانه و ولايت مدارانه دولت است که با تمام وجود سعي نمودند با صيانت از سرمايه‌هاي نظام و اندوخته‌هاي سه دهه گذشته بيفزايد و دل در گرو خدمت به محرومين و آباداني ايران اسلامي داشته باشد.جريان انحرافي دلمشغولي‌هاي خود را سعي دارد موضوع اصلي کشور نمايد. گاهي با چاپ يک ويژه‌نامه و گاهي با چند ملاقات و مذاکره و چراغ سبز به ايادي نظام سلطه و گاهي هم در قالب افشاگري اسناد بر عليه مسئولين کشور سعي مي‌کنند خبر اول رسانه‌ها باشند تا به قول خودشان قواعد و زمين بازي را آنها تعريف کرده باشند. اين هوشياري مردم بصير ايران اسلامي است که با قدرداني از زحمات دولت و نکوهش جريان انحرافي قدرت تمايز تفکيک خود را به رخ فتنه گران و منحرفين خواهند کشيد.

 

نظرات بینندگان
جلال
|
Germany
|
۱۳:۲۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
به خدا قسم این چرندیاتی که در مورد انحرافی می نویسید خودتان هم قبول ندارید رهبر معظم انقلاب یکبار هم به همچین جریان انحرافی اشاره نکرده است این چه امر بسیار مهمی است که اصطلاح آن یکبار هم از دهان رهبر معظم انقلاب بیرون نیامده است ؟ بنابراین نتیجه میگریم کسانی که در صدد صحبت از جریان انحرافی اند چند دسته اند

1- افرادی که کینه شخصی نسبت به رئیس جمهور دارند

2- افرادی که نمی توانند صحبتهایی غیر از افکار خود را بشنوند این افراد متحجر اگر روزی از دهان امام خمینی و امام خامنه ای اصطلاح جدید دینی را بشنوند ایشان را هم تکفیر میکنند مثلا ابن عربی شخصیتی است که صحبتهای عجیب و غیر معمولی دارد اما امام خمینی از ایشان به عنوان بزرگ مرد یاد میکند متحجران و خوارج صفتان نمی توانند این مسائل را ببینند

3- جوانان و الافانی که بسیار برای انتخاب احمدی نژاد کار کردند اما به پست و مقام اجرایی نرسیدند مانند دست اندر کاران صراط نیوز

4- افرادی که بدون تامل و تدبر برچسب دشمن و کافر را به مخالف عقیده خود می زنند
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۰:۰۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
وزیرخارجه اسرائیل؛رهبرجنبش سبز+عکس !
اینم سند کار فته گران تا برسه به جریان انحرافی...
حميد نامجو
|
Netherlands
|
۱۱:۱۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
همه مي دانيم كه رئيس جمهور التزام عملي به ولايت فقيه دارد و اين كه مي گويند 10 روز قهر كرده اصلا درست نيست و اين كه در مورد حذف رح.... به حكم مقام معظم رهبري توجه نكرده؛ اين هم كاملا دروغ است و خيالات، چون اگر اينها و ادعاهاي ديگر صحيح بود،معنايش اين بود كه دكتر هم بني صدر ديگر است و در اين صورت امثال من و شما كه بر صراط حق هستيم، از دولت طرفداري نمي كرديم، مگه نه؟