۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲

غصب‌رسانه‌های‌دولتی توسط جریان‌انحرافی

کد خبر : ۵۲۲۸۰
غصب رسانه‌هاي دولتي توسط جريان انحرافي كه خروج نيروهاي ارزشي را به همراه داشت بدون هيچ گونه پيگيري صنفي يا واكنش از سوي مسئولان يا نمايندگان مجلس گذشت.
 
به گزارش صراط به نقل از ملت ما اما اين اتفاق كه تنها با واكنش ديگر رسانه‌ها و همكاران خبري مواجه شد و چند روزي صدر اخبار قرار گرفت، رفته رفته با فروكش كردن گرد و غبارها تنها يك علامت سوال را در ذهن اين نيروها حك كرد.
 
چهارشنبه روزي كه مديرعامل موسسه ايران اعلام كرد از طريق پيامك متوجه شده است جايگزينش را انتخاب كرده‌اند، هيچ كس فكرش را هم نمي‌كرد كه روزي او به معاونت وزارتخانه‌اي متشكل از سه وزارتخانه! گماشته شود. هر چند كاوه اشتهاردي با برچسب ضديت با جريان انحرافي از«ايران» جدا شد اما با حضور در كنار يار نزديك دولت و مسئول دفتر سابق رئيس‌جمهور كه صندلي وزارت تعاون، كار و رفاه را در دولت دهم تكيه زد اين شائبه را مبدل به شايعه كرد كه آيا خروج نيروهاي وفادار به ولايت از روزنامه ايران تنها يك سناريو بود؟!

شائبه‌اي كه با حضور مديرمسئول سابق روزنامه ايران در مراسم های مختلف و ديده شده وي در كنار حلقه اول مسئول دفتر رئيس‌جمهور قوت گرفت. اشتهاردي كه پس از جدا شدن از موسسه ايران از اتخاذ هرگونه موضع‌گيري عليه جريان انحرافي و غاصبان رسانه كاغذي ايران خودداري كرده بود.

پس از مدت اندكي روي صندلي چرمي معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه قرار گرفت و ادامه سكوتش مهر تاييدي شد بر يك شايعه، شايعه شائبه سناريوي نانوشته براي خروج جريان ارزشي از ايران. براي آن‌كه نظر آقاي اشتهاردي را در همين رابطه جويا شويم با وي تماس گرفتيم.

وي تنها پاسخي كه به خبرنگار ما داد اين بود: من در اين رابطه حرف نمي‌زنم!گرچه اين پاسخ از سوي كاوه اشتهاردي دور از انتظار نبود ولي بايد پرسيد تا چه زماني اين بازي دوگانه ادامه خواهد داشت؟!

 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند