۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
رسانه های وابسته به گروهک منحرف:

همه با ما هستند اما از ترسشان تکذیب می کنند!

عصبانیت بیش از حد رسانه های جیره خوار گروهک انحرافی تا بدان جا رسیده است که فحاشی به افشاء کنندگان این طرح شوم را در دستور کار قرار داده اند.
کد خبر : ۵۲۳۳۳

"صراط" - ۶ بهمن، حسین رئیسی و حسین سالاری دو تن از كانديداهاي انتخابات مجلس نهم از استان هرمزگان در پي سوء استفاده سايت روزنامه ايران از اسامي آن‌ها با اعتراض به اين اقدام از علي اكبر جوان فكر سرپرست مؤسسه ايران شكايت كردند.

۸ بهمن، شكراله عطارزاده نماينده دور هفتم مجلس شوراي اسلامي و نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بوشهر گناوه و ديلم به اقدام سايت روزنامه ايران در قرار دادن نام وي در ليست كانديداهاي جريان نفوذي به‌ شدت اعتراض كرد.

۸ بهمن، عبدالوحید فیاضی نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نور و محمود آباد بیانیه ای صادر کرد و به اقدام سايت متعلق به روزنامه ايران در قرار دادن نام وي در ليست كانديداهاي جريان نفوذي به‌ شدت اعتراض كرد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، نفرت از گروهک انحرافی به حدی بالا رفته است که هیچ نامزدی حاضر نیست آینده اش را به سرنوشت این فرقه بدنام گره بزند.

جالب توجه است که روزنامه دولت و مدیر مسئول شهره اش در این میان متحمل خسارات سنگینی بابت اعلام رسمی شکست گروهک انحرافی پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی شده اند.

این گروهک به علت افشای هزینه میلیاردی از بیت المال در شهرستان ها برای موفقیت کاندیداهای مورد نظرش، در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته بود. به نظر می رسد علت این که پیش از آغاز مهلت تبلیغات رسمی انتخابات انحرافیون اقدام به انتشار لیست کاندیداهای شان کرده اند، اعلام این موضوع  است که هنوز در صحنه حضور دارند و امیدوار به تحولات آینده هستند.

عصبانیت بیش از حد رسانه های جیره خوار گروهک انحرافی تا بدان جا رسیده است که فحاشی به افشاء کنندگان این طرح شوم را در دستور کار قرار داده اند و با اعلام حمایت از جوان فکر، مدیرمسئول روزنامه دولت مدعی شده اند که کاندیداهای مذکور از روی ترس و اجبار رسانه های اصولگرا تکذیبیه های پی در پی حضور زیر پرچم نفاق و انحراف را صادر کرده اند!

از طرفی صحبت های مشکوک رئیس جمهور در مورد "صیانت از آراء مردم" در انتخابات پیش رو و تاکید بر خواست مردم در شرایطی که رویه همیشگی نظام همین بوده است موجب وخامت اوضاع شده است.

ظاهرا رئیس جمهور محترم هنوز مطالعه رسانه های اصولگرا را در دستور کار قرار نداده اند و بدون توجه به توصیه های مکرر خیرخواهان و افشای موضع رسمی انحرافیون مبنی بر ایجاد اغتشاش و ناامنی و تکیه بر رمز تقلب به عنوان آغاز حرکت مسلحانه بر ضد نظام، بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تکرار ناخودآگاه مواضع فتنه گران روی آورده اند.

نظرات بینندگان
جانم فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۵
۱۶
نه تنها ظاهرا بلکه مطمئنا رئیس جمهور عزیز و ولایتمدارمان آقای احمدی نژاد، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کار ، تلاش و خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه، وقت مطالعه رسانه های به ظاهر اصولگرا که دائم در حال خبرسازی ، شایعه پراکنی ، تحریف حرف ، تحریک افکار عمومی ، سندسازی ، توهین و تهمت در جهت منافع جناحی و سیاسی خود هستند را ندارند و با زیرکی و ظرافتی خاص دشمنان و مخالفان غیر منصف خود را با توهم در فضای مجازی و رسانه هایشان پاگیر و منزوی کرده است.
بصیرت-بصیرت-بصیرت
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزجان تو جانت رو بذار فدای مح ..... جانت بکن !! ولایت احتیاجی به جانفشانی های دروغگوهایی مثل شمارو نداره !!
دیگه مرده های قبرستون هم فهمیدن مح ........... ولایتمداره یا نه و با نوشتن افرادی مثل تو اصل موضوع عوض نمیشه ... مگه اینکه کسی عقل تووی کله ش نباشه که قبول بکنه اح ......... اعتقاد به ولایت داره !!!
یا اینکه بدونه مح ....... اعتقاداتش چی هست اما به دروغ بنویسه مطالبی مثل تورو .....
ما اصلا چکار داریم به اصولگرا یا مشارکت یا امثالهم ... اون بیاد ولایتمداریشو اثبات کنه ما هم بعنوان حامیانش میزنیم تووی دهن اوون اصولگراهایی که تو میگی !!
صراط سبز فتنه گر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۶
سلام دوست قدیمی. برگشتم ببینم هنوز درس نگرفتی، دیدم نه.
شما کی میخواهید درس بگیرید؟ از ماست که بر ماست. احمدی نژاد را که با جریان سازی خودشون تخریب کردند، شما هم که از هیچ تلاش در این جهت دریغ نکردید و بازی خوردید.
دیدید که به جبهه پایداری هم رحم نمی کنند! باز هم خبر بزنید و بنویسید جریان انحرافی! نترسید، نوبت شماها هم میرسه. اینها به موقع اش شما را هم متهم و تخریب می کنند.
کی میخواهید به خودتون بیایید؟ وقتی قدرت به دست هاشمی برگشت!
قدر احمدی نژاد را بدونید، قبل از اینکه خیلی دیر بشه و فتنه گران تطهیر بشن و قدرت را در دست بگیرن.
باز هم همون هشدار همیشگی. هنوز دیر نشده، ولی وقت داره میگذره. من چیزی را میدونم که شما نمی دونید. قدر احمدی نژاد را بدونید، قبل از اینکه خیلی خیلی دیر بشه. برای یک بار هم که شده به من اعتماد کن!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
هرهرهرهرهرهرهرهرهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱۰
کارجریان انحرافی تمومه
ali
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۸
از مطلب عالیتون ممنون
پيرزن همسايه مشايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۴
۴
ننه جون اين حرفها چيه مي زنيد، چندين ميليارد خرج شده تا يه عده از دوستان و همشهريان جناب مهندس به مجلس بيايند جاي دوري نمي رود كه!!!!
پیرزن همسایه رفسنجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون رفسنجونی عزیزم برم که با اختراع اصطلاح "جریان انحرافی" بین اصولگرایان تفرقه انداخت.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۳۴
۲
صراط جان اين موضعي كه نمايندگان مي گيرند تحليلش اينگونه است .جريان انحرافي را 8 ماه است كه بر سر زبانها انداخته اند ويك قول بي شاخ و دم در نظر مردم از او ساخته اند و حالا نوبت جريان انحرافيست كه با قرار دادن اسمها در ليست خود بازي را شروع مي كند.نمايندگاني كه در برابر اين كار جريان انحرافي موضع مي گيرند وخود را خارج از اين دايره ميدانند با اين كار خود را در دل مردم همان حوزه ي انتخابيه جا مي كنند و اينجاست كه چراغ خاموش ميشود و تا راي گرفتن از مردم با چراغ خاموش پيش ميروند و اگه راي نياوردند كه خوب نياوردند ولي اگر راي آوردند آنوقت زمينه اي كه اسم بد گروه انحرافي براي آنها درست كرد باعث امتياز دادن يا همراه بودن با سياستهاي آنها ميشود.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۱۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
انها خواستند ریشه اسلام و ولایت را بزنند گویا ریشه خودشان را زدند و باید به انها گفت بزرگتر از شما نتوانستند حالا بچشید عاقبت کارتان را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
با تشكر
اين جريان انحرافي چيست براستي؟ چرا در مورد انحرافات اين جريان با استناد و استدلال صحبت نمي شود؟ چرا كسي با اين منحرفين! مناظره نمي كند؟ شماييكه اين همه از شنيده ها و.. مي نويسيد، يك چند تا مصاحبه چالشي و مفصل با متهمان به انحراف بگيريد تا مردم خودشان قضاوت كنن نه اينكه بر اساس شنيده ها و..
مواضع رهبر انقلاب در مورد بصيرت در ديدار با دانشجويان قمي بسيار شنيدني است. سال89
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه .
...
کافر همه را به کیش خود پندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
حداقل ا............... بااوناهست ازفامیلش مشخصه نامرده