۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱

بارش برف محور هراز را مسدود کرد

ساری - خبرگزاری مهر: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران گفت: سقوط چند فقره بهمن در اواخر شب گذشته و بارش برف شدید و کولاک از بامداد امروز در منطقه پلور جاده هراز موجب مسدود شدن این جاده مواصلاتی شد.
کد خبر : ۵۲۴۰۰

به گزارش صراطز به نقل از مهر، عباسعلی نجفی افزود: سقوط سه فقره بهمن در منطقه پلور از محور مواصلاتی هراز که اواخر شب گذشته رخ داد، تلفات جانی در برنداشت اما موجب بسته شدن جاده هراز شد.

وی از نجات دادن تعدادی خودروهایی که در زیر بهمن گرفتار شدند، خبر داد و اظهار داشت: با تلاش راهداران چهار وسیله نقلیه به همراه 10 سرنشین از زیر بهمن نجات یافتند که حال عمومی تمام سرنشینان خوب است.

نجفی از ادامه بارش شدید برف در جاده هراز خبر داد و گفت: بیشترین مقدار برف از منطقه آب اسک تا امامزاده هاشم باریده است و راهداران با تمام توان و امکانات در تلاش هستند تا این محور مواصلاتی را بازگشایی کنند .

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران با اشاره به بارش برف در سایر جاده های اصلی استان، بیان داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در جاده های کندوان، فیروزکوه و کیاسر به دامغان هسنیم که نیروهای راهداری با آمادگی کامل در حال عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند تا راهی امن برای مسافران مهیا کنند.

نجفی داشتن لوازم و تجهیرات زمستانی را ضروری دانست و از مسافران تقاضا کرد تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و البسه مناسب را به مراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

مازندران دارای سه محور اصلی هراز، کندوان و سوادکوه است.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: بارش محور هراز