۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۰

پسران متجاوز، دختران مقابل آرايشگاه!

يك ماه قبل دختري جوان به پليس مراجعه كرد و گفت سه پسر او را مورد آزار قرار داده‌اند.
کد خبر : ۵۲۵۰۵
به گزارش صراط به نقل از شرق: پسران جوان كه براي انتقام‌گيري از دختري او را مورد آزار جنسي قرار دادند توسط ماموران پليس بازداشت شدند.
يك ماه قبل دختري جوان به پليس مراجعه كرد و گفت سه پسر او را مورد آزار قرار داده‌اند. اين دختر گفت: روز حادثه من در آرايشگاه بودم و براي بازگشت به خانه آژانس خبر كردم. وقتي ماشين آمد و سوار شدم يكدفعه سه جوان به خودرو حمله كردند. راننده خواست از دست آنها فرار كند اما نتوانست. آنها شيشه ماشين را خرد كردند و گاز اشك‌آور هم زدند بعد مرا از داخل ماشين بيرون كشيدند و سوار خودرو خودشان كردند و با خود بردند. اين دختر در حالي‌كه به شدت گريه مي‌كرد، گفت: سه پسر من را به بياباني بردند و مورد آزار قرار دادند. التماس‌هاي من و فريادهايم باعث نشد آنها دل‌شان بسوزد و اذيتم كردند. اين دختر مدعي شد پسران را مي‌شناسد. او مشخصات متهمان را در اختيار پليس قرار داد. شكايت اين دختر در حالي بود كه راننده آژانس هم توضيح داد چطور دختر جوان را از داخل خودرو او دزديدند. ماموران در تحقيقات بعدي خود موفق شد سه جوان را شناسايي و بازداشت كنند. دو نفر از اين سه جوان در بازجويي‌هاي اوليه به آزار جنسي دختر جوان اعتراف كردند و گفتند براي گرفتن انتقام از او اين كار را كردند اما يكي از آنها گفت كه هيچ‌ كاري با آن دختر نداشت و او را آزار نداده است.
او گفت: آرش يكي از دوستان‌مان به اين دختر علاقه داشت و مي‌خواست با او دوست شود. آرش مي‌گفت هيچ ‌دختري نيست كه در برابر او مقاومت كند. او شماره تلفن دختر جوان را به دست آورده و چندباري هم توانسته بود با او صحبت كند اما ظاهرا اين دختر به او بي‌اعتنايي كرده بود. بالاخره آرش تصميم گرفت او را ادب كند. از ما هم خواست كمكش كنيم. روز حادثه با توجه به اينكه مي‌دانستيم به آرايشگاه رفته ‌است جلو در كمين كرديم. آرش چندباري با او تماس گرفت اما دختر جوان جواب نداد به همين دليل هم آرش تصميم گرفت او را بدزدد. ما فكر نمي‌كرديم اين دختر بخواهد با آژانس برود اما او ماشين خبر كرده ‌بود. وقتي خواست سوار ماشين شود ما حمله كرديم و با شكستن شيشه ماشين و پرتاب گاز اشك‌آور دخترك را دزديديم. او ادامه‌ داد: وقتي دختر را به بياباني برديم آرش و ديگر همدست‌مان در حالي‌كه شاكي به شدت گريه و التماس مي‌كرد كه به او تجاوز نكنند اما آن دو اين كار را كردند ولي من دلم برايش سوخت و تصميم گرفتم كاري با او نداشته‌ باشم.
گفته‌‌هاي اين جوان مورد تاييد دختر شاكي هم قرار گرفت و تاييد كرد فقط دو نفر به او تجاوز كرده‌اند. او در مورد آشنايي‌اش با آرش گفت: من هيچ ‌رابطه خاصي با او نداشتم حتي دوستي هم با هم نداشتيم. اما او اصرار داشت با من رابطه داشته‌ باشد. چند باري با او تلفني صحبت كردم و متوجه شدم او به دنبال سوءاستفاده از من است. بعد از آن رابطه‌ام را قطع كردم و از او خواستم ديگر با من تماس نگيرد و هر بار كه زنگ مي‌زد جوابش را نمي‌دادم تا اينكه آن روز آمد و اين‌طور از من انتقام گرفت.
در ادامه پرونده به شعبه 77 دادگاه كيفري‌استان تهران و نزد قاضي اكبر ساعي فرستاده شد و سه متهم در برابر هيات قضات هم توضيح دادند كه چه كرده‌اند و چه اتفاقي افتاده ‌است. متهم اصلي پرونده گفت: فكر مي‌كردم اين دختر با احساس من بازي كرده و بايد او را تنبيه كنم. البته نمي‌خواستم تا اين حد اذيتش كنم اما آن دختر خيلي گستاخي مي‌كرد و باعث شده ‌بود من جلو دوستانم خجالت بكشم. بنا بر اين گزارش در حال حاضر متهمان در بازداشت هستند و تحقيقات از آنها ادامه‌ دارد.
 
 
 

آخرین  اخبار  و  تصاویر  اجتماعی  را  در  سرویس  جامعه  صراط  بخوانید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۰
خاک بر سرت ! مگه دختر قحطی بود ؟ بیست سال زندان که ببرنت یاد میگیری طاقت نه شنیدن داشته باشی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
این اتفاقات به شدت درحال افزایش است.
آیا وقت آن نرسیده که زودتر اقدامی کنیم تا بیش از این شاهد چنین گستاخی هایی نباشیم؟؟؟
ممد قصاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۰
باید این سه ... را قصاصشان کرد و بروند به دوستانشان هم تعریف کنند که چه بر سرشان آوردند ، تا درس عبرتی هم برای بقیه اراذل باشد .
ahmadi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
من تمیدانم دقیقا وضع ظاهری این خانم به چه شکل بوده ولی یقین دارم اگر حجاب محکم و اسلامی مورد تایید میداشت قاطعانه با دفاع مردم از خود مواجه میشد
هنوز غیرت ایرانی زنده است.
ولی خوب بعضا من دیده یا شنیده ام دراین موارد منکر این چنینی یا شبه این افراد حاضر میگویند به ما چه یه اختلاف و تسویه شخصی است گر چند که این هم اشتباه است
فقط میخواهم بگویم اگر دستورات دین را رعایت کنیم جامعه خود را بیمه کرده ایم و اگر از بعد روانشناسی اجتماعی هم ارزیابی نماییم قریب یقین این دختر در صورت رعایت شعائر اسلامی حتی به صورت ظاهری ،زمینه حتی خطا فکری را برای جوانان پیش نمیاورد و باز بنده منکر محدودیتهای اجتماعی در جامعه برای جوانان نیستم عواملی مثل ازدواج کار و..... بیشتر که مسئولین را باید بفکر وادارد
و در هر صورت اینقدر این عمل زشت رنج اور و قبیح است که مسئولین قضائی برای عبرت دیگران باید سنگین ترین حکم را اجرا کنند واگر کوچکترین ترحم واغماض صورت پذیرد و قبح ان بریزد مجوزی خواهد بود برای شکست عشقی دیگران پس قاضی محترم با سنجیدن جوانب اجتماعی واخلاقی و عواطف جامعه عاقلانه ترین احکام را صادر فرمائید و خوب است نصیحت سعدی علیه الرحمه را داشته باشیم
سرچشمه شاید گرفتن به پیل
چو پر شد نشاید گدشتن به پیل
لطفا منتشر فرمایید
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
اینو باید اعدام کرد وگرنه کارهای بدتری تواین جامعه سر مردم می اره هرچند بدتر ازاین کارنداریم............
بسیجی گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۰
مشکلی نیست امروز فردا ازادشان می کنند بروند دنبال کسای دیگه ؟اخه دمکراسی اسلامی مستقره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
اقای متجاوز : خب حالا دیگه لازم نیست جلوی دوستانت خجالت بکشی چون از خجالتشون درآمدی
طناب دار هم از خجالتت درمیاد
اون دختره هم اگه به حرف خدا گوش میکرد و ارایش نمیکرد و با نامحرم حرف نمیزد این بلا سرش نمی آمد
و.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
عاقبت جامعه یی که به دست متخصصان اداره نشه بهتر از این نمیشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه الان به دست غیرمتخصصان اداره میشه؟
مثلا تجاوزات توی مترو در کشورهای پیشرفته به علت اداره افراد متخصص اتفاق میفته؟
شاکی خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
بازم مقصر اصلی این تیپ زدن ها و آرایشهای غلیظ دختران است. و متاسفانه نخوردن نون حلال دختر و پسران امروزی
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
این هم عاقبت حمایت از ازادی و فرهنگ غربی و غربگرایی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
فقط بیست سال ؟! اعدام مجازات تجاوزه.