۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
باز هم جوان فکر تحلیل کرد

نتیجه گیری انحرافی روزنامه دولت از نمازجمعه دیروز!

طبق معمول سال های اخیر هنوز یک روز از سخنرانی امام خامنه ای که شامل نکاتی مهم و درس آموز برای همه اقشار جامعه بود نگذشته است که گروه ها و دسته های مسئله دار برداشت های انحرافی شان را آغاز کردند!
کد خبر : ۵۲۵۴۰

"صراط" - طبق معمول سال های اخیر هنوز یک روز از سخنرانی امام خامنه ای که شامل نکاتی مهم و درس آموز برای همه اقشار جامعه بود نگذشته است که گروه ها و دسته های مسئله دار برداشت های انحرافی شان را آغاز کردند!

به گزارش سرویس سیاسی صراط، در همین زمینه امروز علی اکبر جوانفکر در سرمقاله روزنامه ایران در برداشتی عجیب از سخنان روز گذشته رهبر انقلاب این طور نتیجه گیری کرده که «جريان انحرافي» اصلا وجود ندارد و عده ای این اتهام را به جمعی از خدمتگزاران و ياران صديق رئيس جمهور وارد کرده اند تا از این راه نان بخورند!

جوانفکر با این استدلال ضعیف و غیرمنطقی بدون توجه به بخش های مهم توصیه رهبری به مسئولان در مورد دعوت همه مسئولین به مسئولیت پذیری و قبول متواضعانه خطاها و مشکلات، حکم بی گناهی دولت در مسئله نابسامانی اقتصادی اخیر در بخش ارز و طلا را صادر کرده است.

از روزنامه دولت با سابقه چندین و چند ساله که به تقدیر رئیس جمهور مفتخر است انتظار نمی رود برای جبران کاستی ها و خطاهای تیم دولت و سکوت غیر قابل بخشش مسئولین در برابر حوادث تکان دهنده در بخش اقتصاد، متوسل به سخنان مهم و کارگشای رهبری شود.

پذیرش خطا بی شک نشات گرفته از شجاعت است و مسئولی که صادقانه نزد ملت اعتراف کند محبوبیت اش صد چندان خواهد شد. از همین روست که توصیه های مکرر رهبری در این زمینه هنوز به مسئولین محترم در همه قوا خصوصا قوه مجریه ادامه دارد.

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱۵
.
آخه این آدم چه طوری به این نتیجه رسیده"
هیچ خبری در سخنرانی نمازجمعه دیروز مهم نبود؟؟؟
بابا بلدنیستی"دفاع نکن!!
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان شما یه لحظه ساکت. صراط عزیز مقاله ضعیفه قبول ولی لطفا اون مقاله ی ضعیف رو در این سایت قوی و وزین قرار بدید تا کاربرانتون قضاوت کنند.
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین کیوان! اینبار دیگه شما ساکت! مگر هر لغوی که هرکس گفت باید به انتشارش کمک کرد؟ با این حساب تمام اراجیف سایت کلمه و بیانیه های نوری زاد باید اول منتشر میشد بعد تحلیلش چاپ میشد!
اگر شما قائل به این روشی چرا اون روزها که سبزها از این مساله شاکی بودند صداتون در نیومد؟ نکنی شما هم مثل ج....... اخیرا که صابون برخی رفتارها به تن خودتون خورده تازه فهمیدید چه خبره؟
اما یه تحلیل دیگه هم هست که میگه اون هایی که من دوست دارم در برابر قانون مساوی ترند!
امین جان سپاسگزارم از شهامتت! البته بنده هم شایسته دیدم مراتب انتقاد جدی خودم را از عدم حضور ساکتین فتنه در نماز جمعه رهبری مجددا اعلام کنم! ظاهرا جناب منصوب رهبری در تشخیص مصلحت قصد دارد اشتباهش را در خالی کردن پشت امام مان در روزهای حساس انتخابات تکرار کند که اینبار دیگر معنایش اشتباه نیست و مطمئنا بخششی وجود ندارد!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کیوان کیه!!!؟؟؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده رو می فرمایند مسئله ی مهمی نیست.

اقا علی خدا شاهده تا الان چندین بار در چندین خط پاسخ شما رو نوشتم ولی از ترس سانسور بخشی از نظر و ناقص شدنش روی "انصراف" کلیک کردم اما اصلا جای نگرانی نیست! ان شاء الله در وقت دیگری بینی شما دوست عزیز رو به خاک می مالم! (علی اقا جنبه ی شوخی داری دیگه؟؟؟)
دون كيشوت
|
Iran (Islamic Republic of)
با فرض لغو بودن مطالب سايت كلمه و نوري زاد نبايد اين مطالب رو اشاعه داد اما اشاعه ندادن كجا و سانسور كردنش كجا؟؟ اشاعه نكردن يعني شما گسترشش ندين و هر كي مايله خودش بره و توي همون سايتها اين مطالب لغو رو بخونه. اما سانسور كردن يعني همين مطالب رو با سايتشون سانسور كنين تا مردم ناچار شن با اشتياق بيشتر از طريق فيلترشكن مطالب رو بدست بيرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۹
با این منطق شما عامل همه اشتباهات ونابسامانیهای اقتصادی و اجتماعی جامعه شما و همه همفکران و بسیجیانی هستید که بر خلاف قانون و سنت های قبلی وارد رقابت های سیاسی شده و آشکارا تمام توان خود را با هر شکل ممکن روی پیروزی این آقا گذاشتید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱۶
جو.........ه دیگه - مثل ما جوانها کارهاش رو از روی خامی انجام میده برای همین بهش میگن جو...... -دقت کنید
بیشتر از این ازش انتظار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۵
صراط، بهتره این کینه شتریت را کنار بگذاری... نکنه آقا همینوطری گفته مسئولین و مردم از خط انقلاب منحرف نشده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس بهتره به جای اتهام کينه شتری به صراط، حماقت خودت را درمان کنی.
محسن عزيزي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۸
كجاي اين مقاله ضعيف بود؟ استدلالهاي شما در انحراف مهندس م......... ضعيفتر از اين حرفهاست. جريان انحرافي كساني هستند كه مسائل اصلي را فرعي ميكنند و مانع خدمت رساني دولت مي شوند. چرا تا كنون كسي نتوانسته اين انحراف را اثبات كند؟!
مواضع مقام معظم رهبري بسيار واضح و متقن است و نيازي به شنيده ها و... نداريم. شما هم بهتر است اگر جرات درايد اصل مقاله را درج كنيد تا مردم قضاوت كنند. خودتان مي بريد و خودتان مي دوزيد. هر موقع هم وقت كرديد و توانستيد يك مطلب تحليلي و عمقي بنويسيد نه يك مطلب سطحي و كودكانه
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
باب مهندس م............! ضعیف تر از این حرفها! آخیش! راستی این مرشد کامل هم نماز جمعه آقا قدم رنجه نفرمودند!
امین جان! این رفتار اگر از هاشمی غلطه از ایشان چطور؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲۰
از این موجود انتظاری بیش از این نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱۶
درود بر وزیر دربار و چاکر اعلا حضرت ؛ امیر اسدالله اعلم که امروز ............
محمد...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۱۸
روزنامه ایران درست مثل کیهان عمل می کند .... چیزی که عوض داره گله نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۶
۶
صراط کدوم حوادث تکان دهنده اقتصادی میگی ؟ ما که تو خبرگزاری شما یکی دو تا خبر بیشتر ندیدیم !
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کجا تشریف داشتید که فرصت نشد بلبشوی بازار ارز را سیر بفرمایید؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۴
هنوز 24 ساعت از سخن رهبری راجع به دامن نزدن به اختلافات ومهرو محبت بین مسئولین و.... نگذشته باز صراط شروع کرد به بچه بازی بابا جون جو.......... کیه گنده تر از هاشمی و... با سابقه تر از .... در مقابل توده عظیم ملت ورهبری مثل کف روی آب اند بیایید برای یک بارم که شده به وظیفه خودتان درست عمل کنید آقایون صراطی که در انقلابی بودن شما ودلسوز بودنتان شک ندارم ولی متاسفانه شما هم مثل برخی از اطرافیان احمدی نژاد نپخته وعجول هستید اگر قدرت دستتان برسد در معرض قرار خواهید گرفت وخواهید فهمید که مشکلات در این مملکت زیاد است .اینقدر به هم گیر ندهید مگر رهبری نفرمودند به حواشی نپردازید ؟............
ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
توهم که همش پاچه خواری دربار را بکن ، مگه چقدر بهت میدن که از ..........های جو و مش دفاع میکنی ! نکنه عضو ستاد جریان انحرافی هستی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۸
صراط جان همانطور که به رسم دیرینه ات سعی در اختفای حقیقت و در هم آمیختن راست و دروغ و استفاده گزینشی از بیانات رهبر معظم انقلاب داری ، این بار هم با استفاده از همین ابزار سعی در پیشبرد اهداف عالیه خود و حامیان و محامیانت را در دستور کار داری که قطعاً موفق نخواهی شد - انشاءالله
اما این بار ، رهنمود های مقام معظم رهبری بسیار روشن و واضح بود !
1- در خصوص انحراف که ماه ها است داعیه دار آن هستید و آنرا به دولت شریف و خدمت گزار نسبت می دهید فرمودند :
( رهبر انقلاب اسلامي افزودند: شعارهاي انقلاب همچون علامت اشاره به سمت اهداف انقلاب هستند و هنگامي که شعارها تغيير نکرده باشند، اين، به معناي منحرف نشدن مسئولان و مردم از صراط مستقيم انقلاب اسلامي است.)
مگر اینکه به این قائل باشید که همه مولفه ها تغییر کرده است که صد البته این نظر ، دقیقا! مقابل نقطه نظر مقام معظم رهبری است .
2- همه دشمنان و دوستان انقلاب بطور یک پارچه معتقدند که مولفه های فرموده زیر فقط و فقط با مختصات دولت جناب آقای دکتر احمدی نژاد همخوانی دارد ! دقت بفرمائید :
( حضرت آيت الله خامنه اي گسترش کيفي و کمي خدمات درجه اول به مردم، در سراسر کشور را از ديگر نقاط قوت نظام اسلامي دانستند و با اشاره به پيشرفتهاي علمي خاطر نشان کردند: پيشرفتهاي علمي و فناوري، يکي ديگر از نقاط قوت بسيار مهم است زيرا علم زمينه ساز اقتدار و پايه پيشرفت همه جانبه کشور است.)
چه جای توضیح و تفسیر و تعبیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- و اما در مورد نقاط ضعف ضمن تعمیم ضعف های مدیریتی در همه آحاد حکومت و نه اشاره به نقطه ای خاص و تاکید در برطرف نمودن این ضعف ها که از رهنمود های دائمی معظم له می باشد ، نقطه عطف ضعف های برخی حضرات را اینگونه بیان فرمودند :
( ايشان در ادامه به برخي نقاط ضعف نيز اشاره کردند و افزودند: يکي از اين ضعف ها، گرايش برخي مسئولان به دنيا طلبي، مادي گرايي، ثروت، تجمل، تشريفات و اشرافي گري است که نتيجه اين گرايش نيز، گسترش اين روحيه در ميان مردم و جامعه است.)
و صد البته این از همان نکاتی است که مسئولین ساده زیست در حلقه دولت ، بطور تمام قد ، رو در روی آن ایستاده اند و هجمه هائی که به دولت و حلقه دولت می شود بر حسب تصادف برای مقابله با این تفکر است .
4- این نکته را برای یاد آوری دوباره به جناب ع............ می گویم که فکر نکند تدبیری برای سیاه نمائی های رفتار دولت اندیشیده نشده و بی جهت اقدام به ارائه افاضاتی نفرمایند که موجب نگرانی مردم شود .
( ايشان بزرگ کردن مسائل کوچک و القاي بي مبناي وجود بحران در کشور را ازجمله روشهاي دشمنان براي مايوس کردن ملت از انتخابات مجلس برشمردند و افزودند: در کشوري که کاملا آرام و امن است و دستگاهها و مردم در حال کار و تلاش هستند بحراني وجود ندارد اما دشمنان و غافلان مدام از آن حرف مي زنند.)
5- و اما در مورد رد صلاحیت عمومی حامیان دولت ( بدون استثناء ) که بطور کاملاً تصادفی در زیر سقف احراز صلاحیت شورای محترم نگهبان قرار گرفته اند هم ، رهنمود های معظم له واضح و روشن است ! دقت بفرمائید :
( حضرت آيت الله خامنه اي درباره روند احراز صلاحيت هاخاطر نشان کردند: شوراي نگهبان از لحاظ قانوني بايد صلاحيت افراد را احراز کند البته هميشه گفته ايم که سطح صلاحيتها را در حد معقول نگه دارند و آنقدر بالا نبرند که عده کمي احراز صلاحيت شوند.)
6- و در نهایت صرف نظر از قسمت پایانی جمله ، که ما قطعاً مقام ولایت را مصون از خطا می دانیم و عقیده داریم که دستور مکتوب ایشان قطعاً بر طریق صواب است ، اشاره خفی معظم له به نامه مربوط به جناب ر.مش.......... را هم با این فرموده مقام معظم رهبری به عینیت درک می کنیم، حال ، حجت بر متحجرین و اقتدارگرایان و بوقچیان آنها تمام است ! ببینیم که از فردا چه می کنند ! عنایت ویژه بفرمائید :
حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: کسي نبايد تصور کند که رد صلاحيت شدگان، لزوماً آدمهاي بي صلاحيت هستند چرا که آنها فقط براي نمايندگي مجلس،‌احراز صلاحيت نشده اند اما براي کارهاي ديگر شايد داراي صلاحيت باشند ضمن اينکه ممکن است کساني که او را رد صلاحيت کرده اند اشتباه کرده باشند.
حق یار
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
مختصر بنویس کی حال داره این همه رو بخونه یه منفی بهت میدم که این قدر زیادی ننویسی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرسی عالی نوشتی کیف کردم
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض پوزش از مدیریت صراط و کاربران محترم از اینکه فراموش کردم این کامنت را با اسم و مشخصات ارسال نمایم .
حق یار
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست محترم و گرامی ، جناب محمد . ص چنانچه متن را مطالعه می فرمودید و منفی می دادید ، بطور قطع راضی تر بودم !
علی الخصوص در مورد آیتم ششم که اگر خوب عنایت بفرمائید ، رهبر معظم انقلاب اشاره ای خفی به نامه ای فرمودند که نزدیک به سه سال است دست آویز طیف اقتدار گرا قرار گرفته تا با آن تقابل ریاست محترم جمهور با مقام معظم رهبری را القاء نمایند و صد البته همه نخ هائی که رشته بودند ، با این فرمایش معظم له پنبه شد .
حق یار
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۵۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
ادم رو یاد توجیهات بازیگر ،نویسنده و کارگردان هایی که در مورد حمله و سیاه نمایی به حجاب و اسلام و خانواده ایرانی می اندازه که می گفتند این شکلات تلخ است ولی در واقع شکلات سمی است که اربابان بهایی و صهیونیسم می خواستند به خورد ان بخش عمده از مردم ایران بدهند که خود را از گرگی به نام گیرنده ماهواره ای نجات داده بودند.
سلام
|
Netherlands
|
۱۴:۵۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۲
۹
شما هم انتظاراتی دارید
از جوان فکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۹
مریضی دیگه چاره نداره ، عکس گویاست
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۲
صراط واقعا که مصداق واقعی جریان انحرافی هستی که این طور سرت رو کردی زیر برف و حرف های هاشمی رو منعکس میکنی خاک بر سرت
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۵
۵
برادران دست بردارید از این حاشیه پردازی ها!!
حالا می فهمم غربت یعنی چه؟حالا می فهمم رهبری از چه می نالند؟از بی بصیرتی امثال ما،خوب نفهمیدیم رهبری چه فرمودند،دوباره که نه صد باره به آن بیاندیشیم .

دشمن ایستاده و منتظر است که ما خشمگینانه به او حمله کنیم. با تحیر می بیند که ما به سمت همدیگر شلیک می کنیم. دشمن این قدر دقیق و حسابشده وارد میدان شده و دائم درگیر بازی های کودکانه هستیم.

الان وقت این حرف ها نیست!به خود بیاییم .آب در آسیاب دشمن نریزیم!ما همه در یک جبهه می جنگیم،حالا هر کسی در سنگر خودش.پس برادری امان کجا رفته!
از صراط توقع نداشتم!!!!!!!
هرکسی هر کاری می خواهد بکند.هر حرفی می خواهد بزند ما نباید تحت تاثیر جو قرار بگیریم و هوا را مه آلود کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها برو به کوته فکر بگو
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱۱
....... ، ............. دیگه ، انتظار و توقعی ازش نمی ره ! این آب باریکه اش را نبندید و از نون خوردن نندازید! چاره ای نداره باید از اربابانش تملق و چابلوسی وکرنش و ... بکنه ! مگر اینکه حقوقش را شما بدهید و جایگاهش را هم تضمین کنید .
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "بنده خدا"

خیال کردی ، همه مثل خودت هستند.
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "بنده خدا"

احترام خودت را حفظ کن.

"از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب"
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۱۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۹
۲
اقای صراط غیرمستقیم، دست از این دروغ پردازیهاتون بردارید، از مردم خجالت بکشید
سید رضا مصطفوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۲
۷
به جریان انحرافی رای ندهیم به اصلاح طلبان رای ندهیم به ساکتین رای ندهیم به مردودین رای ندهیم به اخراجی ها رای بدهیم ؟؟؟ چرا ؟؟؟ چون امروز نون دومه ای 500 تومن می خریم
اصلا رای ندیم چی میشه بدتر از اینکه هست نمی شه
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۶
ظاهراً آقای ......... کلاً فکر نمی‌کند.
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۹
۱
متاسفم برای کسانی که باز بازیچه ی یک شخص معلوم الحال شدند .
یه سوال ؟ جریان انحرافی و اصولا اصطلاح جریان انحرافی اولین بار توسط چه کسی در جامعه باب شد؟
سوال دوم ؟ رمز آشوب تقلب اولین بار توسط چه کسی در فتنه کلید خورد؟
پاسخ دو سوال یک نفر است و اون کسی نیست جز هاشمی رفسنجانی . دوستانی که به دولت بر اساس شنیده ها می تازند و هیچ مدرکی در مورد وجود چنین جریانی تا به امروز رو نکرده اند(خداییش نگید سخنرانی های مشایی مدرکتونه ،آخه این چه منطقیه ) لطفا در پازلهای پیچیده هاشمی نقش پیاده نظام برای تخریب دولت عدالت محور را بازی نکنید
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۸
به جای این که مشکل سکه و ارز را گردن یک سایت بیندازیم به اشتباهمان اعتراف کنیم. همان طور که رهبری بر این امر تذکر دادند. جریان انحرافی همان جریانی است که کابینه 70 میلیونی اش به این صورت است که یک جو....... همزمان رئیس روزنامه ایران و خبرگزاری ایراناست. آیا در میان این 70 میلیون یک نفر پیدا نمی شد که جو........ مجبور نشود این دو شغل را باهم داشته باشد؟
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب حامد

در زمان آیت الله رفسنجانی ، بسیاری از اطرافیان آیت الله ، چهار ، پنچ شغل مهم داشتند مثل مهندس خاموشی و ....

اونوقت تو داری میگی : جو...........
کجای کاری؟

همین حالاش که آیت الله رفسنجانی دستش از قدرت کوتاه شده ؛ هم رئیس مجمع تشخیص مصلحته و هم نماینده مجلس خبرگان و هم رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۹
۰
من با خوندن مقالطه صراط وبرخی پاسخها بر منحرف واقعی وابله بودن صراطیها پی بردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
خوب آقا گفت: "مسولین از خط امام منحرف نشده اند" دیگه!
علی بی غم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۰
دم احمدی نژادورحیم مشاعی ریس جمهورآینده گرم درزمان ریاست جمهوری ایشان بساط فرعون جمع خواهدشد