۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۹

امشب، سردترين شب تهراني‌ها

مدير كل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور گفت: تهراني‌هاي امشب سردترين شب خود را تجربه مي‌كنند.
کد خبر : ۵۲۶۳۶

به گزارش صراط عبدالرضا اميدوارشهري در روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ افزود:‌ بر اساس نقشه‌هاي پيش‌يابي و تصاوير ماهواره‌ هواشناسي سامانه بارشي در حال خروج از كشور است و مناطق تحت تاثير آن در حال حاضر محدود به شمال شرق كشور و سواحل درياي خزر مي‌باشد.

وي تصريح كرد: در روز يكشنبه بارش‌ها محدود به سواحل درياي خزر شده و تداوم هواي سرد تا روز يكشنبه در كشور پيش‌بيني مي‌شود و از روز دوشنبه به تدريج دماي هوا افزايش خواهد يافت.

مدير كل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور با اشاره به اينكه حداقل دماي تهران در روز شنبه به 5 درجه سانتيگراد زير صفر مي‌رسد، افزود: در عين حال در روزهاي يكشنبه و دوشنبه آسمان تهران صاف در پاره‌اي نقاط با غبار صبحگاهي پيش‌بيني شده است كه بر اين اساس حداقل و حداكثر دما در روز يكشنبه به 3- و 3 مي‌رسد. همچنين در روز دوشنبه نيز دماي هوا يك تا دو درجه افزايش مي‌يابد.

وي به ايسنا گفت:‌ پيش‌بيني‌ها نشان مي‌دهد استان‌هاي زنجان با 15 درجه سانتيگراد زير صفر و هرمزگان با 23 درجه سانتيگراد بالاي صفر به ترتيب سردترين و گرم‌ترين استان‌هاي كشور در روز يكشنبه خواهند بود.

مدير كل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور تاكيد كرد: داده‌هاي هواشناسي حاكي است به جز استان‌هاي بوشهر، خوزستان، گيلان، مازندان و هرمزگان، ساير استان‌هاي كشور در روز يكشنبه حداقل دمايي زير صفر را تجربه خواهند كرد.

وي گفت: در روز يكشنبه همچنان دماي هوا در استان‌هاي اردبيل، البرز، خراسان شمالي و زنجان زير صفر باقي مي‌ماند.

 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.


 

برچسب ها: تهران سرد امشب