۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰

مذاکره‌ای با فیروز کریمی نداشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه مس سرچشمه گفت: با فیروز کریمی برای سرمربیگری صحبتی نداشته‌ایم و کارمان را با اصغر شرفی تا انتهای فصل ادامه خواهیم داد.
کد خبر : ۵۲۷۵۶

به گزارش صراط حسین منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تکذیب مذاکره باشگاه مس سرچشمه با فیروز کریمی، تصریح کرد: چنین خبری صحت ندارد و ما با این مربی صحبت نکرده‌ایم. اصغر شرفی در کنار ساکت الهامی کارش را تا انتهای فصل ادامه می‌دهد و قصد نداریم او را برکنار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا نگران سقوط مس سرچشمه با اصغر شرفی نیستید؟"، تاکید کرد: لیگ ایران قابل پیش بینی نیست و تیم ما می‌تواند خودش را از انتهای جدول جدا کند. هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم که از گزینه‌های سقوط هستیم و به همین خاطر به کادر فنی دست نمی‌زنیم.

منصوری با اشاره به بازی هفته گذشته مس سرچشمه مقابل صبا و اخراج سه بازیکن این تیم یادآور شد: ما در این مسابقه شاهد اشتباهات بی‌شمار داوری بودیم. چه دلیلی دارد برای یک بازی حساس که در آن یک تیم برای رسیدن به صدر و یک تیم برای فرار از انتهای جدول می‌جنگند، داوری از لیگ دسته یک یا دو انتخاب کنند. داور با اشتباهاتی که داشت بی جهت سه بازیکن ما را از زمین اخراج کرد و از عوامل اصلی شکست ما بود.

وی با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری در هفته‌های آینده یقه سازمان لیگ را می‌گیرد، گفت: ما در هفته‌های آینده بازی‌های حساسی با تراکتورسازی، سپاهان و سایر صدرنشین‌ها داریم که برای قهرمانی یا کسب سهمیه می‌جنگند. امیدوارم داورانی برای این مسابقات انتخاب شوند که از عهده قضاوت دیدارها برآیند و سازمان لیگ را دچار دردسر نکنند.

منصوری در پایان در خصوص بازی تیمش مقابل ذوب آهن یادآور شد: ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و بازیکنان باید برای سه امتیاز به زمین بروند. هر چند تعدادی از بازیکنان اصلی به خاطر مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند در این مسابقه تیم را همراهی کنند اما بازیکنان نیمکت نشین انگیزه زیادی دارند و برای بازی آماده هستند.

تیم فوتبال مس سرچشمه در اولین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر ساعت 15:30 فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان ذوب آهن است.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.


خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم