۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴

زلزله از شمال تاجنوب کشور

امروز صبح زلزله 8/4 ریشتری حوالی خورموج بوشهر را لرزاند همچنین دیشب رشت، انزلی، فومن و برخی از شهرهای گیلان 4.5ریشتر لرزید.
کد خبر : ۵۲۷۶۹

به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین  زمین لرزه ای به بزرگی 8/4 درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز - یکشنبه - حوالی خورموج واقع در استان بوشهر را لرزاند.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه درساعت 9 و 40 دقیقه و 37 ثانیه امروز در این منطقه رخ داد. شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری، موقعیت جغرافیایی وقوع این زمین لرزه را در 52/28 درجه عرض شمالی و 35/51 درجه طول شرقی ثبت کردند.هنوز گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه نرسیده است.

 

 زلزله 4.5ریشتری رشت، انزلی، فومن و برخی از شهرهای گیلان را لرزاند

زمین لرزه‌ای به قدرت 4.5ریشتر رشت، انزلی، فومن و برخی از شهرهای گیلان را لرزاند. به گزارش فارس، براساس اعلام مرکز زلزله‌نگاری موسسه ژئوفیزیک تهران زمین لرزه‌ای به قدرت 4.5 ریشتر شهرهای رشت و فومن، انزلی و برخی از نقاط شهرهای گیلان را لرزاند.

مرکز اصلی این زمین لرزه 26 کیلومتری شمال بندرانزلی اعلام شده که در ساعت 23.34.14 دیشب به وقوع پیوسته است. هنوز گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی این زلزله اعلام نشده است.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: زلزله شمال گیلان
نظرات بینندگان
حجت یامتی
|
Switzerland
|
۱۲:۳۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
من بچه ی یکی از بخش جنوب کشور هستم و در دقیقا همانجور که گفتید زلزله بزرگی بود اما خدا رو شکر اتفاق خاصی برای بخش ما که 15کیلوتری خورموج هستیم نیافته
محمد
|
Switzerland
خداروشکر ولی 8/4 ریشتر کم نیستا
شهباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
حتما کار اسرائیل بوده!!!!!!!!!